Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Hardware [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderují Jardax, Tessien.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46

VŠE, CO CHCETE VĚDĚT O HARDWARU, NAJDETE U NÁS



  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: limuwxa
[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
lucky 18.5.2012 15:54  27371
Úplně jako kdyby to psal přítel :D No už jsem jim něco napsala, ono těch vad je víc - přehříval se, asi dvaměsíce po tom co jsem ho koupila začal děsně funět a topit jak kamna, touchpad je celý vychýlený, na jedné straně vystouplný, na druhé propadlý, spodní hrana je uvolněná, do toho mřížka a ještě urvaný tohle. Akorát nevím co bych jim na to řekl,a když dovnitř notebooku nevidím, a říct že jsem dovnitř lezla abych si to ověřila by asi nebylo dobrý, pak by to na mě mohli hodit. Jenže já opravdu nemám jistotu, že to technik neurval když jí sundaval, že jo. A aby to necáloval on, snaží se mi vnutit opravu za peníze.
johny_g Johny_G - Relaxační terapie pro lopušáky ZDARMA! 18.5.2012 15:26  27370
Lucky [27362]: Nesmíš být tak připosraná :-). Pokud ti to nikam nespadlo a o žádné závadě nevíš, tak prostě buď tvrdohlavá a nenech si to vymluvit. Určitě budou mít nějakou politiku ve smyslu, že se tomu problémovému magorovi radši vyhoví ;-).
pegas Pegas 18.5.2012 15:08  27369
Lucky: Pokud jsi přesvědčená o tom, že jsi to poškození nezpůsobila nějakým špatným zacházením a notebook jinak nenese žádné stopy po pádu ap., rozhodně trvej na reklamaci. Klidně k tomu přilož písemné vyjádření, jak radí Mira a reklamuj znovu. Je vhodné tam nejen popsat závadu, ale i nějaké argumenty, jako že jsi to používala k tomu, k čemu je to určené, v souladu s návodem, ... Pokud neuspěješ, zapátrej třeba na www.spotrebitele.info, urcitě tam najdeš nějaké podobné situace. Trvej na písemném zdůvodnění zamítnutí reklamace, pro případné další řešení.
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 18.5.2012 14:13  27368
Možná se ten ulomený bazmek nějak dostal vevnitř pod tu mřížku a při otáčení v kloubu na ni tlačil... Ale že bych si to dovedl představit, to ani ne. Ono se tam toho vevnitř při otáčení asi moc nehýbe.
lucky 18.5.2012 14:11  27367
Já už jsem tu fotku pochopila :D Na ní je část té sundané mřížky, tam jak je to vykouslé je místo na ten kloub, a teď vidím co je ulomené. Ale nevím co to má společného s tím, že u toho kloubu se ta mřížka zdeformovala.
mira Mira Optimista se učí anglicky - pesimista rusky a realista střílet... 18.5.2012 14:09  27366
napsal bych jim prohlaseni, ze notebook byl pouzivan pouze tebou a v souladu s navodem. Zavada se objevila samovolne po XXX tydnech pouzivani a musi byt zpusobena vadou materialu nebo neodbornou kompletaci u vyrobce...
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 18.5.2012 13:46  27365
(V HP to jde taky od desíti k pěti, teď jsem reklamoval DATku u serveru v záruce a moc se chlapcům nedařilo.)
tessien Tessien Of course slavery is the worst thing - that ever happened. But maybe... 18.5.2012 13:42  27364
IMO jediny, co se na tohle da rict je, ze jsi zadny fyzicky poskozeni nezpusobila, ze jsi s tim nikde neprastila/neprastila nicim do nej a ze to tudiz musi byt materialem a chces opravu ze zaruky.

Pripadne kdyby to dal nikam nevedlo, tak vyhrozovat stiznosti primo na HP (a nasledne si skutecne primo na HP i stezovat).
lucky 18.5.2012 13:36  27363
A taky mě překvapilo, že nesepsali stav notebooku, je tam pouze použitý. Takže být to prasklé viditelně zvenku, tak bych argument měla, že to měli napsat do stavu.
lucky 18.5.2012 13:32  27362
Jenže pokud je to někde vevnitř, jakože asi jo, tak to já nemohla vědět, jestli to je v pořádku nebo ne. A taky já nevím, jestli to prasknutí způsobilo to vyboulení. Problém je, že jim můžu něco takového říct, ale když začnou argumentovat oni, tak já skončím, protože nic nevymyslím. Takže aspoň ty maily jsou dobrý, že si můžu rozmyslet co napíšu a počkat.
johny_g Johny_G - Relaxační terapie pro lopušáky ZDARMA! 18.5.2012 13:20  27361
Já bych na ně silně tlačil, žes tam nic takového neměla, a že je ti srdečně jedno, jestli to poškodili při přepravě nebo při demontáži, ale platit to nebudeš.
lucky 18.5.2012 13:20  27360
Tady jsem našla dobrou fotku http://www.notebookreview.com/shared/picture.asp?f=52428
lucky 18.5.2012 13:10  27359
Samozřejmě mi nabízí jejich opravu, abych si za to zaplatila tak kolem sedmi stovek. Mám dojem že se snaží dostat placenou práci místo aby mi to opravili v záruce (reklamuju to v autorizovaném servisu)
lucky 18.5.2012 13:08  27358
Je to HP ProBook 4520s.
Já jsem jim to ale dala vcelku, je možné že když to rozebral, tak to upadlo úplně? Mřížka je vyboulená u kloubu, jak se zavírá notebook, objevilo se to jednoho dne z ničeho nic. Jenže ta mřížka je už zdeformovaná, podle mě by mi měli dát novou tak jako tak. Přítel taky radí, že se mám hádat, jenomže abych mohla musím mít nějaké podklady k tomu, takže potřebuju radu. Přítel mi poradí až večer a tímhle tempem bych to řešila měsíc.
Napsali mi, že na zaáruku to není, protože je to mechanicky poškozené - prasklé. Já jsem na to napsala, že je to kvůli materiálu, protože i touchpad je celý vychýlený a vůbec ten notebook nějak nedrží pohromadě. To jsem psala předtím než mi přišla ta fotka, kdy jsem měla za to že se řeší jen ta samotná mřížka.
operator304 18.5.2012 13:07  27357
to bude nejakej asus, ne? Ty meli takovyhle ramecky nad klavesnici...

[ 12992 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt