Jo vlastně, na ten kastovní systém jsem zapomněl, ten byl fakt hrozný.
Tak vždycky můžou přijít s nějakým "velkým" zlem, které hráč zastaví, aniž by se o tom nějak více ve světě vědělo. Nebo to vůbec nemusí být "universe-altering", může klidně jít o kontinent, království atd. Já myslím, že něco vymyslí:)
Taky se do W3 zatím nehrnu, četl jsem, že bugy tam samozřejmě jsou. Díval jsem se i chvilku na nějaký stream z hraní a překvapilo mě, že změnili dialogový systém na klasický větvený, ne slovníkový. Akorát design dialogového okna mi přišel zvláštní. Jo a četl jsem, že je tam méně textu a všecko je nadabované, takže se trochu bojím, že to zkrouhlo velikost obsahu, stejně jako PoE 2.
Planescape jsem nehrál tak 10 let:) Ale minulý rok jsem dal Torment a bylo to super, ten svět Numenery je luxusní bizár. A textů tam je fakt extrémně hodně. |