Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.6.2006 13:35  829
xKiv [828]: Děkuji za vysvětlení :)

Btw, akce bez reakce? Perpetuum mobile? :)
xkiv 6.6.2006 13:33  828
Davec: ne, nic jsem nezpracovaval, s tim trvanim mas asi pravdu.

Bariera
barveni - predevsim bych nechal nepruhlednost/neprusvitnost nastavovat jako dalsi extra parametr - carodej ma taky kouzla na snizeni osvetleni, ale cim vetsi chce udelat tmu, tim vetsi musi prekonat narocnost.
Takze beze zmeny narocnosti si theurg muze zvolit R,G,B jenom tak, ze zustane konstantni |R,G,B| (svetlost).

Sila/tlak/roztazena bariera:
Kdyz budu pocitat, ze bariera pusobi vsude konstantnim *tlakem* (ne silou, to by byla naprosta blbost), tak bude na pusobeni plnou silou zapotrebi, aby se o cil (postavu, predmet) oprela plnou plochou,
tj. kdyz udelam obdelnik mikron x kilometr a nastavim ho jako spagat pred armadu, tak bude na kazdeho jednotlivce pusobit zanedbatelnou silou.

Spicka se treba taky da udelat, ale cim bude ostrejsi, tim mensi silou bude pusobit (narozdil treba od kopi, kde se neodvozuje Sila := Konstantni_tlak + Plocha, ale Tlak := Konstantni_sila - Plocha).

Ostri nebude rezat, spicka nebude bodat, spagat nebude prerazet (pokud jim nedate *astronomickou* silu).

A pokud to tak ma fungovat, tak bariera nemuze mit "material" - nevytvari zadnou hmotu, zadnou existujici hmotu nezpevnuje; proste na vsechno ve svem poli pusobeni "tlaci" (akce bez reakce - neni do ceho tlacit zpatky).

A z toho taky vyplyva, ze efektivni sila bariery by mela zaviset na velikosti (v prumetu na barieru) tlaceneho predmetu/tvora.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.6.2006 13:32  827
Holy Wood :)
b_art 6.6.2006 12:31  826
hm... promítací plátno??:-)
davec 6.6.2006 12:28  825
WolfiPrávě o to mi šlo, využít takřka ideálně ostrou hranu bariéry, ale bariéra podle všeho využitelnou hranu nemá, ať ji poskládáš jak chceš. Proto z ní neuděláš ostří.
racknee 6.6.2006 12:19  824
A ohledne pruhlednosti po modifikovani barvou: ja myslim ze si muze theurg vybrat zda chce obarvovat jen z jedne strany, z obou, jestli chce jen misto pruhledne sede udelat pruhlednou cervenou, nebo jestli chce proste barieru normalne nabarvit. Potom nezalezi na barve, uvnitr bude tma at uz je nater jakykoli-barva nema vliv na propustnost/nepropustnost svetla (pokud natrete sklo zvenci na bilo nebo na cerno, stejne za nim bude tma).
Pokud by ji chtel udelat rekneme strakatou, asi by to slo za pouziti vice modifikaci, pro kazdou barvu jednu. Uz jenom s timhle se da vyhrat jako se vsemi schopnostmi ostatnich postav dohromady, hm, miluju theurgy ;-D
racknee 6.6.2006 12:11  823
Ja sem premyslel o "materialu" bariery asi tomto zpusobem: Cim je pevnejsi, tim je pevnejsi i material. Tzn sila +3 (zaklad) je jen slaba energie, jen takove proudeni neceho temer nehmotneho a trochu deformovane videni, bude takova jakoby rozostrena. Sil+10, to uz neda kazdej, to bude uz vic videt a matroš bude pevnejsi, jako..jako.. treba takova ta klasicka podlozka pod mys, blbej priklad, no. Kdyz se o ni nekdo opre silou +8, bude drzet, kdyz sil+11 tak najednou jakoby propadne, prekroci "brakepoint". Sil+20 uz bude videt solidne, bude zretelna a na omak bude pevna, uz by se o ni nekdo hodne prastil, kdyby do ni nabehl. Asi jako kdyby nabeh do drevenych dveri. No a od taovych +40 bude pevna jako zelezo, prorazit ji dokaze jen maloco, da se na ni normalne zatukat prstem, je uplne zretelna.. Takze bych rekl, ze od sil+20 muze mit i docela ostre hrany a docela propracovany tvar. Obecne se mi zda bariera jako nesmirne tvoriva, na rozdil od ostatnich formuli.. Napada me, pokud bariera pusobi stejnou silou nezavysle na plose, co takhle velmi, velmi tenka trubka ktera je neskutecne dlouha? Staci mala sila, aby o ni nekdo zakop, vzdyt prerazite se i o tenky provazek provleceny napric dvermi... armada bezi, a prvni rada upadne prez temer neviditelnou tenounkou linku, dalsi rady padaji prez tu prvni... :D

Pokud by nemela ostre hrany, nevadi-udelam kuzel a ikdyz bude jeho spicka trochu zakulacena, neco velkeho to propichnout muze celkem solidne, ne?

Hm, ten napad s udusenim pomoci filtru.. zajimave! :)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.6.2006 11:16  822
Jak je bariéra silná? :) Dovedu si představit, že by šla použít třeba jako Smrťova kosa (když ne cirkulárka :)
peca_007 6.6.2006 10:57  821
Davec [820]: Asi tak nejak. Rekneme, neco jako silove pole z ruznych sci-fi.
davec 6.6.2006 10:26  820
peca_007 (814)Jestli jsem tě dobře pochopil, tak bariéra nemá díky svým vlastnostem žádné pevné hrany, ať ji natvaruješ jak chceš? Je tedy možné využít pouze plochu.
peca_007 6.6.2006 10:09  818
Davec [814]: Takhle bariera nefunguje. Je to spise pruzna blana, takze se bude chovat spise jako gumova deska, ne jako okrucni pila aka "cirgularka".
davec 6.6.2006 09:08  817
Markus (815)Myslím, že právě tou volbou temných barev tu propustnost světla omezíš. Ale ta bariéra zůstane asi průsvitná a jednostrannost bariéry na průchod světla nejspíš nemá vliv.
Jde o to, jaká je okolní intenzita světla, pokud je oběť tvého oslepování na ostrém slunci, bude to mít efekt jako sluneční brýle. Pokud to bude v temném podzemí osvětleném jen loučí, bude vidět houby (teda kromě té louče). Ale pokud je ta možnost obarvit jen jednu stranu bariéry, obarvi tu vnější stříbrnou a vznikne zrcadlo, a pokud cíl nemá vlastní zdroj světla, má zatměno. Takhle si alespoň myslím, že by to mohlo fungovat, jestli to je jinak, tak mě opravte.
davec 6.6.2006 08:33  816
PoutačxKiv: Máš nějak ten modifikátor zpracovanej? Já si ho vytvořil takhle:

Sféra: II.
Náročnost: +3
Doba trvání připoutání epicentra: +1/+3
Formule: Bariéra, Iluze, Oheň, Světlo
Popis: Použitím modifikátoru se z nepřímého kouzla stane kouzlo přímé. Po dobu trvání je epicentrum kouzla připoután ke zvolenému objektu, který má svůj odraz v duševním světě. Pokud má kouzlo delší trvání, než modifikátor Poutač, zůstane jeho epicentrum po zbytek svého trvání na místě, kde trvání Poutače skončilo.

Tím přidáním časového faktoru se snažím omezit tu kulišárnu s posláním malého vytrvalého ohně na nějakého nebožáka a podobných. Theurg, který to je schopen seslat natolik dlouhotrvající, aby to byl z herního hlediska problém, si už dokáže najít jiný způsob buzerace.

Pokud to má někdo jinak ať se ozve.
marcus 6.6.2006 08:09  815
BarvyCo se týče černé, sral bych na optiku a klidně ji povolil v rámci zjednodušení fyzyky v DrD+. Nehlědě na to, že jde nahradit tak temně modrou, že to prostě NIKDO nepozná, že to není 100% černá. Spíš bych se zeptal, jestli je bariéra po změně barvy i nadále částečně průhledná, či nikoli, nebo jestli si dokonce mohu sám změnit sytost (průhlednost).
davec 6.6.2006 08:06  814
O tom oslepení jsem už taky uvažoval, zvláště s použitím modifikátoru, který navrhl myslím xKiv, který jsem si pracovně nazval Poutač. V tomto ohledu je bariéra zajímavá i s filtrem - co takhle malé dušeníčko? V kombinaci s tou rotací diskutovanou minulý týden je kouzelná i bariéra tvarovaná uvolněním do desky a zaslaná pohybem s rotací kolem své osy - skoro neviditelná cirkulárka s perfektním ostřím - mňam.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt