Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
racknee 6.6.2006 13:19  824
A ohledne pruhlednosti po modifikovani barvou: ja myslim ze si muze theurg vybrat zda chce obarvovat jen z jedne strany, z obou, jestli chce jen misto pruhledne sede udelat pruhlednou cervenou, nebo jestli chce proste barieru normalne nabarvit. Potom nezalezi na barve, uvnitr bude tma at uz je nater jakykoli-barva nema vliv na propustnost/nepropustnost svetla (pokud natrete sklo zvenci na bilo nebo na cerno, stejne za nim bude tma).
Pokud by ji chtel udelat rekneme strakatou, asi by to slo za pouziti vice modifikaci, pro kazdou barvu jednu. Uz jenom s timhle se da vyhrat jako se vsemi schopnostmi ostatnich postav dohromady, hm, miluju theurgy ;-D
racknee 6.6.2006 13:11  823
Ja sem premyslel o "materialu" bariery asi tomto zpusobem: Cim je pevnejsi, tim je pevnejsi i material. Tzn sila +3 (zaklad) je jen slaba energie, jen takove proudeni neceho temer nehmotneho a trochu deformovane videni, bude takova jakoby rozostrena. Sil+10, to uz neda kazdej, to bude uz vic videt a matroš bude pevnejsi, jako..jako.. treba takova ta klasicka podlozka pod mys, blbej priklad, no. Kdyz se o ni nekdo opre silou +8, bude drzet, kdyz sil+11 tak najednou jakoby propadne, prekroci "brakepoint". Sil+20 uz bude videt solidne, bude zretelna a na omak bude pevna, uz by se o ni nekdo hodne prastil, kdyby do ni nabehl. Asi jako kdyby nabeh do drevenych dveri. No a od taovych +40 bude pevna jako zelezo, prorazit ji dokaze jen maloco, da se na ni normalne zatukat prstem, je uplne zretelna.. Takze bych rekl, ze od sil+20 muze mit i docela ostre hrany a docela propracovany tvar. Obecne se mi zda bariera jako nesmirne tvoriva, na rozdil od ostatnich formuli.. Napada me, pokud bariera pusobi stejnou silou nezavysle na plose, co takhle velmi, velmi tenka trubka ktera je neskutecne dlouha? Staci mala sila, aby o ni nekdo zakop, vzdyt prerazite se i o tenky provazek provleceny napric dvermi... armada bezi, a prvni rada upadne prez temer neviditelnou tenounkou linku, dalsi rady padaji prez tu prvni... :D

Pokud by nemela ostre hrany, nevadi-udelam kuzel a ikdyz bude jeho spicka trochu zakulacena, neco velkeho to propichnout muze celkem solidne, ne?

Hm, ten napad s udusenim pomoci filtru.. zajimave! :)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.6.2006 12:16  822
Jak je bariéra silná? :) Dovedu si představit, že by šla použít třeba jako Smrťova kosa (když ne cirkulárka :)
peca_007 6.6.2006 11:57  821
Davec [820]: Asi tak nejak. Rekneme, neco jako silove pole z ruznych sci-fi.
davec 6.6.2006 11:26  820
peca_007 (814)Jestli jsem tě dobře pochopil, tak bariéra nemá díky svým vlastnostem žádné pevné hrany, ať ji natvaruješ jak chceš? Je tedy možné využít pouze plochu.
peca_007 6.6.2006 11:09  818
Davec [814]: Takhle bariera nefunguje. Je to spise pruzna blana, takze se bude chovat spise jako gumova deska, ne jako okrucni pila aka "cirgularka".
davec 6.6.2006 10:08  817
Markus (815)Myslím, že právě tou volbou temných barev tu propustnost světla omezíš. Ale ta bariéra zůstane asi průsvitná a jednostrannost bariéry na průchod světla nejspíš nemá vliv.
Jde o to, jaká je okolní intenzita světla, pokud je oběť tvého oslepování na ostrém slunci, bude to mít efekt jako sluneční brýle. Pokud to bude v temném podzemí osvětleném jen loučí, bude vidět houby (teda kromě té louče). Ale pokud je ta možnost obarvit jen jednu stranu bariéry, obarvi tu vnější stříbrnou a vznikne zrcadlo, a pokud cíl nemá vlastní zdroj světla, má zatměno. Takhle si alespoň myslím, že by to mohlo fungovat, jestli to je jinak, tak mě opravte.
davec 6.6.2006 09:33  816
PoutačxKiv: Máš nějak ten modifikátor zpracovanej? Já si ho vytvořil takhle:

Sféra: II.
Náročnost: +3
Doba trvání připoutání epicentra: +1/+3
Formule: Bariéra, Iluze, Oheň, Světlo
Popis: Použitím modifikátoru se z nepřímého kouzla stane kouzlo přímé. Po dobu trvání je epicentrum kouzla připoután ke zvolenému objektu, který má svůj odraz v duševním světě. Pokud má kouzlo delší trvání, než modifikátor Poutač, zůstane jeho epicentrum po zbytek svého trvání na místě, kde trvání Poutače skončilo.

Tím přidáním časového faktoru se snažím omezit tu kulišárnu s posláním malého vytrvalého ohně na nějakého nebožáka a podobných. Theurg, který to je schopen seslat natolik dlouhotrvající, aby to byl z herního hlediska problém, si už dokáže najít jiný způsob buzerace.

Pokud to má někdo jinak ať se ozve.
marcus 6.6.2006 09:09  815
BarvyCo se týče černé, sral bych na optiku a klidně ji povolil v rámci zjednodušení fyzyky v DrD+. Nehlědě na to, že jde nahradit tak temně modrou, že to prostě NIKDO nepozná, že to není 100% černá. Spíš bych se zeptal, jestli je bariéra po změně barvy i nadále částečně průhledná, či nikoli, nebo jestli si dokonce mohu sám změnit sytost (průhlednost).
davec 6.6.2006 09:06  814
O tom oslepení jsem už taky uvažoval, zvláště s použitím modifikátoru, který navrhl myslím xKiv, který jsem si pracovně nazval Poutač. V tomto ohledu je bariéra zajímavá i s filtrem - co takhle malé dušeníčko? V kombinaci s tou rotací diskutovanou minulý týden je kouzelná i bariéra tvarovaná uvolněním do desky a zaslaná pohybem s rotací kolem své osy - skoro neviditelná cirkulárka s perfektním ostřím - mňam.
racknee 5.6.2006 22:48  813
No, dekuji za chvalu, napady mozna dobre, ovsem pozor na provedeni. Theurg na seste s tim co jsem psal nic moc nesvede, predevsim nema vymaxovane to co potrebuje, tedy modifikovani, barieru, naklonost, vazby. Vyhoda je, ze "staci" chodit tak do te 5 sfery, coz se jeste da. Zkusim co by udelalo pridani dvou nebo trech levlu, na devate uz by to melo fungovat dost slusne.. Ale stejne, chce to demona pohybu, demona na zavirani otevrenych formuli, budovatel take bodne.. a vite jak je to ted s demony ;)
Mmmm, asi si toho theurga budu muset zahrat i jako hrac, fakt me chytil :-)
gran 5.6.2006 22:22  812
Racknee*slintá na příručku theurga*

Jako, ty věcičky jako odsunutí nepřátel či deska s hřeby mě... woOOow =)) Zkusím se na to asi někdy v pravidlech mrknout ;)
racknee 5.6.2006 22:13  811
peca_007Hm, tak to je velmi zajimave... zase sem o neco moudrejsi, diky! :)

No ruzne cary s barierou vymyslim, protoze na ni mam specialne zamereneho theurga. Jak rikam, je CP, oddelal by druzinku za kolo, ja chci neco tvoriveho a barierovy theurg, mnam. Bohuzel bariera stoji 2 naklonostni bodiky, jinak by byla pouzitelna i jako zabijedlo, a jak.. uz sem hovoril o uzavirani, zvedani do vysky a naslednem padani. Sok temnotou se jevy jako velmi herni, hrajem ve stredu, tak uvidime. Dalsi moznost je zamknout nekoho poloprustupnou (a polopruhlednou) barierkou a nechat druzinku do nej zvenci busit (oni uvidi, on by mel tmu). Pohybliva bariera ve forme desky (jeste budu muset popremyslet na tech spicacich) ktera sune hromadu nepratel po zemi pred sebou taky nemusi byt zla, nejen ze to obycejne lidi celkem vydesi, ale pokud jste nekdy spadli z kola, vite jak spatne klouze kuze po zemi :-) Bariera jako lavka, pomerne hodne dlouha i za neprilis velkou narocnost. Nebo jako mala placka/kos pro volny pohyb vsemi smery, at uz pomoci vicebodoveho modifikatoru pohybu, nebo i demonka.. Moznost mit barieru neviditelnou laka a dava nove moznosti, ale je to bohuzel velmi narocne :-) Porad me napadaji nove moznosti jako Uvolneni do tvaru tyce, po ktere by se lezlo, schodu, klouzacky... No a o zastavovaci funkci pro rychly ustup asi nema cenu mluvit, to byl asi prvotni napad pro ktery se bariera tvorila.
Doufam ze jsem dodal trosku inspirace nebo napadu :) No, vytvarovat barieru do desky s hreby mi ale stejne porad neda spat :D
peca_007 5.6.2006 20:54  810
Racknee [807]: K projevum magie -- kouzel, v prubehu sesilani.
[mozny spoil]
Magie, tak jak je doposavad popsana, pracuje tak, ze magig vtahuje ME do prirodni urovne sveta a ta pri samovolnem navraceni vykona nejakou praci. Asi jako kdyz natahnes gumu v praku a ona potom vymrsti kamen. Takze prave to vvazovani ME do prirodni urovne se muze ledasjak projevit. Carodejove je vnimaji mysli (zaslechnuti kouzel), ostatni, pobliz stojici, mohou vnimat neco jako jezeni chlupu, temer podprahove zvuky, svetelne efekty. U carodejovych kouzel, zvlaste tech s delsi dobou vyvolavani, je to vice patrne. Theurgove maji koulo -- formuli peclive pripravenou a vzdy ji seslou v jenom kole. Theurgicka kouzla budou vice efektivni, nez efektni, presto se domnivam, ze se budou projevovat jiz v prubehu sesilani, pred samotnym spustenim vlastniho efektu. Vede me k tomu fakt, ze energie potrebna pro dosazeni pozadovaneho ucinku, musi byt nejprve "precerpana" do fyzicke urovne sveta. Ne nutne to ale musi byt zcela zjevne spektakularni efekty, to delaji jenom poutovi eskamonteri, bez kouska vkusu.
[/mozny spoil]
gran 5.6.2006 18:46  809
RackneeOhledně dvou otázeček... štěpy se IMHO sečtou.
A barvení bariéry? Ne, myslím, že není potřeba barvit z obou stran... ale opět IMHO =))

Ale jinak chválím ten příklad, jak oslepit. Hraji Theurga a ač se nepovažuji za PowerGamera, baví mě vymýšlet takovéto zajímavé kombinace... sice to asi nevyužiji (nemůžu si to dovolit - pojedu mentalitu a jediné formule, která si budu šoupat, bude nejspíše Úder (postava se vyžívá v neviděné moci; hráč taky xD)), ale rozhodně to zní zajímavě =)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt