Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 31.5.2006 12:41  766
peca:1) +51 je cela hodina, tak +50 nemuze bejt pul (navic tam *pises* ze to je 50 minut, to teda 30 neni ani nahodou).

2) a pocitate i s tim, ze za unavu je postih (oproti fyzickym cinnostem jenom polovicni, ale i tak je to -2)?

3) takze formule v demony maji prechazet tak, ze formule zacinaji na nizsich sferach, demoni na vyssich a maji vyssi narocnosti?
peca_007 31.5.2006 12:26  765
anonym [763]: Ne, je to stejne jako doted, +50 je 1/2 hodiny.

xKiv [764]: Jj. Maxima jsou pocitana pro tu nejnamakanejsi moznou hracskou postavu. Naopak, na nizkych urovnich se i slaba dostane, byt ponekud unavena, aneb "dalkovy pochod se odklada na zitrek". Pripadne by se konstanta pro urceni narocnosti mohla "zaokrouhlit" na 12. To jeste furt ty "slabe" postavy jakz takz zvladaji.
Co se tyce rozdilne narocnosti pro formule a demony, tak jsem to konzultoval s ANTem. Podle nej neni mezi "chytrou" formuli a "hloupym" demonem prakticky zadny rozdil. Podle nej by formule mely plynule prechazet v demony. Chapou to tak, ze je to neco jako prechod od nizsi k vyssi forme zivota. Sice tam jsou nejake skoky, ale vicemene je siroka skala forem, ktere patri dilem mezi nizsi a dilem mezi vyssi.
xkiv 31.5.2006 11:14  764
pohyb s tercem:
1) je to omezene tim, ze se musi seslat *prima* na terc (cili bud dotyk, nebo se trefit transpozici, nejspis i s nejakym postihem, protoze to neni "trefit se tak, aby cil byl v rozsahu kouzla", ale "trefit se tak, aby epicentrum bylo v rozsahu cile")
2) je to efekt, ktery pusobi primo na cil - to podle me podle pravidel staci k tomu, aby cil smel odolavat (jestli bude odolavat automaticky nebo si muze vybrat uz zalezi jenom na nepratelskosti efektu kouzla)

vstup do sfer
1) hranice pro vyvolani demonu by nejspis fakt mela byt vyssi nez hranice pro formule ...
2) predpokladam, ze ta doba, jeji neomezenost a unava se vztahuji jenom na samotny proces vstupu do sfer, ale *pobyt* ve sferach uz je nezmenen (unava podle cinnosti tela, vsechny hody s omezenou dobou, ...)?
3) Zkouseli jste opravdu vsechny kombinace rasa - boosty vlastnosti , samozrejme vsechny naboostovane dovednosti, hod 2k6+=tak 13, spis 15?
4) Jak se to chova na nizsich urovnich a sferach? Neztezuje to neco zbytecne? Neulehcuje?
anonym 31.5.2006 08:52  763
peca_007 Hele, není ten čas +50 jako základ trochu moc?
nox 31.5.2006 08:19  762
xKivův modifJj něco takového se mě opravdu líbí. Někam si to poznamenejte až se budou dělat přídavky pro theurgy:)
marcus 31.5.2006 07:59  761
peca_007 Máš pravdu, je to trochu kostrbaté. Ale nějak by to vyvážit chtělo, protože je to opravdu "silný" modifikátor. Dát tomu velkou náročnost podle mě také není dobré řešení. Zavání to nepoužitelností. Mohlo by to taky fungovat tak, že by s tímto cíl musel souhlasit, nebo by theurg musel mít k předmětu (osobě...), podle které se epicentrum pohybuje, umělou vazbu.
aranka 30.5.2006 22:24  760
dík
peca_007 30.5.2006 22:15  759
anonym [757]: Mrkni se hlavniho klubu DrD+, neni-li tam neco v provizornich erratech, z hlavy nevim. Ale treba se nekdo jeste ozve.

Marcus [756]: Odolavani magii ma svuj presny mechanismus. Pozor na nejake prechylovani a vyjimky, ty tam nebudou sedet.

Jinak jsme vstup do sfer vyladili takto (neoficialni homerule):
  • Vstup do sfer unavuje jako beh
  • Doba vstupu do sfer je +50 (50 minut) neomezene = lze aplikovat mechanismus s prodlužováním doby
  • Zakladni narocnost vstupu do sfer je stejna pro formule i demony: 11 + 2 * Sfera; Narocnostmi demonu a formuli neni treba hybat.
  • Vychazi to, ze i ta nejnakombenejsi hobitka se bud dostane do 21. sfery, ale upadne unavou do bezvedomi, nebo by postava teoreticky byla schopna svazat a vyvolat demona z 21. sfery, ale nedostane se tam -- unavi se driv.
  • Dulezite je, ze pokud je samotny vstup do sfer prerusen drive, nez postava prekona potrebnou hodnotu danou narocnosti a hodem, tak bud neuspeje, nebo, neprekona-li ani limit pro fatal, si to pekne uzije.
anonym 30.5.2006 21:16  757
ExplozeNevím jestli se to už někde neřešilo, ale v pravidlech pro theurga edice A mi chybí Náročnost modifikátoru Exploze. Nemohli byste mi ho sem hodit?
marcus 30.5.2006 20:15  756
baso4 Podle mě naopak, daly by to vzniknout formulím, které by tvořily ohnivé meče, pohyblivé bariéry a další zaklínadla, která čaroděj může běžně sesílat. Jako kompenzaci bych naopak zavedl, jak se již xKiv zmínil, že by se takto modifikovanému kouzlu dalo odolat (protože formule stylu malý ohínek, který pronásleduje obět a každé kolo exploduje, je přece jen trošku silná. Samozřejmě také by záleželo na náročnosti madifikátoru.
baso4 30.5.2006 19:37  755
to by umoznilo zoslat barieru pohybujucu sa zaroven s napr. brnenim, alebo ohnive gule na konci palic. Nebolo by to velke zosilnenie?
xkiv 30.5.2006 17:27  754
dva demoni pohybu + bariera + ohen, hadam tak 7 naklonnostnich bodu?
(nebo demon pohybu umi hybat vetsim poctem kouzel (ne stepu, celych kouzel)?)
Modifikator Pohyb neumi sledovat tvora/predmet ... hmm, nemel by existovat nejaky modifikator alespon na *stejny* pohyb s necim?
Tj. demon umi (pokud je dost inteligentni) kouzlo za cilem donavigovat i kdyz cil je uprostred bludiste; modifikator by s kouzlem
a) stal, kdyz cil se nehybe
b) pravdepodobne narazil do steny, kdyz cil bloudi o chodbu vedle
c) kouzlo udrzel na cili, pokud bylo presne na cil seslane (tvorove se muzou branit odolanim magii)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 30.5.2006 17:01  753
Hmmmm, ohnivý štít... Takže vezmeme štít, na něj plácneme plochou bariéru (aby nám štít nechytnul, pokud je dřevěný, popřípadě aby se nepříjemně nepřehřál), na ni ohnivou plochu, oboje to přišpendlíme pohybem (?) na ten štít. Spočítá někdo, kolik to zabere? :D
marcus 30.5.2006 15:36  752
DavecKdyž mám co zapálit, tak na to nepotřebuju formuli (většinou, tedy mě se to zatím za mou praxi nestalo). A tady podle mě vůbec nejde o to, jestli je materiál sfér snadno nebo těžko udržitelný ve světe. Tady jde o to, aby formule daly dohromady FLEXIBILNÍ a POUŽITELNÝ systém. Až potom bych se staral o to jak vysvětlit hráčům, proč to tak je.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 30.5.2006 12:36  751
DavecObavam se ze zapomina jeste na jednu vec a tou je hratelnost. Mohlo by se totiz stat, ze v tom obecnejsim systemu by napriklad hrac theurga stravil pul hodiny premyslenim, jak sestavit formuli pro ohnivou kouli. Coz by theurga IMHO ucinilo z hracskeho hlediska daleko mene atraktivnim, respektive byl by coby povolanei zajimavy pro daleko mensi okruh hracu. Mam vazne pochybnosti, zda si lze v tistenych pravidlech neco takoveho dovolit a nezabit tim pritom jejich prodejnost.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt