Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
anonym 7.6.2006 19:22  855
Bobesh A jak to řešíte, když se druhá postava souboje také účastní?
gran 7.6.2006 15:59  854
Ad Nova formulka - RackneeNejde takováto formule jistým způsobem vytvořit jen pomocí 'Zamčení' s modifikátorem 'Pohyb'?
gran 7.6.2006 15:57  853
Velký MordTak mě napadá... hmm, Velký Mord mi nepřijde jakožto 'formule v surovém tvaru' ;) Trochu moc specifikovaný, ne? =))
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 7.6.2006 15:46  852
Bobesh [850]: Jako homerule by se to dalo, ta doba celkem odpovídá nižším praktikám...
gran 7.6.2006 15:01  851
BobeshNevím nevím... přijde mi, že to zjednodušuje mentální souboj.
Což by nemělo, protože ten je (nyní, když duševní svět zdaleka neunavuje tolik, co dřív (v desítinásobcích, cucám z prstu)) poměrně silný, pokud se zvládne. Proto je 'použitelný' vyloženě pro 'mistry svého oboru' - pak je ale neuvěřitelně mocným nástrojem.
bobesh 7.6.2006 14:50  850
Mentální souboj - námětZdravím theurgy. Jako PJ jsem s naším theurgem dal dohromady pravidlo pro trvalý přesah v mentálním souboji. Stále jsme řešili ono často přemýlané přehození o deset. Předesílám, že používáme zde poměrně rozumně navrhnuté pravidlo řešící únavu duševního světa - a sice, theurg v něm vydrží po dobu Vdr+30 (tedy na začátku tak 5 minut, později až deset či patnáct minut). V souboji pak používáme, že lze trvalý přesah posunout v případě, že je přehozeno o pět a víc. O kolik, to se řídí Tabulkou zranění a únavy, a sice vztahem: bonus = přehození-15; převést na hodnotu. Při přehození o pět je to tedy bonus -10, tedy jeden bod. Stejné je to pro přehození o 6,7,8, při devíti jsou to dva body do trvalého přesahu atd. Při vyšších přehozech je tedy oproti kasickému pravidlu drobné znevýhodnění, ale naše testy ukázali, že se to vyrovná oním malým navyšováním při menším přehození. Nezvyšuje to sílu silnějších theurgů na neúnosnou míru, dovoluje to i mladším theurgům jakš takš něco provádět se slabými lidmi a není to ani složité na převod, tabulka je stále po ruce a stejně to člověk za chvíli zná zpaměti. Zajímalo by mě, co si o tom myslíte? Nemá to nějakou mezeru, že ne :-) ?
gran 7.6.2006 14:22  849
xKivtohle by se vůbec nemělo řešit Bariérou
I to je odpověď, takže děkuji ;) =))
xkiv 7.6.2006 13:30  848
Marcus [838]: Me se to taky nechce pocitat (zvlast kdyz nemam z ceho); ale myslim ze jsem nakonec dosel k tomu, ze to co o Bariere tvrdim (za nevytvari silu ale tlak, ze sila zavisi na velikosti prochazejiciho, ...) je celkem konzistentni s tim, co uz je v pravidlech (ochrana proti zbranim).

Gran [839]: Ja si myslim, ze tohle by se vubec nemelo resit Barierou - ta je energeticka, spis nejakym materialnim kouzlem.

Ale jestli chces abych to tady spocital pro barieru ...
... coz teda nespocitam, protoze ve skutecnosti to tak taky nefunguje, ono takove useknuti hlavy je o dost narocnejsi, nez si lidi predstavuji ... (neco jineho je pretnuti krcni tepny a neco jineho je pretnuti krku komplet vcetne vsech svalu a patere - tam jsou kosti a to uz neni mekka tkan a s tim uz jsou problemy, to se spis resi pilou nez necim co seka).

Marcus [840]: sice by to nebyl, jak pise Davec, modifikator Pohyb (byl by to orezany demon pohybu, coz je jeste horsi), ale i tak nesouhlasim. Smyslem je, aby theurg byl schopny "napodobit" efekty, ktere carodej zvlada uz na prvni urovni - hlavne ruzna ochranna kouzla. Kdyz pouzivam modifikator/demon Pohyb, tak mam volne poletujici kouzlo, se kterym se da nejak soupat.
Kdyz pouziju Poutac, tak mam kouzlo pripoutane (pravdepodobne pres odraz) k jednomu cili a soupa s nim jenom cil, tim, ze se sam pohybuje.
davec 7.6.2006 12:24  847
RackneeMožná by bylo lepší to řešit ne jako nějaké odlehčení, ale dodání kinetické energie, kterou by theurg libovolně usměrnil. Mám tu formulku někde rozpracovanou. Umožňuje jak poslání malého projektilu velkou rychlostí, tak pomalý "let".
davec 7.6.2006 11:52  846
Marcus (840)Tím, že bys v tom Poutači vyměnil časovou složku za složku rychlosti, bys z toho udělal jen jinak napsaný modifikátor Pohyb.
peca_007 6.6.2006 22:16  845
Racknee [842]: Nevim, nelibi se mi to. Navic ta sila by _mela_ byt jako bonus, protoze jinak v tom bude maglajs. A "Theurg stoji uprostred mistnosti a na nepratele hazi okolni nabytek jen pomoci myslenek.." to neni theurg, ale pionik (IMHO).
racknee 6.6.2006 21:56  844
Prave ze me to prijde pomerne dost zakladni, theurg nema nic, co by hybalo hmotou jako takovou. Napriklad velky mord mi pripada jako velice neobecna formule, zvlast se zabudovanou transpozici..
Stejny ucinek lze vytvorit barierou, nic moc jineho me nenapada, ale tohle pouziva jiny princip nez bariera, podobny ale jiny.
gran 6.6.2006 21:39  843
RackneeNepřichází v úvahu.

Všemožné variace používá Čaroděj. Theurg nikoliv - ten jedině surový základ.
Účinek této formule lze vytvořit i pomocí již stávajících formulí a proto není důvod toto zavádět ;) Být Čaroděj, neřeknu, ale tohle je prostě proti principům Theurga ;)
racknee 6.6.2006 21:31  842
Nova formulkaNo, takovy napad, provedeni trochu kulha, posudte sami:

---Pírko---

pozn.: vychazi predevsim z Iluze a Metamorfozy, tyto formule byly pouzity jako klic k nastaveni parametru. Pripadny obor magie je energetika.

Sféra: II
Náklonost: -1
Vyvolávání: +40
Náročnost: +3 +10/+3
Doba trvání: +0 +1/+3
Síla: +0 +1/+3
Poloměr: +1/+2
Forma: Přímá, objemová
Modifikátory: transpozice,pohyb,uvolnění

Kouzlo nadnese objekt/terc v epicentru o hodnotu sila. Sila urcuje konkretni hodnotu (prevedeny bonus) o kterou je cil lehci.
Pokud tedy neco vazi +15=56kg a kouzlo ma sil+10=32kg, vysledna vaha bude (56-32=24) 24=+7(+- :-) ).
Pokud (neco uplne jineho) vazi +5=18kg a kouzlo ulehci o +20=100kg, bude vysledna vaha (18-100=-82) zaporna, tedy vaha bude 0.

Odlehceny predmet se musi vejit cely do prostoru vymezeneho poloměrem. Na ten lze prirozene pouzit Uvolneni.

Epicentrum na predmet pusobi soucasne jako jakysi zámek-ulehcuje ho a zaroven se od nej nechce hnout. Pokud je predmet odlehcen pokud mozno az na nulovou vahu, lze s nim pomoci modifikatoru pohyb nebo pouzitim pohyboveho demona hybat. Zde musim upozornit ze *vaha* nerovna se *hmota*. Tunovy kamen ktery ted nic nevazi je porad dost tezke odsunout, musi zrychlovat a zpomalovat svuj pohyb a na to vaha nema vliv. Balvan se tedy bude jen pomalu sunout, na to pouzijte silu rovnajici se rychlosti pohybu, ovsem urcoval bych to odhadem a Panem Jeskyne :-)
------

Jsou tam mezery, ale takove to litaci kouzlo mi u theurga jaksi chybi, resit to barierou mi prijde dost neohrabane. "Theurg stoji uprostred mistnosti a na nepratele hazi okolni nabytek jen pomoci myslenek.." takhle jsem si predstavoval theurga, jeste nez sem poprve otevrel jeho prirucku:-) Kritika vítána :-)
gran 6.6.2006 21:18  841
PoutačA co na to vlastně 'kompetentnější osoby'? =)) xKiv, Bouchi, peca_007, may be next brainstorm? =P ;)) =))

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt