Podle mě to fakt je tím, že (kromě implozí) každej zvukovej impuls v realitě začíná tím, že se bubínky z relaxované pozice vpáčí do hlavy. Každej potápěč ví, jakej je rozdíl mezi tím, jestli si eustachovkou uši podtlakuje nebo přetlakuje, je to úplně jinej vjem v hlavě. Zvuk/atak je podle mě v mikroměřítku to stejný, proto to je poznat.
Logicky obrácená fáze není poznat na všem, na sinu nepůjde poznat vůbec a jistě bude množství nástrojů a žánrů, u kterejch to taky nepůjde zjistit. Táhlý nástupy čehokoli, měkký smyčce, plochá elektronika, v podstatě hudba bez špiček. Ale jak to má rytmus a špičky, zejména krátký (relativně vzhledem k jejich vlnové délce), tak se to projeví. Špičky budou asymetrický a tam to prostě nebude sedět, bude to jak dívat se na svět přes zrcadlo.
Kdyby Bobo pohovořil i jinde než naživo na srazu, kam jsem se bohužel nemohl dostavit, rád bych si to poslechl. |