Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Formule 1 [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Sport) moderují Šéf Lopuchu, Dudek.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
1 Sebastian Vettel (Red Bull) - 281
2 Fernando Alonso (Ferrari) - 278
3 Kimi Räikkönen (Lotus) - 207

---
1 Red Bull Racing-Renault - 460
2 Ferrari - 400
3 McLaren-Mercedes - 378

fia.com


Kvalitní weby: f1-info.cz (stránky s přehledem nových článků po celé české f1 síti), formule.cz, f1sports.cz, motorelax.cz, formule-1.cz, f1.sk, f1.gpupdate.net, f1.racing-live.com,
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: svutgtr
[ 486 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
ocko 25.3.2012 18:14  1962
Tak ona to byla totalni haluz, proste zavod nahoda, ovlivneny zastavenim zavodu, nucenym prezouvanim, jizdou za SC atd. atd.
Asi nikdo si nemysli, ze pri normalnim vyvoji by prvni dve mista byla tak, jak byla... :-D
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 25.3.2012 16:17  1961
Dost nepřehledný závod. Mam aspoň bodík, škoda Čudla. Ale že to nešlo odhadnout je poznat z toho, že nikdo ze všech tipujících neuhodl první trojici a nejvíc měli 4 body :-)
ocko 25.3.2012 10:39  1960
Tak Schumacher se na vode tradicne predvedl... :-D
mongol mongol co mám dělat? co mám dělat? 25.3.2012 07:21  1959
Jockey [1955]: Ano, James Hunt!!!
jinak Shumi byl jeden z nejlepších jezdců, nemůže za to, že závodí za nácky, kteří ho dotlačili málem k deseti titulům, to samé se teď děje s fetlem, kde jeho stájový kolega mu musí rozrážet vzduch s půlkou motoru, bez špičky auta ...
ocko 20.3.2012 01:31  1957
Jockey [1955]: Tak taky kdo by mu fandil, ze... ;-)
Ale kdyz tak ctu ty tvoje oblibence - mrkni do posty! ;-)
ocko 20.3.2012 01:30  1956
Jockey [1954]: Tak to vetsinou obecne odlisovalo dobre jezdce od tech prumernych... O hodne i lepsich jezdcich nekdo rekl neco ve smyslu (ted je to tusim vyrok o Laudovi od jeho inzenyra) "kdyz rekl, ze problem je vpravo vpredu, mohli jste se vsadit, ze to tam je"...
Jak jsem vzdy rikal, jako manager byl Schumacher jednoznacne jednicka...
Jako pilot... no... ;-)
jockey Jockey 19.3.2012 17:17  1955
Aby nedošlo k mýlce: já mu nikdy zvlášť nefandil, měl jsem jiné oblíbené jezdce (Hunt, Fitipaldi, Scheckter) a stáje (Lotus JPS, Tyrell). Ale po té pauze ho sleduji..
jockey Jockey 19.3.2012 17:12  1954
Ocko [1953]: Ano, říci o Schumacherovi, že je "rovný" -to by mne ani nenapadlo!! Jeho sporné výhry a bouračky si také pamatuji velmi dobře.

Prý ho ale chválili technici, že dovedl jasně říct, co se s autem děje a co by oni měli dělat ke zlepšení stavu. Tedy alespoň jsem to před lety tuším slyšel z TV komentáře.
ocko 19.3.2012 16:59  1953
Jockey [1950]: Kdyz jeste jezdil proti fenomenovi na vode Sennovi na silnejsim aute, nez mel k dispozici Ayrton, naopak jsem vzdy jako fanousek Senny vyhlizel dest, protoze na nem Schumacher vzdy rozflakal auto! :-)
Ostatne, to co pozdeji predvedl ve Spa pri predjizdeni Coultharda o kolo bylo tez ukazkove... :-D
On se na vode jakz takz naucil, kdyz si nechal vozit na treninkovou trat Ferrari cisterny vody...

Jediny, v cem byl opravdu spickovy byl pristup - dokazal si zajistit nejvetsi smlouvu, nejlepsi auto, to, ze ho kolega nesmi predjizdet, kdyz videl, ze prichazi o titul, tak radeji sestrelil Hilla (pozdeji to zkusil znovu s Villeneuvem, to uz mu neproslo tak lehce) atd.
jockey Jockey 19.3.2012 16:43  1952
Misa [1951]: Tak pravda, teď po té pauze bude asi přemotivovaný -ale v minulosti to rozhodně platilo.
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 19.3.2012 16:32  1951
Jockey [1950]: no nevim, loni to mam takový matný pocit na vodě dost pokakal :-)
jockey Jockey 19.3.2012 16:26  1950
Ocko [1949]: Ano, Rubensovi jsem také fandil za dob jeho angažmá u Ferrari. Ale v jednom byl Schumi přece jen jednička (a platí to dodnes!) -jízda na vodě. Pokud bude v sezóně někdy závod za deště, tak se vsadím, že bude na bedně! ;)
ocko 19.3.2012 13:18  1949
CRS [1948]: Ja se tak trosku za odbornika povazuji a sleduji ji nekdy od roku 1978, intenzivne od revoluce, kdy byla vetsi dostupnost. Venuji se i jeji historii atd.
A ano, Schumacher je umele vytvoreny fenomen z celkem slusneho pilota F-1 (navic znacne nebezpecneho a unfair) - nic vic, nic min. Kdyby jeho partneri nemeli ve smlouve "zakaz predjizdeni", vetsi cast jeho titulu by skoncila v naruci prave jich.
Specialne u Rubense Barrichella je mi lito, ze nikdy "nesmel" a skoncil tak bez titulu, ktery mohl ziskat mozna i trikrat... :-(

crs CRS Dobří lidé sami na sobě neustále pracují - Confucius 19.3.2012 01:01  1948
Fenomén Schumacher?Přiznám se předem, že nejsem žádný velký odborník na F1, ale cca 5 let se o ni zajímám. Můžete mi někdo vysvětlit jednu drobnost? Už za éry Schumachera jsem vůbec nerozuměl tomu proč se z něho dělá takový fenomén. Tvrdil jsem, že vůz, ve kterém tehdy jezdil, byl o třídu rychlejší než ostatní a takhle vítězit není, podle mne, žádné umění. Dnes, když má "Božský Schumi" průměrné auto, tak je naprosto neviditelný až trapný a s přehledem ho poráží i jeho stájový kolega Rosberg. Viz celá loňská a předloňská sezóna
dudek Dudek Ale Vanda fakt byla dřív... - Můj profil (CSFD) 18.3.2012 23:37  1944
Jenson Button i Lewis Hamilton museli již od samotného úvodu Velké ceny Austrálie jet ve speciálním úsporném režimu, jinak hrozilo, že by kvůli vysoké spotřebě paliva nedojeli do cíle.

[ 486 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt