Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
john_jarik 21.9.2006 07:40  275
add skoky a mnichVzdy kdyz ctu o skocich a nekomu prijde divne, ze na 12 a vice levelu dokaze skocit z mista hodne metru, tak si vzpomenu na film "Mstitel s pistalou" a tam dovedl z mista preskocit strom (i se svazanyma nohama).

Ale dovedu si predstavit, ze misto novych schopnosti pro zlodeje ci 7ho druhu bojovnika (ktery by do kruhu nesedel) by existovalo nove povolani.

Ted jsem si doma stvoril zakladni kostru pro cele nove povolani - paladin. a divil by ses, jak to vse bere uplne jinak nez bojovnik. Byt nektere veci maji shodne - i kdyz vlastne nemaji.
p.s.:koncept paladina neposkytnu :)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.9.2006 22:24  274
anonym [271]: V propoctech mas chybu, bonusy za Atletiku a Akrovbacii se pricitaji k Rychlosti jeste pred delenim dvema. Takze zaklad neni 12, ale jen 7.
gran 20.9.2006 20:57  273
anonym 271Máš to ošetřeno erraty? Nemám čas to číst.

Kdyžtak viz. http://dragonlords.wz.cz/drd+_opravachyb.html
anonym 20.9.2006 20:56  272
Sám hraju za zloděje a myslím že je upravený celkem dobře, akorád u dýky jsme zvedli BČ na +1/+2/+3(podle úprav co jsem četl byli 0/0/0) když jse ktomu připočítá ještě Periferní vidění tak má k BČ celkem slušnej bonus a kompenzuje to malou velikost jeho dýky. A improvizované zbraně vůbec nevedu nemám zas tolik volných bodů:(
anonym 20.9.2006 20:08  271
Dlóóóuhé skokyZdravím ve spolek! Mám dotaz na vzoreček na délku (výšku) skoku a rozhodl jsem se ho napsat raději sem, protože výsledek je do značné míry ovlivněn zlodějovými bonusy.
Tedy, ten vzorec: Délka skoku = Rch/2 + bonus +1k6. Bonus je za skok do dálky +3, nebo za rozběh do výšky +3 a do dálky +6. Mám elfí zlodějku na 11. úrovni (ne, že by na tom záleželo) s Rychlosí +5, zlodějskou Akrobacií III (čili bonus +6) a obecnou Atletikou III (tedy +3). Když se to tedy všechno sečte... (+5/2 + 6 + 3)=11,5 rovnou zaokrouhlím na 12. K tomu se přičte případný bonus za rozběh nebo skok do výšky a hod 1k6. A výsledek: Do výšky je „Délka“ skoku bez rozběhu 13-18 (4,5-8 metrů) a s rozběhem 16-21 (6,3-11 metrů) a do dálky je Délka bez rozběhu 16-21 (6,3-11 m) a s rozběhem 19-24 (9-16 m).
Ne, že by mi vadilo, že moje zlodějka nepotřebuje používat schody, prostě do dalšího patra vyskočí, ale nezdá se vám to „trošku“ moc?:) Jestli vás někoho napadne, co s tím, budu vděčný.
Díky, Edhel

PS: Jo, ten boj beze zbraně by se mi zrovna teď hodil, ale uznejte, nemá lepá elfí děva, která rasí nemrtvé kolem sebe dvěma „těžkými bojovými teflonovými pánvemi“ taky něco do sebe?:)
noir 20.9.2006 08:57  270
John_ jarik: mnich by bez problémů fungoval jako nový archetyp bojovníka, případně se dá udělat jako kněz specializující se na trans.
john_jarik 20.9.2006 07:52  269
NoxKdyz mne napadaji dalsi mozna pravidla - dalsi povolani. Tak si rikam, ze by bylo zajimave v budoucnu treba povolani Mnich - tak jak byva v RPG jinych her, ktery je specialista na boj bezezbrane. Tak si rikam, ze je dobre, ze to nema zlodej.
nox 19.9.2006 17:20  268
J, taky se mi líbí. Líbí se mě ta velká variabilita zloděje - zloděj obchodník, zloděj detektiv, zloděj zloděj, zloděj assassin...možná snad jen ten boj beze zbraně
john_jarik 19.9.2006 08:29  267
Ja osobne myslim, ze tak jak je TED zlodej napsany je uz v pohode. Uz to neni ten zabijak z A verze.
A porad se mi s nim hraje dobre herecky mladik, ktery obcas neco otoci nebo nekam utece. Zaklad postavy je v Komunikaci - hodne boju hraju vystraseneho a jde to.
nox 18.9.2006 18:36  266
je spíše jednoúčelový strojvlastní zkušenost nemám, ale v pravdilech jsem viděl u zloděje opravdu velký počet různých schopností - myslim že po stránce dovedností schopný hráč bude umět využít velké množství z nich (bude záležet samozřejmě taky na povaze dobrodružství)

včem zlepší ta dovednost razanci střely? Nemusí nutně razanci střely, může zlepšit třeba jeho znalost efektivních míst pro zásah

Taky se mi líbil boj beze zbraně v DrDO
anonym 18.9.2006 18:14  265
Takze ke zlodejovi, v druzince mam jednoho zlodeje, a nemuzu si stezovat. Je v poho možné, že zloděj s kuší zabije cp za 2 kola.Teoreticky.Praktcky totéž může udělat CP.Spíše bych řekl (mám stáhnuty opravy odsud) a ze mistrovská schopnost stojí 2 profibody a že za úroveñ má 6 profibodů. Ve výsledku zloděj ztrácí možnost ve družince nějak vyniknout, je spíše jednoúčelový stroj, který buď sniperuje s kuší nebo používá řeč těla. Ke schopnosti Dýka, podle mne při krytu dýkou by neměl jít vykrýt s bonusem např. železný kyj. vždyt by mu to zlomilo ruku. Zloděj by měl (podle mě) oplývat velkým množstvím schopností, ale podle oprav má schopností na stupni Mistra velmi málo. A ta diskuze o kuších ztrácí smysl, vždy´t je kuše velmi nebezpečná, ale proč ten bonus k zz u kuše, včem zlepší ta dovednost razanci střely? A síla zloděje v Boji měla by být sice třeba větší ale jinak, Dýka by zlodějovi dávala bonus +2/+4/+6 k BČ a +1/+2/+3 k ÚČ a +1/+2/+/+3 ke krytu, protože zloděj využívá v boji hlavně rychosti.
Podle mě by zloděj měl mit schopnost Boj beze Zbraně, vždyt zloděj většinou trénuje boj beze zbraně, než boj se svícnem .
Jen Jestli Je Něco špatně nebo už je aktuálnější verze, tak mi řekněte. PLS!
noir 18.9.2006 11:45  264
john_jarik: Boj se štítem neexistuje, útočit s ním lez jen se strašnými postihy. Pak by to tedy jít mělo, ne?
Bouchi: Proč ne!
xKiv: Tohle mě už taky napadlo. S tím všeumělským bonusem bbych řekl, že asi ano.
U štítu je problém, protože by mu to dávalo dvě sady schopností-protože by používal dvě sady dovedností: Štít jako kryt (pomocí dovednosti štíty?) a štít jako útočidlo (pomocí improvizovaných zbraní). Jenže ty zase dávají jakýsi bonus ke krytu, což by asi nebylo kompaktibilní.
john_jarik 18.9.2006 11:24  263
Mno z logiky veci muze svicnem utocit kazdy. Ale zlodej s tim ma vyhodu (protoze se s tim obvykle vycvik neprovadi.

Ja bych to asi udelal tak, ze na co existuje nejaka dovednost Boj s ... nebo Noseni stitu, apod. tak tam tenhle bonus ziskat nemuze.
Ten totiz ziskavaji jina povolani, asi treba bojovnik. Protoze se specializuji na vycvik s cvicitelnymi zbranemi.
ekous 18.9.2006 11:23  262
OTTAk nez sem to sepsal jsou tu nazory i odborniku:-)
ekous 18.9.2006 11:22  261
NoirJa si myslím že ty improvizovaný bonusy může použít v případě že bojuje něčím co zbraň není ale má to podobné parametry. Podle mě pokud by něco používal hráč jen účelově aby se vyhnul postihům za chybějící dovednost (vezme krátký meč za čepel a bude používat místopalcátu apod.) tak by mu to PJ nemel dovolit. Stejne tak i ten stit, ktery je hlavne asi specialitou bojovniku, bych jako improvizovanou zbran nebral.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt