Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub E-mail klient [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderuje Šéf Lopuchu.
Archiv
Aky email klient pouzivate ? Co sa Vam na nom paci, co nie ? Co by ste uvitali a co by tam radsej nemuselo byt vobec. Spolupraca s antivirakmi, sifrovanie v emailoch atd.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: oyhfxeh
[ 408 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 5.12.2011 22:10  614
Přesně tak, ctr-u v TB na vrácené zprávě a pročíst si to.
musmusmus MusMusMus To je můj drak! - Jdi, a ulov si svýho!! 5.12.2011 21:59  613
Jafff [612]: klicove v tomhle pripade asi bude to, co je napsano v tech vracenych emailech (jak presne zni ta hlaska o nedorucitelnosti)
jafff Jafff Jakej hoboj, pořád, vy dva negři? 5.12.2011 21:54  612
Mám takový problém...
Používám Thunderbird a zjistlil jsem, že už nějakou dobu nedokážu odesílat emaily - nedostávám žádnou chybovou hlášku, vlastně jsem ani netušil, že je něco v nepořádku, dokud se mi zhruba po týdnu nezačaly emaily vracet jako nedoručené.
Když místo Thunderbirdu použiju webové rozhraní, nemám žádný problém. Mail odejde okamžitě a okamžitě taky přijde.
Mám lehké podezření, že by to mohlo souviset s nově zakoupeným wi-fi routerem, ale jestli je to pravda a jak by se to dalo zjistit, popřípadě vyřešit, netuším. Našel jsem cosi o přesměrování portů a myslím, že jsem to nastavil správně, ale jestli to vůbec něco dělá, nejsem schopen říct.
Takže bych potřeboval radu. Jak zjistit, kde je problém - to za prvé. Je docela možné, že problém není u mě, ale u poskytovatele... i když smtp jsem zkoušel pingnout a dostal jsem bezproblémovou odezvu.
Hlavně mě mate, že Thunderbird neohlásí žádný problém s připojením... jen připojování a odesílání trvá poněkud dlouho, ale výsledkem je zpráva označená jako odeslaná (a když vzápětí spustím webové rozhraní emailu, je "odeslaná" zpráva uložená ve složce odeslaných zpráv). Jediný problém je v tom, že zkrátka nedojde na místo určení.

(Problém nejspíš nebude v samotném Thunderbirdu. Narychlo nastavený outlook dělá naprosto totéž)
pegas Pegas 22.11.2011 10:34  611
Z jedné adresy chodí prázdný mail s textem "Obsah e-mailu je ve formátu HTML, prosím přepněte si zobrazení na tento formát ve Vašem klientovi." a několik příloh pojmenovaných např. ATT00026.txt
Zobrazování HTML je zapnuté a pošta je přijímaná v MS Outlooku 2003.
Dá se s tím něco udělat na straně příjemce nebo musí odesílatel? Dřív jsem řešil podobný problém, ale to se týkalo přijímání pošty v Thunderbirdu nebo na Seznamu a pamatuju si, že byla řešením nějaká změna nastavení odesílaného mailu, jinak byl nutný nějaký plugin nebo externí prográmek, který to zobrazil dobře.
pegas Pegas 24.10.2011 16:58  610
Dá se ze zdrojového kódu odeslaného e-mailu zjistit, jestli bylo při jeho odeslání zadaný požadavek na potvrzení o přečtení a potvrzení o doručení? Odeslané to bylo v Thunderbirdu.
laura Laura 100% sure! 7.9.2011 11:03  609
Misa [608]: Díky ;)
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 7.9.2011 10:54  608
Laura [607]: všechno podstatné je ve složce s profilem. Buď můžeš tu složku najít a zkopírovat ručně (třeba v XP bude někde v C:\Documents and Settings\user\Data aplikací\Thunderbird\Profiles\nejakeid.default, ve Win7 obdobně), anebo použít MozBackup. Osobně jsem přešel na Thunderbird Portable a tu složku s profilem mám tak nakopírovanou k němu.
laura Laura 100% sure! 7.9.2011 10:47  607
DotazJak udělám komplet zálohu Thunderbirdu na exterňák? Ručně přenýst složky?
huh huh 28.8.2011 19:28  606
ThunderbirdAhoj,
asi jsem natvrdlej, jak donutim tuhe priseru, aby po oznaceni neceho jako ne-spam to nejen presunula do doruceny posty, coz dela ted, ale nasledne na to aplikovala filtry sprav jako na normalni prichozi postu?
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 5.6.2011 22:26  605
zblunce [604]: o jaké instalaci to vůbec mluvíš? Portable se snad neinstaluje. Já tedy jen jednou na začátku rozbalil Portable verzi, hodil si do profile adresáře celý profile z klasického Thunderbirdu a o té doby jedu s tím.
zblunce zblunce Já jsem geniální - i když jsem normální! 5.6.2011 22:04  604
tak to nejak neproslo :-( zkusila jsem cistou instalaci, prekopirovala jen pref.js a datove soubory - stejne se mi otevira "cista" instalace :-(
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 5.6.2011 12:59  602
zblunce [600]: konkrétně je to v prefs.js
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 5.6.2011 12:58  601
zblunce [600]: no v tom profilu, tam je všechno. Vzít celý adresář s profilem a překopírovat ho do nové instalace.
zblunce zblunce Já jsem geniální - i když jsem normální! 5.6.2011 12:51  600
Misato jo, ale ten jen rika, kde je cesta k profilum - ale nejak nerika, ve kterem souboru je ulozeno nastaveni uctu...
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 5.6.2011 10:59  599
zblunce [596]: Data\settings\ThunderbirdPortableSettings.ini, tam by měla být správně cesta k profilu. Mam pocit, že pomůže i ten soubor jen smazat (resp. pro jistotu jen přejmenovat)

[ 408 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt