Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Hardware [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderují Jardax, Tessien.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46

VŠE, CO CHCETE VĚDĚT O HARDWARU, NAJDETE U NÁS



  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: udwivmi
[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
vojtas Vojtas Sbíráme chaluhy hnědý a červený - sbíráme chaluhy jsme z toho zmatený! 24.2.2010 15:49  24766
chabyma se clovek uci :)
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 24.2.2010 15:48  24765
No jo... to jen tak .. pro příště!
vojtas Vojtas Sbíráme chaluhy hnědý a červený - sbíráme chaluhy jsme z toho zmatený! 24.2.2010 15:47  24764
kdybys udelal tu image tak to byly 2 hodiny prace celkem :) duveruj, sec proveruj...
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 24.2.2010 15:31  24763
V tom, že tomu bude muset kolega zcela zbytečně věnovat den práce.
sany 24.2.2010 15:27  24762
takze jedinej problem je v tom ze ti v servisu presne nepopsali co vsechno a proc vymenili a nedokazali uspokojive obhajit nutnou preinstalaci OS, jelikoz si mysleli ze jim vola dalsi normalni uzivatel notebooku ktery breci kvuli ztracenym minam...
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 24.2.2010 15:19  24761
sany [24757]: No já jsem to reklamoval a následně poslal firmě, od které jsme to koupili, protože ten servis jim údajně řekl, že to DVD nemůžeme vyměnit ani my, ani oni (ta firma), že jedině servis. Že je problém jen s DVD a že bych nerad, aby se šahalo na disk, jsem jim řekl. Se servisem jako takovým jsem se dostal do styku až teď, když jsem pátral, proč to jako provedli.

A znova říkám, že nejde o data, protože ta byla a) pozálohovaná b) necitlivá c) máme univerzální image, leč právě univerzální a nemáme image před odesláním do servisu, ano, moje chyba, mohl jsem udělat image, ale fakt mě nenapadlo, že někdo zbytečně a po všech těch domluvách něco podobného provede.
sany 24.2.2010 15:17  24760
vojtas: to byl urcite nekdo z toshiby... oni pak tvrdi ze se jim nic nevraci do servisu ze maji 100% spolehlive NB :-)
vojtas Vojtas Sbíráme chaluhy hnědý a červený - sbíráme chaluhy jsme z toho zmatený! 24.2.2010 15:14  24759
jj kolegovi se takhle ztratila toshiba pri prevozu kuryre z phy do brna. nekdo mu na pumpe rozbil okynko a vyrabovalauto plny toshib... urcenych k servisu... to si asi pomohl :)))
sany 24.2.2010 15:08  24758
themajkl: ono by to inteligentni mohlo sedet i na prvni strane... uz jen kvuli tomu ze treba pri preprave muze shoret auto ve kterym se to veze, a co budes delat pak? ze jsi tam mel 15gb kvalitniho pecka ktery si tahal tri mesice? :) natoz si tam nechavat ucetnictvi firmy nebo rocnikovy projekt...
sany 24.2.2010 15:06  24757
themajkl: ne ctu si podminky kdyz neco davam do reklamaci... :-) ale delal jsem v autocontu... muzu ti rict ze tam pri prijmu notebooku bylo napsano ze za data se neruci a clovek je ma mit zalohovany... pokud byl poskozenej treba radic, tak se domlouvala pripadna zaloha... pokud to bylo technicky mozny...
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 24.2.2010 15:06  24756
Prostě nepočítat s tím, že by na druhé straně mohlo být něco inteligentního.. no jo.
vojtas Vojtas Sbíráme chaluhy hnědý a červený - sbíráme chaluhy jsme z toho zmatený! 24.2.2010 15:04  24755
no je to tvoje blbost, bud sis ten disk mel vyndat, nebo udelat image, zadna veda :)
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 24.2.2010 14:50  24754
Děláš v servisu, nebo jak?
sany 24.2.2010 14:48  24753
co tu bulis, tohle je jenom tvoje blbost... :-)
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 24.2.2010 14:45  24752
Tessien [24749]: Tohle má všecko pod šroubkama, pochybuju, že by mi vzali jako záruční opravu, kdybych do toho šel šroubovákem a něco vymontoval.

Už jsem tam volal - prý to bývá registry windows (že se nedetekuje DVD), takže vyměnili základní desku (tak proč ji kurva měnili, když to údajně je windowsama?) a to prý musí vést k přeinstalaci windows (no to teda nemusí, leda by tam strčili nějaký jiný typ, což jako bez konzultace je taky docela na hovno jednání).

A kromě toho, ta mechanika nebyla vidět ani v BIOSu (teď samozřejmě vidět je), takže mi o registry windows můžou vykládat dlouho a marně, tipnul bych si, že na 90% by bývalo stačilo někde dozastrčit povytažený kablík.

Za data neručí.... Jo, to říkal ten člověk taky! No jářku, je rozdíl za ně neručit, protože může být třeba vadný disk, což chápu, a vědomě je likvidovat, protože to tak má napsaná cvičená opička v univerzálním postupu "opravy". Jako nejde o data, ty vem čert, respektive jsou zálohy, jde o instalaci SW, co tam byl.

No nic, poučení pro příště, servis nejnebezpečnější místo, kam se může notebook dostat.

[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt