Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Hardware [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderují Jardax, Tessien.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46

VŠE, CO CHCETE VĚDĚT O HARDWARU, NAJDETE U NÁS



  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: orvydfg
[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
avip AViP 27.11.2008 07:53  23102
TessienTo bych bohužel nemohl, neboť nejsem kráčející verze sbírky zákonů :-) (to fakt nemyslím nijak zle, to je konstatování reality).
Nicméně, dobrý výchozí bod pro hledání podobných informací je server www.spotrebitele.info (funguje i .cz)
Mimochodem, solidní prodejci mívají ve svých reklamačních řádech z těchto ustanovení přesné citace s cílem demonstrovat, jak vypadá konkrétní implementace v jejich reklamačním řádu.


A se servisem to otočím - opravdu bych chtěl vidět autorizovaný servis nějaké značky, který vyloženě odmítne převzít zboží do záruční i pozáruční opravy v případě, že zákazník splňuje všechny náležitosti.
Protože takový autorizovaný servis obvykle přestane velice záhy být autorizovaným servisem (a už se takové případy staly).
Podle mých zkušeností je fungující servis pro drtivou většinu firem součástí jejich image a nemá důvod dělat dělat přehnané obstrukce.

Zakázka předávaná přímo do servisu musí splňovat všechny náležitosti a ty si každý výrobce může interně upravovat jiným způsobem (a samozřejmě, "showstopper" může mít klidně podobu prodejcem špatně vyplněného záručního listu, nemluvě o nevyplněné registraci atd. - takové případy jsem zažil, ale to už je boj konkrétního zákazníka).
Pokud nesplňuje, tak z toho samozřejmě pro servis žádný závazek nevyplývá a je to pak otázka dobré vůle a dohody.
tessien Tessien Of course slavery is the worst thing - that ever happened. But maybe... 26.11.2008 20:50  23101
AViP [23095]: mohl bys uvest nejakou citaci nebo aspon odkaz na konkretni paragraf? To by me docela zajimalo.. Podobne i s temi autorizovanymi servisy a jejich povinnosti ti prijmout neco do opravy..
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 26.11.2008 20:31  23100
Pokud jí ho někdo nainstaluje a nakonfiguruje, pak nepochybně (i když skupina "kancelářské aplikace" je poměrně obsáhlá a neurčitá a může zahrnovat i věci, které bych opravdu v Linuxu zprovozňovat nechtěl).
free 26.11.2008 20:26  23099
Pegas [23098]: PC potřebuji víceméně jen na Internet, kancelářské aplikace a sem tam nějaký ten film. ... a proč ne ?... řekl bych ideální cílová skupina.
pegas Pegas 26.11.2008 19:34  23098
Nepředpokládám, že mistule bude používat Linux, takže nezapomeňte ještě dva tisíce za Windows a už je to skoro těch osm, co se u nich prodávají v kamenných obchodech. Monitor by se také mohl hodit, klávesnice, myš... (nebo jsem přehlídnul, že to bude použité stávající od starého PC?)
avip AViP 26.11.2008 18:05  23097
GentlejanSamozřejmě, podmínkou nutnou jsou doklady v pořádku a platná "zdejší" záruka.
Pak je autorizovaný servis opravdu povinen opravu přijmout - samozřejmě, může si stanovit nějaké další podmínky, jako je třeba registrace atd., to je nic proti ničemu a je ve vlastním zájmu zákazníka, aby si toto ohlídal (jinak se mu opravdu může stát, že to bude muset řešit přes prodejce).

U věcí ze zahraničí je situace samozřejmě odlišná, tam se to řídí podle toho, jaká záruka byla na zboží poskytnuta a tam skutečně autorizovaný servis má možnost volby (jen připomenu, že můj příspěvek vznikl jako reakce na situaci kolem reklamace v Alze/Samsungu).
avip AViP 26.11.2008 17:56  23095
Pegas 23063Nevím, jestli jsem to s těmi šesti měsíci napsal úplně správně, každopádně, během prvních šesti měsíců jsou uplatňovány tvrdší hlediska, zákazník má mnohem lepší výchozí pozici.
Je to v zákoně.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 26.11.2008 16:28  23094
Asi bych neřekl lepší. Spíš stejně k hovnu.
pavel_p 26.11.2008 16:25  23093
CaseO tom žádná, nicméně furt mi většina variant přijde lepší než to aukro, no...
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 26.11.2008 16:22  23092
(Nemluvě o tom, že se sousedovic klukem si můžu naběhnout dost možná ještě hůř než s tím Vietnamcem - znám až příliš mnoho lidí, co "v těch počítačích furt leží", od kterých bych si nenechal ani zapojit prodlužovačku na USB, přestože si o nich jejich okolí myslí, jací to jsou počítačoví géniové)
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 26.11.2008 16:19  23091
Osobně bych teda raději "dal litra" (nebo dva) někomu, na kom si v případě problémů něco vezmu. Sousedovic kluk mi patrně reklamaci nevyřídí. Vietnamec na Aukru teda samozřejmě taky ne.
pavel_p 26.11.2008 16:17  23090
No, radeji dam litra "sousedovic klukovi, co v tech pocitacich furt lezi" nez tomu vietnamcovi na Aukru...
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 26.11.2008 16:15  23089
Ovšem pak jí to taky někdo musí sestavit a zprovoznit, že.
hlava 26.11.2008 16:14  23088
S trochou hledání v dalších webshopech věřím, že i na 4tis s DPH by se to celé za novou sestavu nakonec dalo stáhnout ...
mistule mistule 26.11.2008 16:02  23087
Pavel_PDíky! To je tak, když tomu na rozdíl ode mně někdo rozumí :o)
Co jsem se dívala na hotové sestavy tady u ČB firem, všechny začínaly někde u 8.000, což mě přivedlo právě na Aukro.

[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt