Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
racknee 10.6.2006 21:22  915
Mechanizmy....1) Haze se ke zraneni formuli 1k6? Napriklad k Ohni, Mordu.. Predpokladam ze ne, jen me to tak napadlo :-)

2) Musi byt epicentrum vzdy uprostred kouzla? Imlicitne je to tak predpokladam nastavene, ale da se to zmenit pomoci Uvolneni? Nebo Uvolneni+deformace tvaru? A co pri slozitejsich tvarech? Napriklad takova kruznice, pokud bude na epicentrum ve stredu, kruznice okolo se vubec nedotkne..

3) Dá se i u theurga prodlouzienim casu zvysit sance na uspech? Kdyz zlodej zdvojnasobi cas pro otevirani zamku, ma pak jisty bonus (ted nevim presne kolik), muze to udelat theurg pri praci v astralu? Myslim ze to dava smysl, kdyz budu delat formuli dvacet minut misto deseti, mam vic casu si vsechno zkontrolovat a rozmyslet..
racknee 9.6.2006 19:33  914
Ha! Ok, máte me, jdu si dat par pohlavku za to ze PJ necte poradne PPJ... plác, plác. Tak, priste snad bude jeho studium zevrubnejsi. Dik.
dajen 9.6.2006 18:00  913
Racknee 911Jak píše Gran, to omezení je v PPJ (bylo tam už v edici A).

Celková náročnost +33 se dá opravdu dosáhnout už v IX. sféře, což ni nemění na to, že na 8. úrovni se tam nedostane. Nicméně uznávám, že na 9. úrovni už by to pro něj neměl být problém (za předpokladu, že má už dostatčné schopnosti a znalosti).
gran 9.6.2006 17:37  912
Racknee 911To, že Theurg nemůže do vyšší sféry než je jeho úroveň, se píše v PPJ.

To, že k Zamčení nelze použít modifikátor Pohyb, jsem věděl, ale nezajímá mě to xD Jistě se někde válí svitek, kterej říká, jak správně nakecat sférám, že to je "fakt dobrý nápad tohle povolit" ;))
racknee 9.6.2006 17:09  911
Dajen 897Dajen 897
No, ja mam edici A + oficialni errata, nejaka homerules co pouzivame na tohle vliv nemaji. Omezeni v tom ze nemuzu do vyssi sfery nez mam uroven jsem nenasel, tim sem si pomerne jist. A narocnost jsem neodecital, ale pocital az k hodu tak jak je to podle Bcek. A myslim ze jsem se stejne prepocital a mam tam chybu, protoze i tak staci o sferu niz. Rychlost vychazi na 8m/kolo a doba trvani na 6 kol, nemam zakladni pravidla abych zjistil mechanizmy pro pad, ale 48m by melo vyrabet livance.

Gran 854:
Nevim jak je to v edici B, ale ted sem se koukal do Acek a na Zamceni nejde pouzit modifikator Pohyb. To kouzlo na nej neni primo myslene a autorum bud prislo nesmyslne ho tam davat, nebo to udelali naschval, ale nevidim nejaky zasadni problem v tom ho tam dat. Obtizne pak muze byt vypocist rychlost pohybu a kolik to utahne..
dajen 9.6.2006 14:03  910
xKivMám takový matný pocit, že v edici B to bylo změněno na Ochrana = Síla Bariéry/2
Čili poloviční velikost bonusu.
xkiv 9.6.2006 13:43  909
DavecPusobi na ne takovou silou, ze na ne pusobi jako zbroj s ochranou τ(Sili Bariery) nebo jak to v tech pravidlech presne je ..
davec 9.6.2006 12:53  908
Bariéra vs. kouzlaJde mi právě o materializaci něčeho, co následně musí pronikat bariérou. Jakou silou proniká? Respektive, jak mám udělat silnou bariéru, aby čarodějova koule neprošla po své dráze k cíli? To, že na kouzla, která jí nepronikají, nepůsobí není třeba mluvit.
dajen 9.6.2006 12:38  907
Bariéra vs. kouzlaIMHO záleží na konrétním projevu kouzla. Pokud kouzlo stvoří nějaký hmotný projektil pohybující se "skrze" bariéru, tak ta mu bude v pohybu bránit. V ostatních případech se IMHO neprojeví.
apexx 9.6.2006 11:42  906
A theurgova formule Bariéra zastavuje i kouzla? O tom nevim.
davec 9.6.2006 10:38  904
Ještě znova bariéraNevíte někdo jakou silou létají kouzla? Když postavím Bariéru mezi cíl a sesilatele, který sesílá nějaké pohyblivé kouzlo, třeba Výboj, jakou silou proráží moji Bariéru?
xkiv 9.6.2006 10:20  903
Skutecne inteligentni bytost si musi vsimnout toho, ze cas je to, v cem se udavaji zmeny - jestli je mozne zmenit "minulost", tak to znamena toliko to, ze existuje nejaka "vyssi" uroven casu.
Tj. k paradoxu nedojde, protoze se stalo tohle:
[ ve "vyssim" case u, "nizzsim" case t budu psat V 0, N t ]
[ v kazdem okamziku vyssiho casu existuji vsechny okamziky nizsiho casu az do toho sameho, tj. jeste existuje V t, N t, ale uz ne V t, N t+1 ]
[ vsechny neuvedene existujici okamziky nizsiho casu se shoduji se stejnym okamzikem predchoziho vyssiho casu, tj. v nasledujicim prikladu treba V 1, N 0 = V 0, N 0: babicka se potkala s dedeckem]
V 0, N 0: babicka se potkala s dedeckem
V 1, N 1: narodil ses
V 2, N 2: skocil jsi do minulosti zabit babicku
V 3, N 0: zabils babicku; porad existujes, existence zavisi na predchozim okamziku *vyssiho* casu
V 3, N 1: nenarodil ses; uz jsi docela stary
V 3, N 2: nikam jsi neskakal, nemas proc
V 3, N 3: pravdepodobne uz jsi zemrel

Varianty:
A) rozsireni na existenci vsech nizsich casu pro kazdy vyssi cas
B) naopak uskrceni na existenci vzdy pouze jednoho okamziku (takze sekvence by byla 0-0, 1-1, 2-2, 3-0, 4-1, 5-2, 6-3, ...)
C) rozsireni o vic urovni casu
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 8.6.2006 15:46  902
Nebo přes paralelní vesmíry, ano :)
migel 8.6.2006 15:34  901
MinulostOno je to trochu jinak on se do minulosti vydá zabít svou babičku, ale jakmile se dostane do dané minulosti, odděluje se nový časový proud a už není v minulosti ale nové přítomnosti...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 8.6.2006 15:23  900
Markirius - BabičkaPokud zabije babičku, tak se nenarodí, ovšem pak nemůže tu babičku zabít. A když ji nemůže zabít, tak je babička naživu a on se vydá ji zabít => spadne nám nejspíš komplet vesmír, čehož jsou si inteligentní osoby vědomy (theurgové), takže si na to dávají bacha :)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt