A/ Prvni ziskal tim, ze naprosto cilene sestrelil konkurenta... Ovsem uz v te dobe se hovorilo o tom, ze jeho vuz ne zcela vyhovuje pravidlum, cimz se dostavame k titulu cislo dve...
Pak se osvedcil jako slusny testovaci jezdec a VYBORNY VYJEDNAVAC a dohodl si, ze v okamziku, kdy "jeho" auto bylo opravdu temer bezkonkurencni, jeho teamovy partner ho nesmi predjet... Tak prisel o IMHO nekolik titulu hlavne Barrichello... Podobna dominance, jako byla v te dobe u Ferrari, byla predtim treba u McLarenu, ktery dodnes drzi rekord v poctu vyhranych cen v jedne sezone (m.j. s nejlepsi jezdeckou sestavou vsech dob...)... jenze u McLarenu to byl tenkrat fair souboj, z 16ti velkych cen vyhrali 15 a jejich piloti si to rozdelili 8 ku 7mi a i kdyz byli pravidelne jedinymi, kteri skoncili zavod v kole viteze (ano, tak velka byla dominance techto vozu!) tak do konce bylo napinave, jestli vyhraje Prost nebo Senna!
V "ere" M.Schumachera to bylo jednoduche - kdyz se na zacatku sezony ukazalo, ze Ferrari je nejrychlejsi auto, uz jsme vedeli, kdo bude mistrem sveta... Jeho soucasny "nosic vody" (nejcasteji prave Barrichello) proste predjet nesmel a kdyz se tak stalo, nasel se zpusob, jak to "napravit"... V Rakousku to bylo uz tak okate, ze se zavedlo pravidlo o teamove strategii...
B/Nevim, proc zminujes tyto dva... Ja zminim jina dve jmena - Alan Prost a Niki Lauda se vratili jako mistri sveta po pauze do jineho teamu a ziskali jeste jeden titul mistra sveta... Ano, meli dobra auta, ale mozna to podstatnejsi, co nam eliminuje fakt, ze Mercedes momentalne neni uplne spickove auto - bez problemu porazily sve mladsi a dravejsi teamove kolegy!
Proste kvalita pilota se nezapre, i kdyz jede na sunce...
Dobry pilot se pozna, kdyz dokaze na stejnem voze ve fair souboji porazet pravidelne sveho kolegu...
Chces dohledat skore N.Rosberg-M.Schumacher v kvalifikacich a zavodech? :-)
|