Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Panzer General [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Hartmann, stanny.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46

Příteli, který vstupuješ do tohoto klubu poprvé: Pokud Ti název "Panzer General" je povědomý, jistě jsi už alespoň jednou v životě neodolal pokušení a zahrál sis tuto skvělou strategickou hru; pak se v tomto klubu budeš cítít jako ryba ve vodě (případně jako Wittmann v Tigerovi), neboť se ocitáš mezi spoustou podobně orientovaných nadšenců. A pokud jsi slasti PanzerGeneralování ještě neokusil - pak se Tě pokusíme získat mezi nás, pravověrné. Třeba Ti v tom pomůže

Česká stránka Panzer General

NÁVODY
Motto koordinátora:
Nabízím každému pomocnou ruku, ale nikoho nebudu vodit za ručičku

Záloha klubu - PG manuál - Jak rozběhat PG - Vše k turnaji - PG web - Tel. kontakty na hráče (k dispozici u velitelů)

INFORMACE PRO NOVÁČKY:
Pro zařazení do Turnaje je třeba absolvovat Přijímač!

PŘIJÍMAČ




Právě se hraje 5. turnaj v Panzer Generalovi

Oficiální turnajový email: turnaj.panzergeneral@email.cz

1. etapa - 2. etapa - 3. etapa - 4. etapa - 5. etapa - 6. etapa - 7. etapa - 8. etapa - 9. ETAPA ROZLOSOVÁNA - Graf vývoje skóre

PANZERLIGA na Homepage

   WoT klan Panzer General

== >> - formulář na Treffung ==

== Dohledávání obrázků ze série Panzer General ==

== Prager Treffung 15.3.2024 ==

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: ythkfxk
[ 5782 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 3.9.2020 21:10  21873
DelandelPanzer General Forever je dobrá platforma pro tvůrce, že je toho hodně editovatelného, nicméně objektivně ji deklasuje fakt, že je nedodělaná a nikdy se dodělávat nebude (autor se při nástupu k novému zmaměstnavateli výslovně smluvně navždy zavázal, že na ní už nikdy nebude pracovat) a že má naprosto hloupé AI. Hrát proti počítači, který zahajuje útok tak, že naloží všechno do transportů, děleostřelectvo v první řadě a vyrazí do první linie na dotyk nepřátelských jednotek, to není moc zápava. A že souboje se vypočítávají jinak než v PG, podle autorovy fantazie. Není to hra na kampaně proti PC.

Nicméně v PGF je možnost on-line hraní, což eliminuje to hloupé AI.
delandel Delandel 3.9.2020 18:27  21872
Od té doby, co jsem poprvé vyzkoušel Panzer General, mě myšlenka vylepšit hru, přidat do ní něco nového a opravit nějaké chyby mě nikdy neopustila. Ale teprve nedávno jsem měl možnost mod. Samozřejmě nemohu otevřít původní PG. Platforma Panzer General Forever je však velmi flexibilní a mohu splnit některé ze svých snů. Nakonec se to změnilo v totální rebalancování všech frakcí a jednotek ve hře, stejně jako v předělání map pro nové podmínky.
V misích plánuji zvýšit počet tahů, prestiž frakcí a další.

Dokázal jsem do hry přidat velké množství jednotek a některé jsem nahradil jinými, překročil jsem některé hranice ve hře.
Například některé dělostřelectvo může vystřelit 4 nebo více buněk.

Strategické bombardéry nyní mohou způsobit mnohem větší škody než dříve.

V tuto chvíli mám co do činění s obrněnými auty.

Spojené království má velký výběr obrněných vozidel.

Plánuji přidat nové.
-Staghound Mk I - Mk III
-Humber Mark IV
-Coventry (možná)

Také bych chtěl Boarhound a Rolls-Royce Armoured Car. Ale obávám se, že to přesahuje mé kreslicí schopnosti.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 3.9.2020 09:33  21871
777Tak si urob eqp po svojom :)
A druhý k tomu by se udělal druhý eqp s parametry neodchylujícími se v zásadě od původní hry.
Polodublovaný projekt :) Mapy mohou být shodné, složení jednotek taky, jak na mapách, tak v eqp, akorát jiné parametry a ceny jednotek.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 3.9.2020 08:13  21870
DelandelTohle všechno jsem opravoval v bitvě Leningrad, když jsem předělával AG do PG. Vyhrát za Němce se to dá.

25. Leningrad

Vojensko-historická část:
Nebyla zohledněna skutečnost, že obrovskou úlohu při obraně Leningradu měly lodě ruské Baltské floty => lodě přidány + přidány flaky (byla dobře zajištěna jejich protiletecká obrana).
Německé houfnice opět nemají transport => transporty přidány.

Geografická část:
Pojmenována řeka Něva, Volchov, Lovať, Šelon, Velikaja, Luga.
Pojmenován Finský záliv, Ladožské jezero, Jezero Ilmeň, Jezero Pskov,.
Opravena řeka Šelon, která se ve skutečnosti vlévá do Ilmeňského jezera (předtím pramenila u jeho břehu!!!)

Technická část:
Chyba - německé tanky PzIVD (20,16) a PzIIIG (23,17), PzIVD (22,18) a samohybné dělo sIG IB (20,18) měly obrněný transport - opraveno.
Spojenci byli chybně nastaveni jako útočící - opraveno.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 3.9.2020 00:24  21869
Každopádne, som rad že aspoň ten najväčší bordel v PG bude ( raz) opravený .
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 3.9.2020 00:21  21868
Hart.Jj,na prvej casti 21864 sa asi zhodneme.
Pokiaľ ide o cenotvorbu a nastavenie jednotiek, tam si určite pôjdem svojim smerom a ty ( a veľa tu prítomných ) svojim. Určite je a bude proti srsti niektorých súdruhov zaplatiť za Tigra II 1850 bodov namiesto 380 alebo za 262ku 1800 namiesto 480 ( alebo tak nejako, už to neviem presne ). Mne v PG5* ide o to že Core armáda v ktorej je 8 až 10 Tigrov II a 5 Me262 je trochu ( poriadne ) mimo. Padli tu v minulosti argumenty , že je to voľba hráča histórie v rámci hry a že keď som uspesny vodca tak to tak bude. Je to pravda ale mne to tak nevyhovuje. V PG5* strata alebo odvelenie takej jednotky hráč pocíti a väčšinou si nedovolí okamžite nahradiť stratu rovnakou jednotkou. Podarilo sa mi dosiahnuť to, že skladba tankovej divízie 44/45 je rovnako ako to bolo v reale 50% tanky a 50% stihace. Na druhej strane, aj u mňa je možnosť mať tie najlepšie jednotky aké sú v ponuke, len je to podstatane ťažšie.
delandel Delandel 2.9.2020 22:48  21867
Hartmann Flotila ve hře funguje docela jednoduše.
Pokud na mapu Leningradu, SSSR, přidáte bunkry a bitevní lodě, pak mohou být Němci poraženi.

Na této mapě není dost času. Němci se budou plazit ještě dlouho.
Nemají pěchotní a dělostřelecké vozy, takže nebudou mít čas zúčastnit se bitev u Leningradu ve 12 tazích. Nebo přijdou na samém konci. Pokud je potkají těžké zbraně, nebude kvůli krátké době vůbec žádná šance na vítězství.

Mise byla koncipována jako jednoduchá, počáteční.
Lze to snadno projít tím, že hodíte partyzány pod pásy německých tanků, aby měli co dělat na 12 tahů :)

Pokud přidáte flotilu, je na mapě vyžadována hluboká rovnováha jednotek.
delandel Delandel 2.9.2020 22:32  21866
AGPG určitě to zkusím.

Ano, test je dobrý.
Ale existují vtipné chyby.
Například Yak-9M v roce 1943 a obvyklý Yak-9 v roce 1944 je lepší než on!
Spojenci také nějaké mají.
Například britský M5 Stuart s brněním jako Churchill :)
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 2.9.2020 22:14  21865
DelandelJeden z projektů, o kterém se tu bavíme, je AGPG. Je to AG předělaný do PG. Díval ses na to? Dá se tam hrát i kampaň. I za Rusko.

Co se týče jednotek, máš samozřejmě pravdu, ale ona je to svým způsobem výzva.

Když jsem AG do PG předělával, zajímaly mě i jiné věci, jako třeba že na mapách v Rusku jsou přehrady, které byly postavené až po válce. Nebo že tam není pojmenovaná žádná řeka. V Leningradu není Baltská flotila, jejíž děla měla značný vliv na bitvu. Velehory v Maďarsku. Maďarské jednotky nemají maďarskou vlajku.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 2.9.2020 22:05  21864
777Opravy v mojim pojetí jsou hrát v zásadě původní hru, pohybovat se v notorickém a nostalgickém prostředí, kde mě ale nebudou srát určité chyby. To je u mě PGCZ a AGPG.

No a pak je tu jiný projekt, který si představuji způsobem úplně stejně jako ty (akorát bych tomu neříkal AGPG, ale prostě jinak třeba PG extended :). Nový eqp neobsahující nesmysly, a naopak obsahující to, co bylo masově vyráběno a nasazováno (nikde nemluvím o tom, že by měl být kompatibilní s PGCZ/AGPG nebo PacPG). Mapy založené na přesné geografické realitě, rozmístění jednotek rovněž dle skutečnosti. Nevím, jestli je v eqp dost slotů pro celou válku na západní i východní frontě. Nicméně pokud ne, šlo by udělat eqp dva, pro východní i západní frontu, ovšem na stejných pozicích německé jednotky, tj. kompatibilní v jádrových jednotkách. A mít dvě hry, jednu pro východní, druhou pro západní frontu. Pak by se dala hrát dlouhá kampaň a přesouvat se přes sejvy mezi hrami. Uložil by sis na konci bitvy hru a v rámci briefingu by ses dozvěděl, že pokud chceš pokračovat, musíš to otevřít v druhé hře - v té první by tě to po odkliknutí vykoplo ze hry. Tohle by šlo udělat.

Takový projekt bych i podpořil webovým rozhraním, co má PacPG.

Jediné čeho se bojím, že bys to chtěl dělat s jednotkami jako PG5*, kde se herní systém (ceny a parametry jednotek) značně vzdaluje od původní hry.
delandel Delandel 2.9.2020 21:41  21863
777Ruská společnost v AG drtí zuby.
Zdá se, že ji vytvořil sadista.
Ruská frakce je čtvrtou nejsilnější v PG a jednou z nejslabších.
Žádná těžká pěchota. Tanky v bitvě hodně zpomalují.
Jedna protiletadlová zbraň na celou hru :)
Některé z nejhorších letadel ve hře!
I Italové mají lepší bojová letadla než ta naše: D

V AG se sovětská vojska značně posílila a Němci o něco oslabili. Ale i tak je hraní za SSSR nesmírně obtížné. Přidejte k tomu extrémně malý počet tahů a velmi malý počet jednotek, které si můžete vzít s sebou na další misi na začátku hry.

Spojencům se daří mnohem lépe.
Británii však moc chybí valentýnský tank.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 2.9.2020 20:32  21862
.... v skratke...nechápem prečo mat a nepoužiť v hre Dominator ( vyrobených 7 ks nasadených len na Filipínach ) a nemať tam Napr SU-76 ktorých bolo 14292 a bol najpoužívanejším sh delom v RA alebo Napr SdKfz 7 ktorých bolo 12187 ale mat tam HF II o ktorom ani neviem čo to vlastne je.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 2.9.2020 20:13  21861
Hart.Dnes som sa zamýšľal nad dalsim postupom ohladne opráv chýb pôvodnom AGPG. Sú dve cesty, prva len oprava chýb ako sú dátumy a popis jednotlivých bitiek, druhá + oprava ( v mnohých scn. tvorba úplne novych) máp, premiestnenie a skladba jednotiek. Ja osobne som na rozdiel od teba, stanyho, a dalsich zástancom čo najväčšej historickej vernosti minimálne pred prvým ťahom, tak osobne sa do tejto úpravy púšťať nebudem. Pre mňa by to bola nie polovičná ale tretinova robota a to nechcem. Chyby ktoré zistím samozrejme zverejnim a podelilm sa o ne , zvyšok ale urobím po svojom, to znamená úplne nové scn. tak ako majú byť a zo všetkým.
Chápem aj ked nie celkom rozumiem snahe o kompatibilitu o ktoru sa snazis. Z môjho pohľadu môže byť kompatibilné max terén ( hexy) zvyšok už nie. Jednoducho ok má eqp obmedzený pocet slotov tak nemôže byť rovnaký pre PacPG aj AGPG za rusov. Sú tam iné jednotky a tým pádom je kompatibilita mimo. A zachovať ( z môjho pohladu) v eqp jednotky ktoré nie sú použité v celej hre len pre "pocit nemennosti a čo najmenšieho zasahovania do pôvodnej hry ) je mimo, uberá to na kráse a požitku z hry. Ruská kampaň má byť čo najdokonalejsia a prispôsobená ruskej kampani a nie japonskej alebo francúzskej. Jednoducho ide inú ( jedinečnú ) hru z rovnakej série.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 2.9.2020 18:26  21860
777Tak jsem si to pročetl, no úplně jsem zapomněl, že jsme se takhle hodně o tom bavili.
Co se týče oprav půvoních bitev, s dalším vydáním jsem zastáncem minimálních zásahů, víc jsem nakloněn v oblastech, kde to neovlivní hratelnost (datumy, názvy na mapách, atd. ). Dokonce s ambicí dodržet původní pořadová čísla jednotek, které bohužel Pzgmaped rozbíjí.
Věci jako že polovina jednotek má být posunuta o deset hexů na sever podle skutečného rozmístění nebo silnice v té době vedly jinak, to bych nechal na výrobu nových map pod novým názvem - např. Minsk -> Bagration (která třeba svou mapou zahrne větší oblast území). Stránka bitvy Minsk ostatně může obsahovat informaci s odkazem na tuto novou bitvu.

Každopádně tvorba těch nových map a nového PG je hudba budoucnosti, po dokončení základní části PacPG, a fakt smysl to má i po přípravě nových nástrojů včetně nové sady hexů.
Nicméně zatím bych všechny poznatky o chybách v scenariu bych sbíral, zdatabázoval a prezentoval nazmíněné stránce bitvy. I kdyby ty chyby nebyly nakonec opraveny, je to určitě zajímavé a doplnilo by to obsah individuální stránky každé bitvy. Např. tady Overlord - je tam típnutá strategická mapa AGPG a i strategická mapa z původního AG, krásně pro srovnání. Nebo třeba Kyjev, kde je strategická mapa opravené PG bitvy a i strategická mapa z původního PG.
Informace odtud roztřídím a přidám na tu stránku k jednotlivých bitvám, klidně i další poznatky od Tebe a ostatních.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 2.9.2020 13:19  21859
HartPopozeraj do achtung panzer, daj najstaršie príspevky. Debata začína asi 3 strany od konca. Inak bola dosť šťavnatá a zaujímavá :-)

[ 5782 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt