Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DVD Bonus [ŽP: 4 týdny] (kategorie Film) moderují Šéf Lopuchu, Kohy.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


ODKAZY (další na homepage):

LOPUCH: LEVNÉ KNIHY - FILMOVÁ DVD - HUDEBNÍ PŘÍBALY - LOPUŠÍ USER SCRIPTY - DABING A PŘEKLAD

INFO: CSFD - IMDB - ČFN - FDB - MW - PAMI - ZÓNA

ZKUSTE TAKÉ: DVD-INFORM - DISKUSE DÁMA - MOVIE MANIA - SLOVENSKÉ PŘÍBALY - iCAL KALENDÁŘ

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 8530 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pegas Pegas 11.4.2010 15:14  35996
snoufikVeřím, že kvalita filmů na BR je něco jiného než DVD. Ale asi by se to nemělo tak zevšeobecňovat a vždy bude záležet na tom, jak je film na to či ono médium převedený. I kdyby náhodou výobní náklady poklesly a BR přehrávače a disky by se stali dostupné jako teď DVD, stejně pochybuju o tom, že bychom si užívaly kvalitnější audiovizuální zpracování, když nejsou využité ani možnosti DVD. Myslím, že BR by se tak stalo pouze nosným médiem a bez ohledu na možnosti by nám nabídlo to samé, co teď DVD.

Jinak kdo se obejde zcela bez české lokalizace (titulků), tak má možnost ze zahraničních obchodů nakupovat celkem dost BR za ceny srovnatelné s běžnými DVD, někdy i nižší (a to nemluvím o výprodejích). Některé hudební tituly vydávané současně na DVD i BR, jsem viděl na BR dokonce levnější než na DVD (v době, kdy šlo o novinky).
gregg 11.4.2010 14:50  35995
to snoufik: Pan Svoboda plácá na filmcity hrozné nesmysly... navíc je to obchodník ochotný vnutit jakýkoliv šmejd. Nedávno na svém webu nabízel nový film Johna Woo Krvavé pobřeží v české a německé jazykové mutaci. Když jsem mu napsal, že film byl natočen v čínštině a že jako zastánci původného znění mi je tudíž německý dabing k ničemu, snažil se mě přesvědčit, že za tu cenu (199,-) je to výborná koupě (nakonec se ukázalo, že ta avizovaná němčina byla jen tisková chyba). Od té doby už s ním o ničem nediskutuju a diskuse na jeho webu ani nesleduju.

Tímto zdravím pamiho, který je sice také prodejce, ale nemá problém připustit, že některá DVD jsou prostě šmejdy.
biskin biskin 11.4.2010 13:07  35994
Mikrofonek [35988]: nesouhlasim. Film má hlavně vydělat na kinoprojekci, a když je to kvalitní film, tak i vydělá. Distribuce na optická média už je jen IMHO mizivý procento. A o zlodějství bych pomlčel, protože v ČR si legálně audio i video stáhneš. Co se týče software a her, to nekradu. Mám plnou poličku originálů.

Můj pohled na věc: Na dobrej film, kterej chci vidět, si zajdu do kina (ročně tak minimálně 10× kino navštívim). Na film, od kterýho moc neočekávám, si radši počkám, až vyjde DVDRip nebo aspoň 720p BluRay rip (horší kvality nesleduju, protože koukat na nějaký CAM, TS apod. je podle mě zoufalství).

Pošetkových DVD mám tak kolem 10 kusů. Koupim jen když chci mít nějakej film archivovanej. Jinak mi přijde mnohem víc pohodlnější koukat na rip než na DVD (dobře udělanej DVDRip od DVDčka kvalitativně nerozeznáš!)
pami 11.4.2010 12:30  35993
V masové rozšíření BR v ČR za současných cenových podmínek nevěřím. 800 Kč za novinku na BR je moc. Spoustě lidí stačí si film stáhnout z netu a zkouknout. Kvalita - nekvalita. Vidím a slyším to kolem sebe v prodejně. Hudba i filmy se stahují z netu. Příklady: otec s pětiletou dcerou "Tatí, vypálíš mi tu novu barbínu?", školáci: "Ty vole, za pajcku si to nekupuj, mám to doma přepálený, půjčím ti to.", otec dvou dětí: "Nejsem debil, abych dával šest stovek za kino, Franta mi to zejtra přinese vypálený."

Na netu jsou hudba a filmy "zdarma" v takové kvalitě, která je pro běžného diváka dostačující. Už jsem rezignoval. Nahraných DVD prodám pár, ale čistých CD a DVD tisícovky. Někteří lidé musí mít doma vypalovací studia. CD stojí pětikačku, DVD 7 Kč. Snadno dostupné nahrávací médium + torrenty = stále nižší prodej DVD.

Půjčovny DVD jsou na tom ještě mnohem hůř. Když vezmu do půjčovny 20 novinek, tak 70 % potenciálních zákazníků mi řekne, že už film vidělo před 2-3 měsíci z netu. Těch 30 % zákazníků, kteří poctivě čekají do DVD premiéry a rádo by film vidělo v perfektní kvalitě, má smůlu. Mě, a tedy i provoz půjčovny, oněch 30 % zákazníků neuživí.

Podobně jsou na tom prodejny DVD. Obávám se, že stejní zákazníci nejsou jen u nás ve městě. 35 Kč za půjčení novinky se jim zdá moc, 50 - 99 Kč za trafikové DVD je příliš. A 800 Kč za BR? Kolik bych jich prodal? Jeden, dva kusy za měsíc při troše štěstí? Kdepak, český národ vypaluje a smaží... Ať je to hudba, filmy, PC hry.
slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 11.4.2010 12:26  35992
Jasně, je to pouze o tom, jak si každý jednotlivec nastaví svá morální pravidla. Pro mne pokud je daný film dostupný, tak si ho koupím (nebo půjčím). Pokud se k němu těmito způsoby nemůžu dostat, tak je podle mne stažení kopie z internetu ospravedlnitelné.
donuts Donuts Support your right to arm bears - The Stinky Donuts 11.4.2010 12:02  35991
A každý trochu uvažující člověk ví, že tyhle zlodějský socky nás touto cestou připravují o kvalitní tituly. Argument, že piráti by si ten film stejně nekoupili, je hodně zcestný.

Dalsi komik.
nash nash poutník na cestě 11.4.2010 11:52 - Oblíbené kluby (04:00) 35990
Mikrofonek [35988]: silná slova internetového geroje.. :-) doporučuji přečíst.. http://pixy.cz/pixynergia/2010/03/21/zapomenme-na-autorska-prava
nash nash poutník na cestě 11.4.2010 11:50 - Oblíbené kluby (04:00) 35989
snoufik [35986]: snobové mě nikdy nepřestanou udivovat..
mikrofonek 11.4.2010 11:48  35988
Stahování z netuO stahování z netu jako o masovém zločinectví opravdu není třeba pochybovat. A každý trochu uvažující člověk ví, že tyhle zlodějský socky nás touto cestou připravují o kvalitní tituly. Argument, že piráti by si ten film stejně nekoupili, je hodně zcestný. Když natočení filmu stojí mnoho miliónů dolarů, je naprosto normální, že se za shlédnutí platí. Kdo se tomu vyhnul, je bohapustý zloděj a žádné jeho argumenty to nemůžou změnit.
nevada Nevada - Píseň ledu a ohně 11.4.2010 11:40  35987
:o)))
ceska natura presne - aneb kdo není se mnou, je proti mně
snoufik 11.4.2010 11:25  35986
Tady se ukazuje ta ceska natura presne, hlavne at je to zadarmo a jedno jake to je, viz posetky a proc si to kupovat kdyz si to muzu stahnout z internetu zadarmo. Bohuzel no, ale takhle se to tu u nas nikdy nemuze zmenit. Ikdyz s komentari pana Svobody taky nekdy nesouhlasim ale bohuzel tomu tak je jak rika. A ja si za nazorem o HD ripu stojim pro me to je smejd.
captainn 11.4.2010 11:15  35985
Ano, stojí, ale nikoliv z technologických důvodů.
zona 11.4.2010 11:08  35984
captainn (11:16): Přepis v HD a pořízení kvalitního BD-masteru stojí (na rozdíl od DVD-masteru) několik milionů korun (nebo, u těch špičkových, několik desítek milionů korun), a i kdybys čekal 10 let, nic se na tom nezmění. Tato částka se tomu, kdo ji do HD-masteru investuje, může vrátit jen následným drahým prodejem BD-práv a BD-masteru. To si mohou dovolit majors nebo lokální vydavatelé na velkých trzích typu Německa, Francie atd. Představa, že se "změní cenová politika" u BD-práv a BD-licencí, je iluzorní, ale nebudu ti ji vymlouvat.
donuts Donuts Support your right to arm bears - The Stinky Donuts 11.4.2010 11:00  35983
Muzu ti jenom zopakovat, ze blabolis.

Samsung LE40A786, Sanyo PLV Z4, Focal Electra 906, Velodyne SPL 800. Dohledatelne vcetne fotek na nekolika forech o hifi a av.
captainn 11.4.2010 10:59  35982
No a teď si polož otázku, kolik lidí si může podobnou (ne že by byla potřeba) investici dovolit. Pak se nediv, že tu BR zatím nefrčí.

[ 8530 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt