je to skoro jako 5, ale je to přišerně moc zjednodušenné a tim padem dost jednotvarne - vylepsi hrad, naber jednotky, vyhlad nepritele. Nic mezi, strategizování prakticky neexistuje.
v Hradech nemá smysl nechávat posádky proti otravům, protože otravove maj vždy armádu rovnající se týdenímu růstu, protože naverbovat se dá vše odevšaď. Oblíbená vtipná scéna, kdy obsadíte nepřátelský hrad, překonvertujete a naverbujete ze všech ostatních hradů - Instantně. hrdina na urovní 15 (polovina maxima) vám v pohode vyklepe posadku města která je 3x silnejsi. (pak ho prekonverti a naverbuje)
Kouzelnici ačkoli se to nezda maj pomerne drsnou prevahu nad valecniky (aneb chytej Mass slow a Stasis (kouzlo co hodi libovolnou jednotku na 1-6 kol mimo akce, ale utok to nezrusi a ona se samozrejme nemuze branit... mas 100 andelu? hmm, tak cau za 5 kol(coz mu vetsinou zbejva uz jen tech 100 andelu, v lepsim pripade....)
3 (a 5) to nesaha ani po kotniky.
|