Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 29.5.2006 12:38  740
DavecMuze byt formule "zivly" a k ni modifikatory "vytvoreni", "odstraneni", "ohen", "voda", "vzduch", "zeme"; takhle to myslis?
Ale v tom pripade by to mozna chtelo zacit i se separatni vyukou modifikatoru, nejak se mi nelibi, ze by se nekdo vyvolavanim vzduchu stejnou merou zlepsil i v odbouravani ohne.
davec 29.5.2006 12:31  739
xKivTo je pravda, že ta změna skupenství se dá udělat takhle. A s tím prádlem jsem měl samozřejmě namysli formuli Odstraň vodu. Nezapomínej na to, že by mohly být formule vytvoř/odstraň, ale i nodifikátory přidej/odeber.
davec 29.5.2006 12:22  738
ArankaHups, ten anonym 731 jsem byl já. No, pořád si to dovedu představit. Týpek se do 15 úrovně ohání holí a pak to začne.
xkiv 29.5.2006 12:21  737
ArankaV zasade jo, az na to, ze +-Ze a +-Vz budou nejspis pusobit stejne.
A pak to jde orotovan na vsechny ctyri zivly (+- jsou charakteristiky utoku, ne zivlu)
xkiv 29.5.2006 12:19  736
DavecZmena skupenstvi je v tomhle kontextu nesmysl.
Skupenstvi menis tak, ze odeberes nebo pridas ohen.

A na suseni pradla je daleko lepsi Odstran *vodu*. Odstranenim ohne ti to pradlo zledovati.
aranka 29.5.2006 12:02  735
anonym 731: a to si myslíš, že nějakej specialista na démony bude????
xkiv: to bys potom musel odstupňovat jak na oheň působí Vz+, Vz-, O+, O+, Vo+, Vo-, Z+, Z-... protože nějaká reakce se dá předpokládat asi u všech...
davec 29.5.2006 11:59  734
Já bych dal to Přidej elementála do modifikátorů, stejně jak jako Změnu skupenství, potom bys Ledovou střelu vytvořil pomocí formule Vytvoř živel (voda)modifikovanou Změnou skupenství (led) a odeslanou kupředu modifikátorem Pohyb. Ale myšlenka na formuli Odstraň element není špatná, mohl by sis hodně rychle třeba sušit prádlo.
xkiv 29.5.2006 09:52  733
Ja bych jenom upresnil:

Zamereni nehybneho predmetu/postavy/mista je utok proti *hodu na obranu 0*.
A podle PPH vlastne i v tom pripade zalezi na rychlosti projektilu - protoze (zakladni) utok na nehybneho a utok na "hybneho" maji stejne UC, a do toho se pocita utocnost zbrane (luk, kus, ostep, ...), ve ktere rychlost zahrnuta nejspis je.
I kdyz, v pripade konvencnich projektilu je nejspis jejich rychlost uz tak velka, ze dalsi zvysovani nehraje roli (daleko vetsi roli hraje, jak dobre si cil vsima, kam strelec miri).

731:
Dalsi stupen je elementy *odebirat* (na ohniveho elementala bude asi lepsi utocit *odebranim* ohne, nez jeho pridanim).

K tomu se taky vaze otazka - jak je to s odebranim elementu versus pridanim protielementu?
Tj. na ohniveho elementala "ledova strela" (to nemusi byt jenom voda, dulezite je, ze hlavni komponenta utoku je -Oh) vs. "tsunami" (hlavni komponenta +Vo).
davec 29.5.2006 08:08  732
Bouchi (729)S tou transpozicí a výbojem souhlasím, problém asi nastane při pokusu seslat něco na nabušenou postavu s velkou obranou, protože u výboje to je normální střelecký útok. U toho pohybu jde opravdu spíš o to, jak přesně se theurg trefí do místa kam to chce seslat. Dal bych to stejně jako u transpozice, ale bez možnosti navýšení. Teď jen rozhodnout jestli tam cíl pořád ještě je, ale když tam z výše popsaného důvodu dáme útočnost, tka je to útok a ta rychlost na to už má vliv, protože terč se bude bránit úhybem. Takže na pevné cíle bez rychlosti, na pohyblivé s.
anonym 29.5.2006 07:50  731
Bouchi (730)Vytvořit element opravdu není žádná sranda. Ono by to taky asi muselo být postupně přes předpoklady - napřed se nauč využívat elementy, následně ovládat, potom je můžeš tvořit. U všech ostatních formulí by to postupovalo stejně. Navíc by to znemožnilo specialistům na démony, nebo duševní svět vyvolávat pokročilé formule bez jejich řádného studia.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.5.2006 12:22  730
Davec [728]: Ano, formule jsou specializovane - treba theurgove na ty obecnejsi jeste neprisli, ostatne uz leta se o to snazi, ze? Ono vytvorit jakykoli element neni az takova sranda.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.5.2006 12:18  729
Jak uz jsem psal, zvysovanu utocnosti _nemuze_ zaviset na rychlosti, protoze sance zasahnout nezivy terc (nebo terc ktery o utoku nevi) _nezavisi_ na rychlosti (ale jen a pouze na presnosti zamereni).
Krom toho cim vic nad tim premyslim, tim vis si rikam ze zvysovani utocnosti by u Transpozie byt spis nemelo (a stejne tak treba u Vyboje), ale to je hlavne otazka na autora, jak vlastne dle jeho nazoru to zvysovani utocnosti (u Transpozice a Vyboje) funguje.
davec 28.5.2006 12:13  728
Bouchi (720)Já vím, že v pravidlech nejsou všechny formule a modifikátory. Formule v pravidlech jsou však dost specializované. Místo formule Oheň by mohla být formule "Vytvoř element", která by mohla vytvořit jakýkoliv element, Velký Mord vytvořit pomocí formule "Práce s elementy" (rozvibrování částic) atd.. Vytvořit modifikátory typu "Přidej element" a už tu máme společně s formulí "Vytvoř předmět" možnost zkonstruovat kouzlo Plamenný meč. Čili vytvořit systém formulí Vytvoř xxx, Práce s xxx, Práce (jako taková) atd. Modifikátory podobným způsobem. Bylo by to blíž filosofii theurgické magie.

Ale myslím to dát jako takovou libůstku v konstrukci kouzel v nějakém rozšíření - Ať si dotyčný theurg vybere.
davec 28.5.2006 11:58  727
Bouchi (724)Já měl ny mysli to co řešíš v bodě 2), jen jsem to špatně vyjádřil. Když dáme transpozici útočnost ve smyslu, jestli theurg epicentrum přesně umístil, tak by to mělo být i u pohybu při zaměření trasy. Máš pravdu, že rychlost na toto nemá vliv, ale i transpozici můžeme zvýšit útočnost a na podobný mechanismus by mohla mít vliv rychlost.
migel 27.5.2006 19:37  726
BouchiTo že se tu nyní řeší věc, která se netýká kouzel a ani theurgů s tebou musím souhlasit. Přesuneme ji do DrD+?
To že úč nezávisí na rychlosti je taky pravda, já bych řekl, že tady jde o to A) určit nějákou rychlostči past na to jestli postava z dráhy střely odpochoduje , či nikoli
B) A když to nestihne, s jakou přesností ji střela trefí.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt