Racknee0) skritek bude muset prekonat mensi silu, ale sam bude taky mensi silu mit, takze lehci by to pro nej byt nemelo.
Celkova sila tvora by teoreticky mela rust priblizne s prurezem jeho svalu, tj. v reci DrD+ s 2xVelikost, stejne jako jeho prumet na Barieru.
1) pokud je bariera dost velka, tak uz na jeji velikosti nezalezi
2) projektily maji jednu zvlastni vlastnost - uz na ne nepusobi zadna hnaci sila, tudiz se musi pocitat jeste jinak.
3) tlak pusobi po celou dobu, co se tvor/predmet a bariera pronikaji;
v pripade, ze t/p ma vlastni hnaci silu, tak ho to proste stoji nejakou energii (unavu), ale vysledek zavisi jen na rozdilu Sil vs. Sil;
v opacnem pripade (sipy, ...) zalezi jeste na rychlosti a tretim rozmeru a vysledek je ztracena energie a bude to cele pekne slozite, protoze presne reseni bude nejaka diferencialni rovnice zavisiejici na presnem tvaru predmetu ...
... ale prida se k tomu jeste dalsi efekt, a to sice ze ta ztracena energie se odecita od *kineticke* energie p/t, a ta je pri stejne rychlosti pro mensi (lehci) predmety mensi (s 3xVelikost), takze mi odhadem vychazi, ze mensi projektily budou zastavene snadneji (coz odpovida tomu, ze maji mensi zaklad zraneni).
Nekde mezi by mely byt situace, kdy t/p ma nejakou hnaci silu, ale nestiha ji regulovat (pohybuje se prilis rychle) - treba utok zbrani. |