peca_007Hm, tak to je velmi zajimave... zase sem o neco moudrejsi, diky! :)
No ruzne cary s barierou vymyslim, protoze na ni mam specialne zamereneho theurga. Jak rikam, je CP, oddelal by druzinku za kolo, ja chci neco tvoriveho a barierovy theurg, mnam. Bohuzel bariera stoji 2 naklonostni bodiky, jinak by byla pouzitelna i jako zabijedlo, a jak.. uz sem hovoril o uzavirani, zvedani do vysky a naslednem padani. Sok temnotou se jevy jako velmi herni, hrajem ve stredu, tak uvidime. Dalsi moznost je zamknout nekoho poloprustupnou (a polopruhlednou) barierkou a nechat druzinku do nej zvenci busit (oni uvidi, on by mel tmu). Pohybliva bariera ve forme desky (jeste budu muset popremyslet na tech spicacich) ktera sune hromadu nepratel po zemi pred sebou taky nemusi byt zla, nejen ze to obycejne lidi celkem vydesi, ale pokud jste nekdy spadli z kola, vite jak spatne klouze kuze po zemi :-) Bariera jako lavka, pomerne hodne dlouha i za neprilis velkou narocnost. Nebo jako mala placka/kos pro volny pohyb vsemi smery, at uz pomoci vicebodoveho modifikatoru pohybu, nebo i demonka.. Moznost mit barieru neviditelnou laka a dava nove moznosti, ale je to bohuzel velmi narocne :-) Porad me napadaji nove moznosti jako Uvolneni do tvaru tyce, po ktere by se lezlo, schodu, klouzacky... No a o zastavovaci funkci pro rychly ustup asi nema cenu mluvit, to byl asi prvotni napad pro ktery se bariera tvorila.
Doufam ze jsem dodal trosku inspirace nebo napadu :) No, vytvarovat barieru do desky s hreby mi ale stejne porad neda spat :D |