Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 11.7.2007 07:13  413
Taky Assassin je o dost elitnejsi rank nez Rvac. (~ vic vicvyku ~ vyssi uroven)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 10.7.2007 23:20  412
anonym [411]: Asi tak :) Pokud ti jde vyloženě o bojové proficience a zbytek považuješ za zbytečnost (což ale bude spíš něco jako Rváč, jen místy rafinovanější), tak je to ideální.
Pokud chceš opravdu "profi" asasina, tak si přidej hromadu dalších skilů (spojené s nenápadností, výrobou vybavení, předstíráním jiných lidí pro infiltraci,...) - to už může být trochu náročnější na vyvážení. Ale dosáhnout se toho určitě dá :)
anonym 10.7.2007 23:17  411
asimilovNo nechcel som sa to opitat tak priamo, ale ked si to povedala...... cize da sa spravit assassin. Diki ti za rychlu odpoved
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 10.7.2007 22:59  410
anonym [409]: Ano, dokonce velmi slušně. (I když při tvorbě mé asasinky jsem zjistila, že pro dokonalou asasinku musí toho umět docela dost :)
anonym 10.7.2007 22:58  409
Zdravim chcel by som zacat hrat Drd+, ale musim zistit ktore z povolani by ma bavilo bez toho aby som cital o jeho schopnostiach. Z uvodu som zistil ze je treba dobre rozdelit profibody, preto ze nieje mozne mat vsetko, napr. pre lupica je potrebne ovladat zamky, akrobaciu atd. Moja otazka teda je ci sa na zaklade vyberu urcitych schopnosti da specializovat na zabijanie "ludi", cize eliminaciu ciela.
peca_007 12.6.2007 09:04  408
john_jarik [407]: Chybu over a nahlas dotaznikem, jinak zmizi v propadlisti dejin.
john_jarik 11.6.2007 17:57  407
Samo, ze je potreba, aby to bylo v miste, kde je po cem sahnout.
Pro mne je improvizovana zbran - svicen, mosaznej talir, zidlicka, kolo od trakare, atd.

Jo a taky jsem nasel chybu v edici B, kde je ve schematu uvedena schopnost Herectvi, a ve skutecnosti je to jiz schopnost Imitace :)
xkiv 11.6.2007 15:46  406
To je pekny.
Takze zlodejska schopnost Improvizovane zbrane vlastne je taky v tom, ze mu staci kdykoli jenom natahnout ruku ... (propanajana, kde se tu vzal ten lev?)?
john_jarik 11.6.2007 15:23  405
Improvizovane zbranePrave jsem si vcera tvoril zlodeje na hru, kde budu hrat takoveho "zoldaka", a na tohle jsem prave narazil.
A protoze je muj PJ trochu nezkuseny, tak za nim jdu s naseldujicim resenim problemu.
Improvizovana zbran pro mne znamena, ze jsem "poslepu" neco capl behem boje (to znamena, ze boj musim zacinat s alespon jednou rukou volnou - pokud jsem mel cas, tak jsem si mohl i neco vybrat). Diky tomu mam v ruce nejaky predmet, ktery ma nejakou pevnost (svicen asi nevydrzi to co karabac). Tento predmet muzu pouzit po PJ urceny pocet kol, nez se znici (napisi mu tabulku, ktera bude na 2k6+ systemu tabulku trvani.] Tim jsem zas bezezbrane.

Takze moje reseni situace je v tom, ze POLENO NEVYDRZI cely boj, ale OBUSEK VYDRZI - protoze je na to delany (kdyz se v DrD+ moc zbrane nenici :) )
xkiv 26.3.2007 15:45  404
*Ja* bych to osobne zkrouhnul az na "zlodej s improvizovanou zbrani bojuje, jako by na ni mel dovednost Boj s ... na tom stupni, na jakem ma Improvizovane Zbrane".
A *potom* dal nejake bonusy za neocekavane pouziti improvizovane zbrane - klidne az "kdyz to necekal, tak se nebranil" (hod na obranu=0).
Rozhodne si nemyslim, ze by nekdo mel umet (obecne) *kryt se* necim-co-zbran-neni lip, aniz by se zaroven zlepsil v kryti se beznymi zbranemi. (tolik k bonusu na kryt - na tretim stupni uz to ted je 4, a to uz je setsakra dost i na skutecnou zbran).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.3.2007 15:28  403
Lisak_II [402]: Ja bych ten navrh o neco zjednodusil - postihy by byly podle nejlepe ovladane dovednosti Boj s... (protoze jinak nepreju PJ to dohadovani, cemu se ten ktery predmet nejvic podoba).
lisak_ii 26.3.2007 15:13  402
BouchiNeobjevil, protože tam není. Kdybych řešení znal, neptal bych se tady, co vy na to, ale nabízel hotové řešení. :-)
Ale myslím, že tím rozdílem jedna (pro první stupeň schopnosti) na ÚČ, ZZ a kryt už se dá nějak žít.

Můj návrh ale alespoň snižuje nepoměr, takže nebudu mít s polenem útočnost 2, zraněni 3 a při výpočtu ZZ +1 k Sil, kryt 2, když to s obuškem vůbec neumím, ale pěkně si započtu postihy za nedostatečnou dovednost Boje s palicemi a kyji.
To_je_znát.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.3.2007 14:50  401
Lisak_II [400]: Mozna jsem neco prehledl, ale neobjevil jsem v tom tvem alternativnim navrhu reseni tebou zmineneho problemu s obuskem a polenem (tj. ze s obuskem nebude mit bonusy za IZ a s polenem ano). Nebo i s obuskem bude pak mit bonusy za IZ?
lisak_ii 26.3.2007 14:45  400
BouchiUtekla, došlo mi to skoro hned jakmile jsem odeslal.
Nicméně i tak, je herně snažší naučit se dvě bojové dovednosti na prvním stupni (něco o boji s nimi vím)než jednu na třetím (k tomu se jí musím prakticky živit nebo alespoň hodně intenzivně zabývat). Alespoň my to tak bereme. Z pohledu mechanismů pravidel je to ovšem celkem jedno.
Co se týče učení Improvizovaných zbraní, to už je detail. Řekl bych, že to se dá rozhodně obhájit snáz než kupříkladu získat třetí úroveň na palice a kyje... Asi stačí nějakou dobu cíleně cvičit bušení s různými předměty s kolegy zloději v cechu nebo i s kamarády v družině. V nejhorším si můžu zaplatit učitele.

Mnohem nekoncepčnější se mi ale zdá problém z druhé části mého předchozího příspěvku. Obušek a poleno, téměř stejná zbraň, jednou o dost míň a jednou o dost víc... Extrémně, když si nechám na polenu vyřezat rukojeť a změním ho na obušek, budu s ním bojovat_mnohem_hůř.
To je prostě špatně.

Pro začínající postavy znamená tahle schopnost celkem výrazný rozdíl, děkuji xKivovi za číselné vyjádření. (Můj zloděj na čtvrté například má na boj zblízka dosud nižší hodnoty, než jsou ty z jeho příkladu, tedy, ne že by byl nějak zvlášť bojově zaměřen. Ale stejně.)
Ignorovat chybějící dovednosti je prostě špatně.

Můj alternativní návrh řešení téhle schopnosti by zněl: "Improvizované zbraně dovolí používat jakýkoliv předmět ( s omezením velikosti do 50 cm atd.) podle toho, jaké zbrani se může nejspíš podobat a využívat při tom plně výhod stupňů obecné dovednosti "Boj s...", které zloděj ovládá." (Tedy snížit postihy za nedokonalé ovládání zbraně).
Může tedy například chytnout krátký rožeň a bodat s ním jako s dýkou, chytit poleno a použít ho jako obušek, popadnout lopatku a sekat její hranou jako se sekerkou... a využít dovedností pro boj s dýkami, kyji a palicemi či sekerami, které ovládá. Plus samozřejmě bonusy (+1, +2,+3 podle stupně) za schopnost Improvizované zbraně.

To už by se mi zdálo nejen koncepční, ale i celkem logické a přitom dostatečně silné. Problémy by mohly nastat při zařazením různých předmětů (jako co použít stoličku?), ale určitě by se to s PJ dalo nějak dohodnout.
xkiv 26.3.2007 14:22  399
PatchesAle bez ty "konvencni" zbrane by na tom mel obecne byt hur nez s ni.
Maximalne tam muze byt nejaky bonus za to, ze protivnik utok improvizovanou zbrani neceka, ale potom takovy bonus muze nastat
1) jenom v prvnim kole pouziti
2) jenom proti protivniku, ktery to skutecne neceka - treba zkuseny straznik by to cekat mel

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt