Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Hardware [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderují Jardax, Tessien.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46

VŠE, CO CHCETE VĚDĚT O HARDWARU, NAJDETE U NÁS



  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: ntztnaj
[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 26.11.2008 10:27  23070
suchos [23068]: To víš, najmu pár lidí, aby přeinstalovávali x set počítačů pořád dokola na ty zrovna nejnovější windowsy, aby na jednom z nich mohla fungovat nějaká obskurní bůhvíodkudpřilítnuvší tv karta :-))
Windows 2000 pro firemní účely stále úplně v pohodě, je to na práci, ne na pičovinky.
team_daddy Team_Daddy - prodavam nějaký soundtracky 26.11.2008 10:24  23069
suchos: dej si facku...
suchos suchos Technical Thrash Metal is king 26.11.2008 10:22  23068
lidi co pořád používají Windows 2000 si zvuk nezaslouží.
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 26.11.2008 10:14  23067
Dotaz - PCTV 310eSe tady nějak vyskytl Pinnacle PCTV 310e - externí USB TV karta. Ovladače nainstalovány bez problémů, ale pod win2000 nejde nainstalovat jejich "media centrum". Nainstaloval jsem tedy hezký malý freeware pro televizi, funguje to, ale nejde zvuk.
Dotaz zní: má s tím zařízením někdo zkušenost pod win2000? Jde zvuk? Nebo je to marný boj?
PS: pod jiným systémem se mi to zkoušet nechce, ani to není u mého PC, takže je všechno na dýl.
mistule mistule 26.11.2008 10:14  23066
themajkl:o) a to je zrovna překlep jen u jedné aukce, u ostatních od tohohle prodejce je to v pořádku.
XP určitě. Jsem na ně zvyklá a o Vistách jsem neslyšela nic dobrého.
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 26.11.2008 10:10  23065
mistule [23064]: Já bych od firmy, co inzeruje "ŠPÍČKOVÁ A VÝSOCE KVALITNÍ PC" nic nekupoval :-) Jinak obecně dneska ti na běžnou práci bude stačit každé nové PC s rezervou. A šel bych pořád do XP, ne do Vist.
mistule mistule 26.11.2008 09:58  23064
DotazKdo ze zdejších odborníků by měl chvilku a náladu mrknout na níže uvedené odkazy?
Chci si pořídit PC, samozřejmě co nejvýhodněji a houby se v tom vyznám, vždy jsem přišla k hotovému. PC potřebuji víceméně jen na Internet, kancelářské aplikace a sem tam nějaký ten film.

http://www.aukro.cz/item490265906_spickovy_pc_amd64_x2_5200_2048mb_250gb_512mb.html

http://www.aukro.cz/item487722511_super_akce_vanoce_amd_2_7_ghz_hdd_160_gb.html

http://www.aukro.cz/item489977215_vanocni_akce_nejlevnejsi_pc_2_2ghz_super_darek.html

Jak se vám tyhle nabídky zdají? Popř., který by stál za koupi?

Předem díky moc.
pegas Pegas 26.11.2008 08:38  23063
AViP: A ta výměna během prvních 6 měsíců je někde uzákoněná?
avip AViP 26.11.2008 06:52  23062
Autorizovaný servis je samozřejmě povinen převzít zboží od zákazníka do (záruční) opravy a to na základě dokladů o koupi, které vystavuje prodejce.

A je také pravda, že mnoho servisů vyřizuje přednostně zakázky, kterou k nim přinesou zákazníci přímo a je také pravda, že prodejci jezdí do některých servisů jednou za x dní (což je s ohledem na 30 denní lhůtu tak trochu jejich problém, ale ne každý kupuje zboží jako fyzická osoba).

Servis samozřejmě vystavuje potvrzení na každou opravu, takže prodejce může teoreticky zákazníka vidět třeba až o rok - dva později se stohem papírů ze servisu a s požadavkem na peníze.

Zdravý rozum říká, že reklamace se veze tam, kam je to blíž (logicky) + záleží na tom v jaké fázi záruky se zboží nachází.
Jestli je to prvních 14 dní po koupi na dálku, jde to za prodejcem - bez debaty.
Jestli je to prvních šest měsíců, mělo by to jít taky za prodejcem, protože prvních šest měsíců se vady považují za vady existující v době prodeje a problém by měl být řešen výměnou, nedohodnou-li se obě strany jinak (pokud výměna není z nějakého důvodu možná, jde to na normální opravu, která se počítá jako záruční, tady asi bude záležet na ev. rozsahu problému).

A pak už to jde rovnou do servisu a běží standardní záruční kolečko...
captainn 26.11.2008 00:01  23061
themajklno to nemáš pravdu
ghandi 25.11.2008 23:53  23060
Team_DaddySoudim podle bodu 3,

"Jestliže produkt nemá autorizovaný servis, reklamujte výrobek na našem reklamačním oddělení."

Nicmene souhlasim s tim, ze nikde neni napsane "Pokud produkt ma autorizovany servis tak ho u nas nemuzete reklamovat"

Nicmene to neni dulezite .. dulezite je zda mam zavrhout model 22" LCD Samsung 2253BW a radi ho jit vratit na coz mam jeste nejakych 12 dnu pravo, nebo jestli ho zkusim vyreklamovat za jiny kus.

Myslite za takovahle vec muze byt zalezitost cele modelove serie?
Monitor je peknej .. sice pri cerne plose vyrazne prosvita na hornim i spodnim okraji ale pri hrani me to nerusi. Rad bych si nechal stejny typ ale jestli me hrozi ze to dela vetsina tak radeji pujdu do neceho jineho.
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 25.11.2008 23:52  23059
captainn [23058]: Stejně bude muset do Alzy kvůli tomu, aby mu písemně potvrdili příjem reklamace. Nic časově neušetří. Prodejce musí reklamaci vyřídit do 30 dnů, pokud ne, musí vrátit prachy. Servis nemusí nic, není se zákazníkem v žádném vztahu (kromě toho, že si ho pak zkásne).
captainn 25.11.2008 23:03  23058
GhandiJde jen o to, že to Alza zabalí a do pošle do příslušné horoucí prdele, pokud to tam můžeš příhodně dopravit sám, t´můžeš teoreticky ušetřit čas.
team_daddy Team_Daddy - prodavam nějaký soundtracky 25.11.2008 18:15  23057
Ghandi: dival jsem se na tu stranku co jsi dal link a na zaklade ceho soudis, ze mas jit jinam? Snad ne na zaklade vety Výrobci podporují vysokou kvalitu autorizovaných servisů a proto je rychlejší a snazší reklamovat Váš výrobek právě zde.

Tim ti jen rikaji udajne lepsi moznost a ne to, ze mas smolik a tahni...
vojtas Vojtas Sbíráme chaluhy hnědý a červený - sbíráme chaluhy jsme z toho zmatený! 25.11.2008 17:14  23056
jako zkousej to v alze me se snazili taky poslet do servisu nekam do sterbohol, nicmene zakon zni jasne, reklamace se provadi u prodavajiciho, ten at si to se servisem vyridi jak chce :)

[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt