Max :
no základ na kterém je to stavěné je s&s 145" tribute engine (firma je vyrobila jako výroční model), 145" je 2,3 litru obsah ve dvou válcích, v sériové verzi 180hp
http://www.mectec.nu/engines/S&S145VFI.jpg
Motor má přímé vstřikování, pro závody na stripu je doplněn systémem NOS
Tomu odpovídá i snížený drag-race rám a Barnett primární systém kdy spojka má přítlačný lock-up pro přenos maximálních výkonů a externí support (možno vidět na té jediné fotce z levoboku)
Otevřený 2 1/4 2-2 Supertrap výfukový systém s tepelnou omotávkou
Šestistupňová převodovka s přídavným elektronickým řazením bez nutnosti používat spojku (obdoba sekvenční převodovky u aut)
Důraz na maximální odlehčení (ale kolik to ve finále váží zatím nevím).
Byla s tím hromada pidlikání to celé takto sesadit dokupy, ty jednotlivé systémy (zvláště tenhle ´motor, jeho řídící jednotka, NOS a elektronické řezaní) spolu nekomunikovaly a ani na to nebyly připraveny, některé kontroléry (kupříkladu řešení snímače škrtící klapky v návaznosti na přerušování a kontroler NOS při elektronickém přeřazení) se musely vyvíjet a vyrábět atd.
To je asi tak to co mě teď z hlavy napadá. |