Johny_GVětšina proxin umí jen CONNECT. A to některé jen povolí pouze port 443 (HTTPS). Nevím nic o přeposílní UDP packetů.
UDP pakety se podle mne samozřejmě tunelovat dají, ale je to už horší, protože je třeba nejprve aplikaci přesvědčit, aby své UDP pakety posílala jinam (zpravidla na proxinu, nebo na localhost na jiný port) a nebo je nějakým způsobem přesměrovat zásahem do systému.
Dalším problém je otevření kanálu, protože valná většina UDP aplikací nepočítají s nějakým otevíráním kanálu pro UDP, které se většinou dělá pomocí nějakého TCP requestu (ať už na Socks, nebo jiný tunel). WinProxy to umí tuším jedině ručně (port mapping).
A v neposlední řadě narazíš na problém s NATem, pokud ten dotyčný je za nějakým. Vhodně nastavený NAT zabrání příjmu UDP paketů z adres, na které jsi zatím žádný paket neposlal. Nebo ti pro každý směr přidělí vně jiný port, což je poněkud nestandardní, takže valná většina her s tím třeba nepočítá (dostanou adresu a port z mastera, který tě vidí, ale druhý hráč tě na stejné adrese a portu nevidí).
On už je docela problém, pokud se mění ten port a hra předpokládá, že veškerá komunikace probíhá na konkrétním číselném portu...
Hráči toto řeší právě přes Hamachi, jiné řešení (kromě plnohodnotné VPN) tuším neexistuje... maximálně tak tunelovat přes IPv6 |