XyllMá zkušenost jako šéfa linie - pokud něco řeknu na baru a není splněno, jdu za "vyšší šarží" - u techniků za šéf technikem, jinak obecně postesknutí před Vaškem funguje skvěle (večer bývá na baru, pozdravím, prohodím pár slov, něco hezkého pochválím a postesknu si, pokud něco nejde). My tím, že jsme si tu bednu sehnali sami, tak jsme ji i vysypávali (dost večerů jsem chytla akorát když se vyměňovaly pytle v koších na chodbě, tak jsem to tam prostě vysypala do těch, co se zrovna odnášely).
Ale u nás je obrovská výhoda, že máme hned naproti čajovnu, takže pokud něco nevíme, ptáme se tam. S čajovníky jsme měli letos super "výměnnou družbu" - po zkušenostech z minulých let jsem si vzala nádobí a vyráběla zeleninové saláty + jsme měli ovoce z domu (a ráda se podělím a nechám si dobrotu pochválit). A vůbec tím, jak je máme blízko, jsme první na ráně pro nabízení perníků, čajů a podobných dobrot. Čajovníci ví i takové věci, kdo co dělá či nedělá a kdy se co dělá.
Jinak takové obecné pravidlo - oranžové triko jsou i lidé, kteří mají jednotlivý specifický drobný úkol či roli a nic nezařídí ani nic neví. Takže pokud rovnou nevezmou vysílačku a nezavolají případně pokud to není někdo, koho už znám (šéf technik nemá oranžové triko :-) ), nevěřím, že to zařídil, pokud to není do 30 minut. Že nám nejdou světla v místnosti jsme hlásili "komusi" s oranžovým trikem a snad i to byl technik. Když jsem to nahlásila v sokolovně ve stanovišti techniků, do 10 minut hlásili, že to je hotové. Vím, že dost lidí má problém, že "nechce otravovat". Já si zvykla, že v takových masách programu a lidí jen ten, kdo otravuje, má splněno. A jako šéf linie jsem dost "vysoká šarže", abych si v nejhorším troufla i na Vaška :-). A pokud mi někdo říká něco, co se mi nelíbí a s čím nesouhlasím - zase - jdu si stěžovat/postesknout Vaškovi :-). Holt program je jedna z klíčových věcí, kvůli čemu lidé na FF-ko jezdí, takže pokud je současně 20 programových bloků, 5 minut denně klidně můžu Vaškovi sebrat. |