Ne, seznam správných řešení a postupů není, protože by měl tloušťku Zlatých stránek :-). Jen jsem chtěl říct, že není správné si shánět vlastní koš, volat šéfa úklidu nebo mě, řešit odpad na baru nebo na recepci, není správné nechávat to neřešené... Správné řešení je takové, které nejen rychle odstraní chybu, ale zároveň ponaučí ty, kdo ji udělali. Když úklidáři na nějaký koš zapomínají nebo o něm dokonce nevědí, tak správné řešení je takové, které je naučí, že na tenhle koš vážně zapomínat nemají. Protože to vyřeší ten koš na celou dobu. Samozřejmě vchodová služba není jediná, kdo má vysílačku, ale je na stálém místě celou dobu, proto ji navrhuji.
Jinak co se týká košů a úklidu, požádal jsem šéfa úklidu o schůzku ve čtvrtek, probereme důkladně povinnosti služeb, umístění košů a upřesníme to, včetně mechanizmu kontrol, hodnocení atd. Samozřejmě zpřísnit požadavky můžeme až příští rok, dosud to nebylo reálné. Protože za těch podmínek, za kterých orgové pracují, by pro ně bylo lepší nám s tím praštit, než se podřizovat zvýšeným nárokům. Já vím, že zákazníka nezajímá, za jakých podmínek dostává služby, ale na zákaznický model teprve přecházíme. Bylo by fajn, kdybyste si všichni uvědomili, že ti kluci koše vynášejí a v odpadcích se hrabají za 25 Kč na hodinu. A že ostatní jsou na tom jen o 5-15 Kč lépe. Já si myslím, že za daných podmínek jsou naši organizátoři skvělí |