Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
migel 16.6.2006 15:42  961
xkiv 960Rozhodně s tebou nesouhlasím, kouzla která během své dráhy vytvářejí cokoli, ať je to oheň, nebo nějáké odštěpky, nebo blesk, nebo cokoli jiného, tak ty by se měly dát odstínit. Navrhoval bych toto: Bariéra je vlastně dodatečné brnění, takže od výsledného zranění daného kouzla by se odečetla bariéra, a pokud se dostaneš na nulu , tak se danén kouzlo o bariéru zastavilo, samozřejmě, že pokud projde, cíl si může odečíst ještě své brnění.
xkiv 16.6.2006 10:26  960
Nejjednodussi bude kouzla nechat projit - jsou prece udrzovana magii, tak se muzou chovat jinak nez bezne projektily/zbrane/predmety ...

Pripadne za sesilani "skrz" barieru dat nejaky postih na seslani (to by ovsem u theurgskych kouzel znamenalo ke kazde formuli si poznamenat, s jakym hodem byla sestavena) - kdyz seslani uspeje bez postihu ale neuspeje s postihem, tak se kouzlo o barieru zastavilo (zkusenejsimu carodeji se kouzlo bude pohybovat rychleji?).

Ale pak musi umet zastavit prakticky vsechno.
marcus 15.6.2006 19:28  959
xKiv : A jak si tedy myslíš, že by to být mělo?
xkiv 15.6.2006 14:24  958
DavecPokud to zakladni bariera nedokaze, tak nedokaze taky zastavit vetsinu kouzel.

Kdyz jsem se pres formular ptal na nejake mechanismy pro vytvareni novych kouzel u carodeje, bylo mi odpovezeno neco ve smyslu ze
1) je to prilis neherni zalezitost a postavy se k tomu nejspis nedostanou
2) carodej kouzla nevymysli tak, ze by sel cilene za nejakym efektem, ale vicemene nahodou; to ze existuje rada pouzitelnych kouzel je dano proste tim, ze hodne carodeju za hodne let uz enco vybrousi.

A to nic nemeni na tom, ze theurg muze potrebne kouzlo sestavit behem par hodin, zatimco carodej by v zasade mel pockat az na dalsi uroven.
A pokud si ma navic vymyslet kouzla pro prekonani kazde prekazky zvlast ... papa ruzne efekty, bude mit jedno kouzlo ve dvaceti variantach ...
davec 15.6.2006 12:54  957
xKivPomocí modifikací tohle všechno dokáže. Podívej se na filtr a maskování. Rozdíl mezi čarodějem a theurgem je v právě v tom, že si nemůže upravpvat kouzla podle potřeby. Na druhou stranu pravidla předpokládají, že obě povolání si budou později vytvářet nové formule a kouzla. Čaroději tudíž nic nebrání, aby si vytvořil potřebné zaklínadlo. A psal jsem, že to neplatí jen pro formuli Bariéra, ale pro každou překážku, která se na trajektorii naskytne.
xkiv 15.6.2006 12:26  956
Ja s tim porad nesouhlasim. Theurg muze (myslim) transpozici pridat ke vsemu (i k te ohnive kouli), carodej ne, i kdyby umel vsechny kouzla co umet muze.

Pomuze bariera proti silnemu vetru?
Odkloni plameny pozaru (to by nejspis znamenalo, ze zhasne kazdou prochazejici pochoden)?
Ztlumi prochazejici hluk (to je jenom docela slaby pohyb vzduchu, ale kdyz se hodne zvedne sila, tak jsou to prakticky nektera kouzla)?
davec 15.6.2006 08:42  955
ApexxV pohodě. Vypadá to, že jsme se nakonec ohledně té bariéry nějak shodli?
apexx 15.6.2006 07:38  954
To Davec: Sorry velmi nerad komolim nicky, ale tohle bude asi provozni slepota. :-)
davec 15.6.2006 07:36  953
ApexxJo přesně tohle jsem měl na mysli. Pokud nemá kouzlo fyzický projev na své dráze a projeví se někde jinde, než na dotyku, pokládám ho za nějakým způsobem transponované.

Apropo pořád mě píšeš jako Dravec, je to Davec. To Dravec nesedí ani k mé povaze králíčka hledajícího úkryt.
apexx 15.6.2006 06:09  952
To xKiv: Myslim, ze Dravec mel ny mysli kouzla, ktere se projevi na cili, aniz by meli od carodeje nejakou trajektorii. Vymyslim si kouzlo: At upadnou obe uši (dosah dohled). Tam obeti zadna bariera nepomuze.
xkiv 14.6.2006 12:48  951
Davec:Uz jsi carodeje cetl?
davec 14.6.2006 12:37  950
xKivNeumí transpozici, ale snad má nějaká takříkajíc "transponovaná" kouzla? Tedy kouzla, která působí až na cíli.
xkiv 14.6.2006 12:21  949
Davec[948]: Ono to v tom PPJ taky neni nijak zvlast zduraznene, spis to z nej jenom vyplyva.

[947]: Si myslis, ze jako carodej umi Transpozici, nebo co?
(tim chci rict, ze theurgum to zivot moc nezneprijemni, staci priklepnout transpozici za barieru, carodej by se musel naucit extra dalsi kouzlo, ktere vlastne ani neexistuje; nebo pouzit kouzlo s uplne jinym efektem)
davec 14.6.2006 08:19  948
Bobesh (935)Dle jednoho z příspěvků je to omezení na vstup do sféry v PPJ. Taky jsem to neviděl, za což se stejně jako Racknee fackuji. Prostě vlezeš nejvýše do sféry, pořadového čísla stejného jako tvá úroveň.
davec 14.6.2006 07:46  947
Bariéra vs. kouzlaApex: Je sice pravda, že tímto způsobem by mohl theurg znepříjemnit život daleko mocnějšímu čaroději, ale právě jen ZNEPŘÍJEMNIT. Pro toho čaroděje není nic jednoduššího, než posílat kouzla, která se v době průchodu bariérou fyzicky neprojevují. A nezapomínej, že předmět pronikající bariérou si háže síla +2k6, za bariéru nehážeš. Tudíž když průraz dáme jako sílu +6, tak nejnižší bariéra, která má šanci zachytit toto kouzlo, má sílu +8 (nebo +9? - nemám sebou pravidla, tak nevím jestli musí přehodit, nebo stačí vyrovnat), ale spíš na těch kostkách hodíš víc (s hodem 2- jsem teď nepočítal). Takže pokud si theurg chce být relativně jistý, že od čaroděje nic takového neprojde, chce to bariéru tak +20. S patřičnámi modifikátory a trváním to bude mít slušnou obtížnost, takže theurg na nízké úrovni to takhle nesešle. Podotýkám, že kouzla jako výboj mají stejné vlastnosti po celé své dráze a tak průraz je roven jejich síle.

Je to stejně otázka do diskuze. Můžeme vytvořit systém s průrazem podle sféry, nebo něco podobného. Pro nezraňující kouzla bych ale nechal tu sílu průrazu nízkou a konstantní.

peca: Nevím, jestli má význam se v rámci pravidel zabývat obecnými fyzikálními jevy pro tento případ. Asi by stačilo říct, že pokud kouzlo překážku prorazí, letí v nestenčené síle dál, pokud neprorazí, proběhne na stěně překážky. Kdyby ses tím chtěl zabývat, tak už bys potom musel počítat i s vychýlením jakéhokoliv projektilu z dráhy i při štrejchnutí o překážku, počítáním vlivu nadmořské výšky na exploze (obecně hustoty prostředí) atd. Myslím, že takhle to nemá cenu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt