themajklSouhlasím s tebou, že maturita z matematiky určitě do obecného vzdělání patří a standardizace testů a vyhodnocení (všech předmětů) k tomu patří. Podle mě by bylo řešení, kdyby ty školy, které nevyučují matiku na úrovni prostě neměli maturitu.
Jinak ten test bych asi dal, ale ne za dvě hodiny, některé věci jsem nedělal víc jak deset let, takže bych je musel najít, ale myslím, že za odpoledne by to asi šlo (několik těch příkladů je pro mě naprosto jednoduchých).
Jako mě taky čeština na gymplu nebavila a do dnes jsem většinu toho, co do nás hustili nepoužil a nejspíš i zapomněl, ale byl jsem na gymplu takže jsem to překousl a díky literatuře jsem od maturity odcházel s trojkou (což ale naprosto nic neříká jak jsem byl dobrý nebo špatný) - tohle jsem zjistil na VŠ někteří mají jedničky z maturity, ale znalosti menší než jiní co mají horší známku.
To že s dějepisem jsme skončili na konci druhé světové je taky vcelku děsivé, škola pro mne z velké části na houby (jediné co bylo na vysoké úrovni byla biologie, ale to je o osobě vyučujícího)
...ale to se dostáváme k mnohem důležitějším věcem = jakým způsobem se učí + obsah jednotlivých předmětů... |