Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Panzer General [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Hartmann, stanny.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46

Příteli, který vstupuješ do tohoto klubu poprvé: Pokud Ti název "Panzer General" je povědomý, jistě jsi už alespoň jednou v životě neodolal pokušení a zahrál sis tuto skvělou strategickou hru; pak se v tomto klubu budeš cítít jako ryba ve vodě (případně jako Wittmann v Tigerovi), neboť se ocitáš mezi spoustou podobně orientovaných nadšenců. A pokud jsi slasti PanzerGeneralování ještě neokusil - pak se Tě pokusíme získat mezi nás, pravověrné. Třeba Ti v tom pomůže

Česká stránka Panzer General

NÁVODY
Motto koordinátora:
Nabízím každému pomocnou ruku, ale nikoho nebudu vodit za ručičku

Záloha klubu - PG manuál - Jak rozběhat PG - Vše k turnaji - PG web - Tel. kontakty na hráče (k dispozici u velitelů)

INFORMACE PRO NOVÁČKY:
Pro zařazení do Turnaje je třeba absolvovat Přijímač!

PŘIJÍMAČ




Právě se hraje 5. turnaj v Panzer Generalovi

Oficiální turnajový email: turnaj.panzergeneral@email.cz

1. etapa - 2. etapa - 3. etapa - 4. etapa - 5. etapa - 6. etapa - 7. etapa - 8. etapa - 9. ETAPA ROZLOSOVÁNA - Graf vývoje skóre

PANZERLIGA na Homepage

   WoT klan Panzer General

== >> - formulář na Treffung ==

== Dohledávání obrázků ze série Panzer General ==

== Prager Treffung 15.3.2024 ==

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: qtheckg
[ 5720 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 20.8.2020 19:36  21819
Hartmann [21818]: Aha, nečetl jsem pozorně, moje chyba.
To je tedy blbé.
Ad sjednocení - ok, asi není jiná, resp. lepší cesta.
Ano, Tichých oceánů je tam víc, čistě z důvodu pohodlnosti vyhledávání, až později jsem přišel na lecjaké způsoby jak název relativně rychle vyhledat. A pochopitelně nejen Tichých oceánů.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 20.8.2020 19:31 - Oblíbené kluby (16:06) 21818
stannyAno, taková je stávající struktura, ale bude se měnit, k tomu se dostanu.

Ohledně pořadí. Buď nerozumím já Tobě nebo Ty mě :) Pokud je to ta druhá varianta, tak tak jak to popisuješ, to právě nejde. Pokud chceme opravit zkrácené názvy na plné, tak se v žádném případě nelze vyhnout rozbití pořadí a úpravě map.

Vysvětlím to na příkladu.

Tohle je současný stav ID 7411:


Poté, co se upraví ID 7411 na správnou (nezkrácenou) verzi, tak to bude vypadat (například) takto:


To začerněné písmeno "k" je zbytek textu, který přelezl přes 19 znaků. A aby u ID 7411 mohl i tento znak být, tedy aby byl celý a ne pouze "Veliteství; Eniweto", musíme si půjčit volné místo z následujícího záznamu, což si vynucuje jeho přepsání, tj. ID 7412 přestává být hodnotou "Hearts Circle", která je tímto odstřelena a musí být doplněna k jinému ID a na mapě k hexu přiřadit toto nové ID. Doplněna může být na konec souboru nebo se musí všechny názvy posunout, tedy takto:



Sjednocení pro jednotlivé mapy není ničím výslovně vynuceno. Je to jen škoda neprovést, když se stejně stávající pořadí rozbije a bude vytvářet nové. Každopádně to sjednocení jsem myslel takto:
1 - názvy unikátní pro danou bitvu seskupit do bloků
2 - přesně jak píšeš názvy užité ve více bitvách (ale ne ty z bodu 4, viz dále) určitě neduplikovat, stačí když tam budou jednou, nejlépe v bloku u první bitvy, ve které jsou použity
3 - generické názvy jako Džugle, Palmový háj, atd. atd. dát hned na začátek k počátečnímu ID 5000, aby se snadno hledaly, a třeba tam dát i nějakou rezervu pár názvů volných pro budoucí generické
4 - hned za názvy z bodu 3 dát mutlibitvové názvy, např. Tichý oceán, Indický oceán, atd. a opět s nějakou rezervou do budoucna
5 - přesně na co upozorňuješ, tj. duplicity, se právě ve stávajícím souboru vyskytuje velmi často, a souhlasím jak píšeš víceméně zbytečně. Tohle je ideální příležitost a možnost duplicity sjednotit. Neplýtvat místem zbytečně má i praktický význam. Ten mapnames soubor s 19.000 názvy mi fungoval, ale na čistém původním PG bez úprav. V PacPG už se to seklo, mám za to, že z důvodu operační paměti, kterou jsme požrali jinými úpravami (například rozšířením EQP na maximum). Takže reálně ten limit bude menší než 19.000.
Například Název "Tichý oceán" se vyskytuje 25x pod těmito ID: 5004 5040 5115 5202 5259 5306 5364 5437 5539 5639 5677 5774 5899 6226 6385 6662 6694 6816 6865 6980 7037 7287 7347 7998 8165
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 20.8.2020 16:56  21816
Hartmann [21815]: Velmi zajímavé.
Mám soubor s názvy, kde jsou chlívky:
Name cz
Name cz diakr.
Name cz full
Name cz full diakr.
Name eng
Name eng full

Je to od 1, čili PG až do posledního záznamu PacPG - 8326.
Řekl bych, že bys ten soubor měl mít taky, snad i stejnou verzi.

Napadá mne varianta označit si v tom souboru zkrácené názvy a ty pak projet a jednotlivě upravit. Čili neměnit jejich pořadí a tudíž nemuset upravovat mapy. Otázka je, co je víc práce / horší práce.

Co se týče sjednocení pro jednotlivé mapy. Pro mnoho map jsem používal už existující názvy, které byly "původně" pro jinou bitvu. To by znamenalo tam ten název dát znovu, což mi přijde víceméně zbytečné. V podstatě krom "dobrého pocitu" že je to hezky seřazené to řazení názvů jedné bitvy k sobě význam nemá, pokud se nepletu.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 20.8.2020 08:32 - Oblíbené kluby (16:06) 21815
stannyJe toho docela hodně.

První překážka skutečně byla, že původní editor už nezvládl víc než cca 8.000 názvů, druhou jeho dost hrubou podstatnou chybou bylo omezení délky textu názvu (16?) . Obojí osekával značně před limity samotné hry. To nemluvím o tom, že nehlídal nedovolené znaky.

Dle mojich testů PG zvládne jet i s 19.000 názvy a objevil jsem i způsob, jak zavést delší názvy. U těch problematiky delších názvů je důležité oprostit se od primitivního pohledu, že hranice je určitý počet znaků. Zásadním limitujícím faktorem totiž není délka textového řetězce co do počtu znaků, ale co do šířky v pixelech. Tj. šířka chlívku na obrazovce, kde se má text zobrazovat. To je vysvětlení, proč text
"iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" se může ve hře v pohodě zobrazit, ačkoliv má 30 znaků, naproti tomu text
"mmmmmmmmmmmmmmm" jich má pouze 15 a nevejde se tam.

Ukládací struktura souboru mapnames předepisuje, že každý ID název má natvrdo vyhrazeno 20 bytů, kde max 19 znaků je pro samotný text a poslední je 0 jako oddělovač. Když je text kratší, za posledním znakem je 0 a zbytek do 20 je vyplněn nulami.
Důležitý objev byl, že proměnná ve hře, do které se načítá hodnota, toto omezení (19 znaků) nemá. Načítání prostě jede, a načítá vše, dokud nenarazí na 0, i když je ta 0 dále než na posledním 20. znaku, tedy v místě vyhrazeném už pro další záznam. Takže takto je možné text rozšířit až na 39. Říkejme tomu třeba rozšířený (extended) záznamu, který však vyžaduje (splnitený) požadavek, že musí být obětován následující název (následující ID nebude k použití).

Proto bylo potřeba udělat nový editor, který by při zadávání názvu dynamicky s každým uživatelem napsaným znakem názvu přepočítával a hlídal délku řetězce v pixelech.

No, editor už mám, ale je to stále jen nástroj. Teď práce - zavést do mapnames nezkrácené texty. Průser je, že už v mapnames máme všechny záznamy podle nesmyslných limitů původního editoru. Jeden záznam za druhým. Náhrada zkráceného názvu za prodloužený znamená odstřelit následující název, ten je potřeba opět dodat. Třeba na konec souboru, ale pak je potřeba předělat všechny mapy, kde je použit, na tuto novu ID pozici. Nebo nechat zkrácené názvy jak jsou, extended přidávat na konec souboru a stejně předělávat mapy na nová ID - tatáž práce, plus plýtvání místem. Nebo vložit nový název (prázdný) za rozšířovaný název a sice nic neodstřelím, zato posunu veškerá ID v souboru za tímto záznamem a můžu předělávat všechny mapy, ve kterých jsou použity - růčo to dělat děs běs.

Zatím to zkouším na PG a AG názvech. Pro PacPG by byla paradoxně nejlepší třetí možnost. Jsou tam stovky názvů napsané zkratkou nebo vypuštěním mezery. Chtělo by to celé projít a předělat podle nových možností. A při tom samozřejmě zabít několik much jednou ranou - když se pořadí stejně zpřehází, je to ideální šance jak přesunout do souvislého bloku názvů určité bitvy ty názvy, které jsi dodával dodatečně. A taky všecky názvy prokontrolovat na správnost (viz. Hauwei vs Hauwel). Předělání map podle nových ID bych už vyřešil programem, stačilo by ho nakrmit excelovskou tabukou, kde by v jednom sloupci bylo původní ID a v druhém sloupci nové ID každého názvu. Jdeš do toho? :)
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 19.8.2020 22:14  21812
A co konkrétně s mapnames? Jestli si vzpomínám dobře, už jsme naplnili limit co zvládl ten editor, čili nějaká úprava editoru?
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 19.8.2020 06:17 - Oblíbené kluby (16:06) 21811
stannyNo vrátil jsem se k tvorbě. Zatím se pořád motám okolo mapnames.
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 18.8.2020 17:27  21810
Copak se děje?
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 18.8.2020 14:01 - Oblíbené kluby (16:06) 21809
EisenwolfNo, tak s tou PacPG kampaní bude potřeba zase hnout :)
Už se na tom trochu pracuje :)
eisenwolf Eisenwolf 4T Červený tedy Dhoul 14.8.2020 05:22  21808
Japonská kampaň PacPGTak jsem dobyl Hawaii, Osy velké vítězství, ale dál už kampaň nepokračuje, nevadí, užil jsem si to.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 30.7.2020 08:34 - Oblíbené kluby (16:06) 21807
stannyTak dobrá zpráva je, že fragmenty PG turnaje pořád fungují :)
Naposledy jsme se sešli před měsícem ve čtyřech - Vesep, Johny ZED, Pepr a já.
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 24.7.2020 19:06  21805
I když, dva lidi... to není mikro, ale nejméně mini treffung! ;-)
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 24.7.2020 18:30  21804
Dnes mikrotreffung v Plzni - stanny a Tanner.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 17.7.2020 13:27 - Oblíbené kluby (16:06) 21803
BonzoZajímalo mě, proč se říkalo Reaganovi Bonzo a je to podle filmu opičákem Bonzo Bedtime for Bonzo, ve kterém Reagan (původním povoláním herec) hrál. Film měl ještě druhý díl Bonzo Goes to College, ve kterém už ale Reagan nehrál.

komentáře filmu z csfd:

Tft
Danny Peary Cult Movies vol.1 – film č. 6 – Po shlédnutí by si člověk řekl, proč zrovna tahle komedie si vydobyla status kultovního filmu. Jednoduchá odpověď se skrývá za hvězdou v hlavní roli. Bedtime for Bonzo byl totiž několikrát použit v průběhu voleb, aby poškodil právě Ronalda Reagana v jeho honbě za prezidentským křeslem. Tahle snaha byla ovšem naprosto marná a není se ani moc čemu divit. Bedtime for Bonzo je totiž naprosto neškodnou komedií, se skvělým opičím protagonistou a stejně bezprostředním Reaganem. Film má tak spíše opačný efekt, Reagan sice není žádná herecká extra třída, ale za tenhle výkon mu toho nejde moc vyčítat. Polovážný učitel, kterého hraje spolu s roztomilou Diana Lynn a opičákem Bonzem tvoří komediální trojici, která je lehce oblíbitelná a skvěle se doplňuje. Oddechová komedie, která je vhodná pro všechny věkové kategorie a funguje i dnes. Humor sice není bůhví jak propracovaný a stojí především na opičákovi Bonzovi, ale pořád má film jiné dějové zápletky, které film ozvláštňují, ať se jedná o vztah Reagana s Dianou Lynn nebo Bonzův zlodějský majstrštik v závěru snímku. Kultovní nejspíš není tenhle film sám o sobě, ale kultovním z něj udělala jeho návaznost na Reaganovu volební kampaň. I tak se ale jedná o velmi pohodovou komedii, která dokáže s přehledem zabavit po celých 83 minut.

DocBrown
V M*A*S*Hi si zavtipkovali a vymysleli treti dil Bonzo Runs for President no a netrvalo ani 10 let a Raegan se prezidentem stal.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 17.7.2020 13:15 - Oblíbené kluby (16:06) 21801
Zajímavost Na seznamu názvů použitých v PG na originálních mapách bitev obsahuje položka s kulatým ID 1000 název Bitburg. Je to německé město u hranic s Belgií a je použité v bitvě Ardeny, Ardeny (AG) a Rúra (AG). Váže se k němu pár zajímavostí. Za nacistického režimu se město stalo významným opěrným bodem na Siegfriedově linii, v důsledku bojů bylo značně zdevastováno a do roku 1955 okupováno lucemburskými a francouzskými vojáky. V roce 1953 byla v nedalekém Spangdahlemu zřízena americká letecká základna. Při své návštěvě Německé spolkové republiky v květnu 1985 se na základně zastavil americký prezident Ronald Reagan a uctil památku padlých na hřbitově v Bitburgu. Tento akt vzbudil značné protesty po celém světě, protože zde byli pochováni také příslušníci zločinecké organizace Waffen-SS. Skupina Ramones o skandálu nahrála protestsong „Bonzo Goes to Bitburg“.
kstavk kstavk ať žijou Kapybary! 21.5.2020 09:10  21800
"příbuzný"tak sem zapátral po bratranci mé babičky - zadním střelci B-17.

na netu sem našel i fotku letadla na kterém létal. 22.6.1944 bylo letadlo sestřeleno při náletu na Ploješť. 8 členů posádky přežilo (příbuzný měl těžce poraněné rameno střepinou 20mm granátu - zvláštní je že je v záznamech sestřel flakem a 20mm granát je podle mě nesmysl. Do výšky kde se dá vyskočit padákem - což udělali - podle mě nemůže dostřelit. Spíš bych to tipoval na stíhačku.) Jako zajatec pak byl v nemocnici v Bukurešti a před příchodem Ra byl odvezen do Německa, kde se dočkal konce války.

Migthy Mike za letu Fold3-Page-1-Black-and-White-and-Color-Photographs-of-US-Air-Force-and-Predecessor-Agencies-Activities-Facilities-and-Personnel-World-War-II

info o něm - https://valor.militarytimes.com/hero/32230 - mají tam chybu ;-) , 346.peruť létala v Evropě pod 15.tou leteckou armádou a ne pod 8.

[ 5720 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt