Tákže ... v My eBay jsem transakci označil jako "item not received", načež jsem byl přesměrován na stránky PayPal, kde se zadalo číslo transakce, které se toto týká. Malý rozpor je v časových údajích, na eBay je uvedeno, že se má tento nástroj použít mezi 30 a 60-tým dnem od skončení aukce, v PayPal je napsáno že se dá reklamovat transakce ne starší jak 45 dnů. No, dále vyskočí okno, kde se má popsat co se stalo / co nedorazilo, atd a tento popis jde druhé straně. PayPal zde působí pouze jako zprostředkovatel a nijak do reklamace nezasahuje a je jen na vůli druhé strany zda reklamaci akceptuje či nikoli ...
Prodejce akceptoval, vrátil mi na PayPal 27,89USD a na mou platební katru mi bylo díky kurzovnímu rozdílu odesláno asi o 50Kč méně než jsem původně zaplatil.
Teď se jen modlím, aby platební karta uměla i přijímat, ne jen platit (ještě jsem přes PayPal žádnou částku neočekával).
To jen tak malý postup, kdyby jste to taky někdy někdo potřebovali. |