TyfuZHele Ukaizo celkově zklamání. Nemám nic proti tomu, že ten konec je pevně daný, protože si očividně chystali živnou půdu pro trojku a jinak by to ani udělat nešlo, ale je to strašně uspěchaný. Ono je i vidět, že měli s Ukaizem určitě větší plány, protože ta mapa Ukaiza se čtyřmi lokacemi tam jinak vůbec nemusela být.
Není to o tom, že bych tam čekal nějaký sub-questy, protože tím už tvůrci hráče zpravidla na konci nezatěžují, ale Maia to zhrnula dobře: What's the big deal? Nejen hlavní linie, ale i spousta subquestů (třeba pro Derea) během hry hráče teasuje Ukaizem a ve výsledku co z toho? Jako jo, asi je to lepší, než třeba finální lokace KOTORu 2, ale i ten dal hráči s naistalovaným Restoration projectem lepší payoff.
Samotný Eothas je super, i když si myslím, že rozhovor mohl být delší a mohly v něm být aspoň NĚJAKÉ skill checky nebo mohl víc komentovat hráčova rozhodnutí. Finální rozhovor se zbytkem panteonu taky dobrý. Jinak si ale nedovedu představit hru bez pravidelných rozprav s Woedicou, to muselo být strašně chudé.
Jinak moje "cannon" playthrough tedy nakonec bylo bez pomoci jedné z frakcí a je to i nejtěžší, protože když jsem šel s pomocí frakce, tak Guardiana vyřadil ze hry drak Scyorielaphas, kterého jsem zachránil z gildy watershaperů, pokud jde hráč sám, tak tuhle možnost nemá. Nakonec jsem zabil Furranteho a další dva vrchní kapitány Principi, takže mi přišlo cool, že je do Ukaiza přišel pomstít jeden ze zbývajícíh kapitánů.
Zkusil jsem to ještě za Vailiany, ale prostě se mi příčí vyhazovat do vzduchu budovy v Neketace, i když mi RDC nejsou moc sympatičtí. Jelikož už jsem do toho i tak investoval tunu času, tak postupně vyzkouším konce za všechny frakce. Osobně mi tam teda strašně chybí možnost vytvořit mezi dvěma frakcemi stabilní spojenectví. Samozřejmě ne u všech, ale u Huana + VTC nebo Huana + RDC se to vyloženě nabízí. Považuju to za jednu z největších chyb hry, protože finální slajdy mi v některých případech nepřišly moc uspokojivé. |