Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Magic: The Gathering [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderuje Cedric.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46



Krom diskuze na téma Magic by klub měl sloužit i jako poradna pro hráče, již s Magicem teprve začínají. Ti zkušenější sem mohou vkládat svoje decklisty a debatovat nad složením různých balíčků.

Return to Ravnica spoiler

WotC
CMUS Blackborder chnnallfireball Černý rytíř Brainburst Hraj.cz MysticShop.cz Starcitygames Yawgatog MtgSalvation
Oficiální WizardsGatherer
Pravidla v angličtině: http://www.crystalkeep.com/magic/rules/index.php
Pravidla v češtině - ne úplně aktuální, jen pro jednodušší problémy(pdf): http://svet-magicu.webgarden.cz/file/7054233
Datbáze ke stažení

Skript na rychlé vyhledávání karet by fila
Script na nahled baliku by JackeLee

!!! MWS !!!

Aktualizace MWS - Dragon's Maze
Obrázky do MWS

LopuchLeague


  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2598 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
patches Patches 24.5.2013 15:20  11708
...kterej navic muze okamzite zase pouzivat nejakou schopnost. Dost hloupy IMO.
cedric Cedric Life is hard - deal with it 24.5.2013 14:09  11707
Další komba, co dřív nešly:

Dark Depths + Thespian's Stage = 20/20 monstrum skoro zdarma!

Threaten nebo jiné kradení na soupeřovu legendu, když mám tu stejnou = kill legendy :)

Jo a ještě k tomu minulýmu postu - platí to i pro Planeswalkery, takže můžeš seslat Walkera, snížit u loyalitu nějakou schopností a seslat dalšího a seknou toho prvního, takže máš zas plnýho walkera

cedric Cedric Life is hard - deal with it 24.5.2013 14:02  11706
Ha! Tak ono je to ještě trochu jinak - a podle mě debilně a skoro se vsadim, že to opravěj. Když přijde legenda na bojiště a už tam jednu máš, tak musíš JEDNU z nich obětovat - klidně tu co už tam byla! Takže např. Thrunn útok, po útoku hraju druhýho a bude odtaplej do obrany. Nebo: Mox Opal se tapne pro manu, hraju druhej, seknu ten taplej, a najednou mám víc many! To samé Gaea's Cradle apod.

Uvidíme, IMO to Wizardi změněj
tessien Tessien Of course slavery is the worst thing - that ever happened. But maybe... 23.5.2013 10:23  11705
K ty zmene s legendama nemam nazor, ale to s tim sidem je IMO dobra past na min zkuseny hrace :)
Uplne vidim, jak ted bude castej zpusob sidovani "vsechno dovnitr", coz bude temer vzdycky suboptimalni :)
ivan IVAN 23.5.2013 10:21  11704
fakt se zas tesim na jitte party a navzajem s ebudou okusovad dva trolli apod. :-(
tak jako určitě se to vstřebá, ale je to skoro jak zavádění evropské legislativy :-D
cedric Cedric Life is hard - deal with it 23.5.2013 09:23  11703
Patches [11702]: Tak to bylo dřív a bylo to hrozný...když si vyndal legendárku dřív než soupeř, prostě si vyhrál mirror. Mně přišla současná podoba dobrá, moh si toho Geista vyhnat svym Geistem...teď s nim neuděláš zas nic :)
patches Patches 23.5.2013 09:16  11702
Přidávání karet na druhou hru ze sideboardu taky ještě dokážu pochopit - přinejmenším to usnadní práci judgům, protože ti už teď měli problém hlídat, jestli si někdo nezapomněl vyndat po nasidování správný počet karet. Ale povolit dva stejné legendární permanenty na stole? To je asi totéž jako tenhle type úplně zrušit. Vždyť takhle stejně bude mít efekt už jenom pro pár okrajovejch karet, co se hrajou na casual. A pak samozřejmě pro Commander formát. Ale i tak...
Teda ne, že by se mi současná úprava líbila o moc víc, z flavourovýho hlediska pořád nedává smysl, že vlastně můžeš zabít cizí Chandru sesláním vlastní. Spíš by se mi líbilo, kdyby pokus o selsání druhého legendary permanenty nebo planeswalkera stejného subtypu byl prostě automaticky zcounterován.
cedric Cedric Life is hard - deal with it 23.5.2013 08:46  11701
Já se k tomu zatím stavím ambivalentně...uvidíme jak to bude fungovat v praxi. Vidim na tom i pozitiva...ale dva Jaceové na stole proti sobě, to bude nezvyk :)
patches Patches 23.5.2013 07:55  11700
To jsou zase změny jak pojď na mě z boku... Jediná, co mi trochu dává smysl, je ta možnost mít sideboard menší než 15 karet, to tam IMHO mělo být už dávno. Všechno ostatní mi ale přijde jako bullshit.
cedric Cedric Life is hard - deal with it 23.5.2013 06:11  11699
cedric Cedric Life is hard - deal with it 23.5.2013 06:10  11698
POZORZměny pravidel!!
Wizardi si opět hrají

Ode dneška MُE KADÝ HRÁČ KONTROLOVAT STEJNÝ LEGENDÁRNÍ PERMANENT NEBO PLANESWALKERA STEJNÉHO TYPU! Pořád na své straně bojiště můžete mít jen jednoho a druhej by hned chcíp, ale oponent už může mít svýho. Takže už CLONE EFECTY NEJSOU CESTOU JAK ZABÍT LEGENDÁRNÍ NESTVŮRU!!!

Druhá věc je, že můžete od nynějška mít libovolnej počet karet v sideboardu, resp. pořád max 15, ale můžete mít i míň. Taky váš deck po sideboardování může mít jinej počet karet než v první hře, samo pořád s minimem 60 karet. Takže nemusíte na constructed vyměňovat jednu za jednu, ale klidně nasypat celej ranec navíc
cedric Cedric Life is hard - deal with it 22.5.2013 10:59  11697
T2Pro nový článek pracuju na něčem speciálním - Counter Werewolves!

// Lands
4 [GTC] Stomping Ground
4 [RTR] Steam Vents
4 [DGM] Breeding Pool
1 [INN] Kessig Wolf Run
3 [INN] Sulfur Falls
3 [INN] Hinterland Harbor
4 [AVR] Cavern of Souls

// Creatures
4 [DKA] Wolfbitten Captive
4 [INN] Reckless Waif
4 [INN] Mayor of Avabruck
4 [INN] Daybreak Ranger
4 [DKA] Huntmaster of the Fells
1 [INN] Snapcaster Mage

// Spells
3 [M13] Searing Spear
2 [INN] Moonmist
3 [GTC] Domri Rade
1 [DGM] Turn/Burn
2 [GTC] Simic Charm
3 [RTR] Syncopate
2 [INN] Full Moon's Rise

// Sideboard
SB: 1 [INN] Moonmist
SB: 1 [DGM] Turn/Burn
SB: 1 [INN] Full Moon's Rise
SB: 3 [AVR] Pillar of Flame
SB: 2 [M13] Negate
SB: 1 [RTR] Dispel
SB: 2 [RTR] Mizzium Mortars
SB: 3 [M13] Ground Seal
SB: 1 [M13] Yeva, Nature's Herald

Nejprv sem myslel, že to bude jen taková legrace, ale překvapivě je to docela dobrý! Hlavně mě překvapuje Daybreak Ranger - na současnej field je to borec, sám poklidí soupeři celej stůl. Moonmist je naprostá paráda proti aggru, to mu taky pročistí stůl, překvapivě otáčí Huntmastera apod. :)
Hodim rychlej tlak, pak dám pass, flipnu vlkodlaky a číhám s counterspellem nebo trikem :)
cedric Cedric Life is hard - deal with it 21.5.2013 08:29  11695
M14


- Zajímavé, není to Thundermaw Hellkite (což asi nikdy nic nebude, Hellkite je IMO maximum dračí síly za pět man), ale páč TH odrotuje, třeba se prosadí - špatný není
cedric Cedric Life is hard - deal with it 21.5.2013 08:27  11694
Zajímavý, uvidíme až to vyjde, někde se zeptám
tessien Tessien Of course slavery is the worst thing - that ever happened. But maybe... 20.5.2013 23:44  11693
Cedric [11692]: jistej si nejsem, mozna se pletu. Asi jsem mel na mysli tohle pravidlo:

611.2b Some continuous effects generated by the resolution of a spell or ability have durations
worded “for as long as . . . .” If the “for as long as” duration never starts, or it ends before the
moment the effect would first be applied, the effect does nothing. It doesn’t start and
immediately stop again, and it doesn’t last forever.
Example: Master Thief has the ability “When Master Thief enters the battlefield, gain
control of target artifact for as long as you control Master Thief.” If you lose control of
Master Thief before the ability resolves, it does nothing, because its duration—as long
as you control Master Thief—was over before the effect began.

Ale to mluvi vyslovne o "as long as" textu, tak treba se s tim fakt da trikovat.

[ 2598 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt