Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
merwin 9.1.2008 10:05  490
ekousJo, mám edici B
ekous 9.1.2008 09:41  489
MervinTo mas edici B? V te moji je to vse o stranku nebo dve posunute..Jinak u ty akrobacie jsem prave spis resil ty ostatni veci jako postihy za uzkou rimsu, vitr, dest, naledi apod. nez predstaveni, ta narocnost publika tam je popsana vcelku obstojne
profa 9.1.2008 07:32  488
MerwinO věcech uvedených v PPJ nemůžu vědět, nejsem PJ.
merwin 8.1.2008 22:01  487
Profa [482]:
Orientace ve městě - Nenápadnosti informací - PPJ str 33.
Imitace (i Akrobacie) - nároky diváků - PPJ str 34.
Pronikání překážkami - Obtížnost proniknutí překážkou (ta se přece určuje dle rozměrů, takže tabulky k tomu jsou už v PPH, ne?)

pozn.: nemám u sebe Zloděje a nečetl jsem si podrobnosti v PPJ, takže to nemusí být přesně to co potřebujete.
ekous 8.1.2008 15:56  486
xKivJako je jasny ze se vlastne vsechny ty tabulky budou jeste menit dle hrdinskosti sveta ve kterem se to hraje, ale jde o to mit alespon ten posouvatelny zaklad. To posouvani hranic dle urovne postav je prave ten nastroj PJe aby to zlodej u "bezneho" zamku nemel ze zacatku az moc slozity a ke konci az moc snadny, coz je prave trosku spatne ale pro hrace asi zabavnejsi. Zase pokud by vymysleli stale nove veci a informace se rychle sirily a lide honem obnovovali (tim myslim treba ty zamky) tak by se to dit mohlo:-)
ekous 8.1.2008 15:50  485
WolfiTřeba nejakej zlodej s vysokym poctem bodu v zazemi?
xkiv 8.1.2008 15:23  484
Hrubou tabulku narocnosti divaku jsem myslim nekde videl ...
neco jako
~5: publikum tak nenarocne, ze ho pobavi skoro vsechno (dav cumilu na navsi, kdyz jednou za rok prijela pout)
~10: publikum uz neco videlo a neco ocekava (a pravdepodobne si za to i neco zaplatilo)
~15: sofistikovane publikum, ktere uz videlo kdeco (nekteri slechtici, ...)
20 a vic: nekdo kdo neni v nalade/opravdu se nechce bavit/predstira ze se mu to nelibi

Tabulky absolutnich hodnot chybi hlavne u akrobacie a pronikani prekazkami, vsude jinde to dost zalezi na svete (co je v tom svete mozne + jake musi byt narocnosti minimalne aby uz k necemu byly + jake hodnoty uz odpovidaji "prehnanym narokum")
patches Patches 8.1.2008 15:19  483
ProfaMozna bych jeste pridal namatkou:

Ukryti - bonusy a postihy za podminky (VELMI priblizne popsano v PPJ)
profa 8.1.2008 15:08  482
ekousUž to sem buším:

Akrobacie - krkolomné kousky
Ohebnost - kvality pout
Šplhání - postihy za povrch (již popsáno v PPH)
Útěk - postihy za překážky
Pasti - nebezpečnosti pastí
Hledání - Nenápadnost ukrytého (zhruba v PPH)
Orientace ve městě - Nenápadnosti informací
Ověření pravosti - Kvalita padělku se odvozuje od Výroby padělatele, není potřeba tabulka
Imitace (i Akrobacie) - nároky diváků
Pronikání překážkami - Obtížnost proniknutí překážkou

Víc toho snad není.
xkiv 8.1.2008 15:02  481
Neurcovat narocnosti (zamku/pasti) podle aktualnich schopnosti clenu druziny, ale podle toho, jak schopni zlodeji jsou v danem svete (a jeho miste) bezni = kolik je potreba, aby si lidi mysleli, ze jim to vubec k necemu bude.
(normalni lidi budou nejspis mit jen takovy zamek, aby se dovnitr nedostal nekdo bez schopnosti a nacini, kralovskou pokladnici asi zabezpeci proti nejlepsim znamym otviracum a dostat se dovnitr bude na specialni dobrodruzstvi o ziskani podstatnych oteviracich predmetu)
patches Patches 8.1.2008 13:20  480
WolfiA nebo to udelat tak, ze se tam mezitim dostal nekdo jiny, nekdo koho je treba najit, dostihnout a sebrat mu, co tam nasel - a tazeni je na svete :-D
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 8.1.2008 13:04  479
Který zloděj na první se ale dostane do královské pokladnice? :)

Pěkné by bylo, kdyby třeba PJ nechal nějaké družině na prvních levelech v nějakém podzemí najít dveře, které by odemknout prostě nešly... s tím, že by se po čase a o pár úrovní výše připomněl (pomocí CP?) a tehdy už by to zloděj třeba zvládl :)
Potíž je jen s tím, jak vysvětlit, že se tam mezitím nedostal nikdo jiný :D
ekous 8.1.2008 11:25  478
beornTo je prave to co se mi nelibi, posouvat ty zamky podle toho jak moc je zlodej dobrej. Je jako jasny, ze kdyz uz to bude mit fakt namakly a ja nezvysim obtiznosti vsech zamku, bude to pro nej sranda zalezitost, ale tak to asi ma byt:-) Krom toho si muze pak sam sobe dokazovat jak to vse zvladne v polovicnim case a tak:-) NEmate nekdo po ruce pravidla zlodeje abyste sem vypsali dovednosti u kterych se podobne tabulky hodi? Nemam pravidla po ruce a zatim tedy mame zamky, akrobacii a lana, tak ze se treba nekdo vytasi take s tabulkou u ostatnich jako beorn s akrobacii a lanama, ktere jsem vzpomenul:-)
beorn 8.1.2008 11:02  477
PatchesAsi by to tak správně mělo být. Když bychom měli řekněme družinu na vysokém levelu se zlodějem (taktéž vysoký level, ale zámky moc neumí). Potřebují se dostat do královské pokladny a narazí na zámek. Správně by měl asi PJ nechat obtížnost toho zámku na 26 (přece jen královská pokladnice) a nechat družinu hledat (a umožnit najít) nějaké alternativní řešení.

Ale stejně u sebe jako u PJ občas sleduju, že mimoděk upravuju obtížnosti akcí podle aktuálních možností postav.
beorn 8.1.2008 10:53  476
ekous:Já pro házení lana a akrobatické kousky používám tyto obtížnosti:

Akrobacie:
18 - Zachycení se na římse (po doskoku...)
16 - Chůze po laně
14 - Chůze po rukou
12 - Chůze po uzounké římse
* jedná se o obtížnosti za ideálních podmínek bez speciálních pomůcek


Vrhání lana či lasa:
Tady to je trochu složitější. Obtížnost zachycení řeším podle drsnosti povrchu na němž se má lano zachytit. Poté dávám k hodu bonusy/postihy za zakončení lana, povětrnostní podmínky a vzdálenost.

Obtížnost podle drsnosti povrchu:
21 - Hladký, tvrdý povrch
18 - Dlažba, cihlová stěna, skála
15 - Nerovná skála
12 - Výstupky, výčnělky, ostrá skaliska
9 - Vyčnívající bodce...
Bonusy za zakončení lana:
0 - Smyčka
+2 - Hák
+3 - Kotvička
+5 - Diamantová kotvička
Postihy za povětrnostní podmínky:
0 - Bezvětří
-3 - Slabý vítr, déšť
-6 - Silný vítr, liják
-9 - Sněhová bouře
Bonusy/postihy za vzdálenost (stejné jako u střelby):
+3 - Do 5 metrů
0 - Do 10 metrů
-3 - Do 20 metrů...
* fajnšmekři mohou počítat i se soubojovým a maximálním dostřelem =)

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt