Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 8.6.2006 14:45  898
Markirius [879]: Tohle neni chat, ale diskusni klub. tady se nepise pozdrav pri kazdym prichodu a odchodu, ale diskuse plyne tak, jak se zde zrovna kdo nachazi.

Markirius [878]: To neni v theurgovi, ale obecne v PPJ
dajen 8.6.2006 13:15  897
RackneeMno ještě to omrknu doma, ale už teď vidím, že to není možné.
1) Na 8. úrovni se nedostaneš do X. sféry
2) podle edice B už měsíční náklonnost nesnižuje náročnost o 10, ale přidává +10 k hodu na skládání formule, což má ten důsledek, že potřebnou náročnost lze získat až o pár sfér výš.

Ty ostaní parametry neposoudím, jestli je to unese a vystoupá s nimi do dostatečné výšky, páč nemám usebe pravidla (a tabulku si zpaměti neznám), ale asi jo, v tomhle ti budu věřit, řekněme.
bobesh 8.6.2006 13:09  896
anonym 855Tam se veškeré přehození počítá do trvalého, takže bez převodů a úprav. Prostě přehozeno o deset, trvalý průnik se zvyšuje o deset.
dajen 8.6.2006 13:09  895
Anonym 892Jsem si vědom té proběhlé diskuze a ačkoliv sem se d ní nezapojil, s takovými závěry nesouhlasím.

Znovu připomínám, že zaměnujete (a tak trochu suplujete) pojmy barva a průhlednost (resp. neviditelnost). Barvou průhlednost bariéry ovlivnit nelze. I když ji nabarvíš na stříbrno, pořád to bude při implicitní hodnotě průhlednosti jen stříbřitá průhledná bublina. A navíc si nejsem jistý, jestli lze vůbec barvut bariéru z každé strany jinak.

Nemám teď u sebe pravidla a nevzpomínám si, jestli je neviditoelnost resp. průhlednost řešena samostatným parametrem nebo rysen neviditelnost. Jen si vzpomínám, že ta neviditelnost tam nastavit jde (a patrně i opak-neprůhlednost).
racknee 8.6.2006 13:05  894
Dajen 891Mesicni nar -2
Sfera X
celková nár +33 (-10)

pol+12
dt+15
sil+21
trans+15
poh+18

Vstup do sfery mu ulehcily dobre podminky, ovsem stejne musel hazet slusna cisla, povedla se mu myslim na 4. pokus, nastesti to predtim nezfatalnil. Opravuji z 6te na 8mou uroven, pardon, mam ho udelaneho ve vice verzich :-)
davec 8.6.2006 13:00  893
Ta 892 je moje - zas mě to spadlo (moje blbost).
anonym 8.6.2006 12:59  892
A zase beriéraxKiv: Myslím, že pokud někoho bariérou tlačíš ke zdi(a on ji neprorazí) působí na něho síla přesně tak velká, jako síla tlačící bariéru. Takže pokud je velká, tak ho rozmačkáš, pokud je malá tak ho znehybníš. Ale když si vzpomenu na pravidla, tak bariéra by měla mít nějakou snahu obtékat větší předměty, takže asi by bylo lepší se zeptat tvůrců. Dajen: Oslepení pomocí bariéry se opravdu řešilo dřív (myslím nějak kolem 860), ale výstup byl takový, že to nejspíš jde. Můj návrh je modifikovat ji sříbrnou barvou zevnitř a vznikne zrcadlo, tudíž cíl uvnitř bariéry ven neuvidí.
dajen 8.6.2006 12:54  891
Davec: Díky za pochvalu :-)) vyřídím tvůrkyni :-)

Racknee: Tak to by mě docela zajímaly parametry té Bariéry, kterou dokážeš "zlikvidovat poměrně velkou grupu nepřátel" :-)

Jinak souhlas - VP postava si s jednou formulí (navíc zrovna Bariérou) moc nevystačí.
dajen 8.6.2006 12:49  890
xKivOK, takže řekněme taková bariéra +20 by měla stačit na zvednutí průměrného 80kg člověka se třeba i s drobným vybavením. Je to tak?

Já bych to řešil asi porovnáním Sil bariéry +2k6+ proti Sil tlačené postavy + 2k6+. A Imho ho to jen přímáčkne a znehybní, ale nerozdrtí. Už jen kvůli té své elasticitě. Prostě ho to "obteče"
racknee 8.6.2006 12:46  889
Stale ta barieraZabijeci zpusob je onen "padák", neni to sranda udelat, ale muj theurg na 6. urovni na to pouzil mesicni naklonost a dokaze tim zlikvidovat pomerne velkou grupu nepratel. No, musim upozornit ze mam edici A a pouzivam vetsinu znamych errat. Jina zabijeci moznost je rozmackani o zem, to jsem ale nezkousel v praxi. Ohledne tenke struny-tu sem nikdy nepovazoval za moznou jako zabijitko, premyslel sem spis co se stane, kdyz ji dam nekomu pod nohy tak, aby prez ni upadl. A take jestli se da pouzit jako lano (tyc na lezeni).
Proc nepouziva jine formule? Protoze to je CP a vetsinou proste primo zabijet nepotrebuje, kdybych byl hrac, preci jen bych pribalil nejaky ten ohen pro sichr (a mensi potrebnou naklonost) :-)

Davec 875: Naprosty souhlas.
dajen 8.6.2006 12:43  888
DavecS tím dušením nebo oslepením to nebude tak jednoduché jak to na první pohled vypadá.

1) Dušení - aby tohle fungovalo, tak musíme splnit 2 předpoklady - dostatečně dlouhé trvání aby si obět stačila vydývat všechen kyslík a dostatečně velkou sílu bariéry, aby nám oběť neutekla. Neříkám, že to nejde. Jde to, ale bude to vyžadovat sakra vysokou Náročnost (a tudíž sféru původu). Umím si představit efektivnější způsoby smrti.

2) Oslepení - Obarvením bariéry imho nejde zařídit jehí úplná neprůhlednost (na to je jiný parametr, nebo rys? - a sice neviditelnost), vždy se bude jednat jen o různě barevnou clonu, přes kterou podle zvolené barvy proniká víc nebo míň světla (asi jako sluneční brýle různých barev). Taky to jistě lze udělat, ale opět v tom nevidím žádnou velkou efektivitu.

Samozřejmě nikomu nebráním, ať si každý přemýšlí tvoří a kombinuje dle libosti :-)) Já osobně mám raději víc formulí. je pravda, že některé využiju mnohem častěji než jiné, ale od toho jich mám víc - některé na útok, jiné na obranu, jiné na efekt či zastrašení.
xkiv 8.6.2006 12:39  887
Zdvihani - to uz jsem jednou psal, dal bych jenom proste porovnani Sil x Hmotnost; pokud hod na porovnani, tak na obou stranach stejny (to bych asi udelal v situaci, kdy se postava snazi skrz barieru "produpat" nebo se nahore o neco opre).

Otazka je, co se stane, kdyz se (pomalu pohyblivou) barierou snazim nekoho pritlacit k necemu pevnemu (skale, zdi, ...) a ten nekdo barieru neprorazi (to uz je jenom na Sil postavy - neni to zdvihani) - rozmacka ho na kasi, nebo jenom znehybni?
A jaky dat hod tam?
davec 8.6.2006 12:36  886
DajenTak jsem se jen tak zběžně mrkl na ty vaše stránky - pěkný. Budu se muset kochnout důkladněji až bude čas.
davec 8.6.2006 12:30  885
DajenTo, že nejde použít bariéru jako ostří jsme vyřešili tím, že nemá patřičné vlastnosti (je to v předchozí diskuzi). Ale co třeba dušení při použití filtru, nebo oslepení protivníka? To taky není nejspíš primární využití pro obranu. Je sice pravda, že je dost bojových formulí, ale proč nepřemýšlet a nevytvořit si modifikací něco jiného? A učení se formulí není zadarmo, takže raději budu mít víc použití jedné formule, než zásobu naučených formulí, které použiji jednou za uherský rok.
dajen 8.6.2006 12:29  884
xKivTak nějak si to myslím taky.

Btw: Vím, že už jsi to tady někde zmiňoval, ale jen abych si to ujasnil - jak že to teda vidíš s nosností bariéry jako plochy. Jak by se počítalo, jestli postava propadla nebo ne. Jen porovnání síly bariély a hmotnosti zvedaného (předmětu, člověka)? Nebo v přépadě člověka i nějaký hod 2k6+ (na jedné nebo obou stranách)?

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt