Navrhuji podivat se na vykonove charakteristiky sovetskych letadel.
Mohou se mirne lisit v zavislosti na verzi hry.
Tak stručně je definuji:
AA- vzdušná palebná síla.
DE- ochrana jednotky ve vzduchu.
IN- iniciativa.
I-16.
Nejpřipravenější bojový letoun SSSR na začátku války.
Pozoruhodný pro obtížnost pilotování, ale měl velký počet vyškolených pilotů.
Je velmi obratný, má dobrou palebnou sílu a odolnost. 2 kulomety a 2 děla.
Za určitých okolností mohl, pokud ne vyhrát, zadržet německé stíhače. Ale v roce 1941 to bylo úplně zastaralé a hodně zpomalilo v bitvě.
AA-8
DF-6
Sem s takovými parametry zbytečný v bitvě. Kromě oběti nebo polštáře pro nepřátelskou munici.
V minulosti jsem opravoval sovětské letectvo ve hře o historickou korespondenci, to bylo ještě předtím, než jsem začal úplně určovat rovnováhu.
Dal jsem mu to.
AA-11
DF-11
S iniciativou 3 stále nemůže s BF-109E nic dělat, pokud nemá alespoň 2 další hvězdy.
Ale tak srazil J-87. A nemusí zemřít v boji s BF-110.
Letoun Jak-1 z počátečního období války.
Tato letadla právě vstoupila do služby v souladu s modernizací. Nebyli tam žádní dobře vycvičení piloti.
letadlo mělo vysokou manévrovatelnost a vydrželo BF-109E. Německá BF-109F však měla výhodu téměř ve všech ohledech. Není překvapením, že BF-109F je velmi dobrý letoun.
Yak-1 je levné letadlo na výrobu.
Dal jsem mu to.
AA-11
DF-10
IN-5
Historicky tedy dobře odráží jeho parametry.
Německá letecká převaha je evidentní.
Mají bojovníky se dvěma hvězdami, což odráží jejich vysoké bojové zkušenosti a propracovanější taktiku. Yak-1 ani s 5. iniciativou proti nim nebude moci konkurovat.
A když hraji :) moje Nremetsky Air Force do roku 1941 má 3-4 hvězdy!
Při testování bez hvězd Yak-1 s novými parametry prohraje s BF-109E, ale může způsobit poškození.
MIG-3 Nejnovější stíhač vzdušné převahy. Měla dobré bojové vlastnosti, ale byla drahá a obtížně vyrobitelná.
Měl také mnoho nedostatků. Hlavní byla velmi velká obtížnost při pilotování. Z tohoto důvodu mu důvěřovali pouze dobře vycvičení piloti, na těchto letadlech bojovali i některá esa, která přežila španělskou válku a nebyla zastřelena. Ale jak popisují, velkolepý pilot tohoto stíhače se změnil v obyčejného, a obyčejného ...
MiG-3 mohl bojovat na stejné úrovni jako německé letouny, ale k tomu musel mít vynikající piloty, kterých bylo velmi málo.
Hlavně vyzbrojen 2 kulomety a jedním kulometem velkého kalibru. Existovaly však i méně běžné úpravy se 2 kulomety a 3 kulomety velkého kalibru, které měly menší pohyblivost.
Dal jsem mu parametry:
AA-13
DF-11
IN-5
Nízká iniciativa 5 by měla odrážet obtížnost manipulace i skutečnost, že letadlo muselo bojovat v malé výšce, kde jeho letové vlastnosti dramaticky poklesly.
Jak ukazují testy ve hře, MIG-3 mohl bojovat na stejné úrovni jako Bf-109E, pokud měl stejné bojové zkušenosti.
V původní hře s parametry.
AA-10
DF-10
IN-4
(jako původní YAK- :)))
Jediné, co může udělat, je vstát a jít ven.
Hmm ...
LAGG-3
Zajímavý bojovník vyrobený z vysoce pevného dřeva.
Výroba letadel ze dřeva v roce 1941 byla samozřejmě velmi archoická metoda. Konstruktéři pochopili, že jejich letadlo bude z tohoto důvodu těžší, spoléhali se na ochranu a zbraně. Letadlo pomalu zrychlovalo a pomalu se otáčelo. Bylo málo pilotů, kteří ho měli rádi.
Ale palebná síla byla uctivá.
3 těžké kulomety a 2 běžné kulomety.
Později místo jednoho těžkého kulometu nasadili 20mm kanónů.
Ve hře má legrační:
AA-10
DF-8
IN-3
Dal jsem:
AA-15
DF-13
IN-4
Díky statistikám, jako je iniciativa 4, proti bojovníkům toho moc udělat nebude. Proti bombardérům to ale bude účinné.
Ve skutečnosti nebyl Lagg-3 příliš efektivní, ale ve výjimečných případech mohl pod vedením zkušených pilotů dosáhnout dobrých výsledků. Bohužel v roce 1942 kvůli obtížným výrobním podmínkám kvalita dřeva, ze kterého bylo vyrobeno, prudce poklesla. Letový výkon letounu se tak výrazně snížil, a to navzdory novým vylepšením motorů a konstrukce, rychlost a manévrovatelnost se snížily o 10–20%. Dokud nebyla krize překonána.
Jak-7
Velmi oblíbené letadlo v SSSR.
Proč ale ve hře bude k dispozici až v polovině roku 1943!
Zatímco ve skutečnosti to bylo hotové v létě 1942.
Letoun se dobře ukázal v bitvách u Stalingradu.
Jedná se o silně modernizovanou verzi běžného Yak-1.
Vyznačoval se snadným používáním díky dalšímu prostoru za sedadlem pilota a dobré ovladatelnosti. Bojové vlastnosti nebyly působivé, ale za určitých okolností mohl bojovat s BF-109F.
V době svého vzniku měli Němci objevil se brzy bohužel legendární BF-109G. Kdo je popisován jako velmi nebezpečný protivník. Je to o to zvláštnější, že ve hře má BF-109G 5. iniciativu!!! Věřím, že tvůrci hry BF-109G velmi podceňují, její iniciativa by neměla být menší než 6 a palebná síla 16, zároveň FW-190A výrazně nadhodnocovala výkonové charakteristiky, její palebná síla by měla být 18.
Modifikace Yak-7B měla nový motor a zvýšenou palebnou sílu. Konvenční kulomety byly proti německým dobře chráněným letounům prakticky nepoužitelné. Proto byly místo nich instalovány 2 kulomety velké ráže a také 20mm kanón.
Opilý pán mu dal statistiky ve hře:
AA-10
DF-12
IN-5
Opravím to na:
AA-13
DF-10
IN-5
A zpřístupním to od 6/42.
YAK-1M.
Haha!
Žádní takoví bojovníci nebyli :D
Pokud o tom přemýšlíte, Yak-1B je pro to vhodnější. Tento letoun byl vyroben pouze v jednom závodě a do jednotek začal vstupovat na konci roku 1942. Hlavní přednost dostal Yak-7, ale experimentální Yak-1B měl tak vysokou manévrovatelnost, že bylo rozhodnuto jej uvést do provozu.
V budoucnu bude mnoho z jeho funkcí použito k vytvoření stíhače Jak-9.
Ve hře má:
AA-10
DF-12
IN-5
Haha, jak je na tom Jak-7?
Změnil jsem se na.
AA-11
DF-10
IN-6
A datum vzhledu se posunulo z 10/41 na 10/42
A je nutné změnit název z Jak-1M na Jak-1B.
Yak-1M je experimentální prototyp, který byl vytvořen na začátku roku 1943. Chtěli ho uvést do provozu, ale nový motor vyžadoval další vylepšení.
Když byl motor připraven, Yak-1 a Yak-7 byly vyřazeny z provozu a nový letoun se jmenoval Yak-3, vstoupil do armády v létě 1944 a byl jedním z nejvíce manévrovatelných sovětských stíhaček.
Zkušení piloti mohli snadno porazit jakékoli německé letadlo na něm.
La-5
Zdá se, že vývojářům her došla fantazie.
Letadlo má vlastnosti.
AA-10
DF-10
IN-5
1943!
Hodně štěstí v konfrontaci s německým FW-190A :))
La-5 je vylepšená verze Lagg-3, která má nový vzduchem chlazený motor. Nový motor sovětské designéry neinspiroval, ale Gudkov jej s radostí nasadil do svého letadla, protože Lagg-3 rychle zastarával a bylo třeba něco udělat.
Nové letadlo si zachovalo sílu Lagg-3, ale současně výrazně zvýšilo jeho rychlost. Letoun začal vstupovat do armády v létě 1942. První žádosti nebyly příliš úspěšné a byly doprovázeny velkými ztrátami. Důvodem byla nezkušenost pilotů, kteří dostali nové auto.
Pilotům se nové letadlo líbilo.
Nejnovější německý stíhač Bf-109G byl však ve všech ohledech úplně lepší než LA-5. A sovětští piloti museli vyzkoušet potíže se svým letadlovým zařízením, jehož konstrukci a vlastnosti museli studovat.
Dal jsem rovině parametry, které lépe odrážejí její vlastnosti, s přihlédnutím ke všem problémům.
AA-14
DF-13
IN-5
V budoucnu bude opraveno více nedostatků, piloti se naučí, jak správně používat režimy motoru svého letadla, a účinnost LA-5 se zvýší.
Nový motor měl velký prostor pro zlepšení, v budoucnu dojde k úpravám u LA-5F a LA-5FN, které výrazně zvýší rychlost a manévrovatelnost letadla a učiní z něj nebezpečného nepřítele na bojišti.
Jak-9M
Proč se nový Jak-9M objevil v roce 1943?
Zjevná chyba.
Toto je obyčejný Yak-9 :))
Yak-9 je silně modernizovaný Jak-7.
Tam bylo velké množství jeho modifikací, ale téměř všechny se vyznačují vysokou manévrovatelností a nízkou cenou. Tato letadla byla vyráběna jako horké koláče a na konci války se stala nejpočetnějším sovětským stíhacím letounem.
A co vlastnosti letadla ve hře?
AA-12
DF-13
IN-6
Celkově to není špatné.
Ale je to lepší :))
AA-13
DF-11
IN-6
A více odráží historickou účinnost použití sovětských stíhaček.
A je přirozené jej přejmenovat na obvyklý Jak-9.
Ale Jak-9, který se objevil v roce 1944, lze připsat Jak-9M.
Co je Yak-9M?
Jedná se o obyčejný Yak-9 s mírně upraveným designem.
Zpočátku se příliš nelišil od obvyklého Jaku-9, s výjimkou mírně většího množství paliva a designu přizpůsobeného hromadné výrobě. Avšak na konci roku 1944 se na něm začal instalovat motor jako u letounu Jak-3 a letové vlastnosti se zvýšily. Výzbroj obecně zůstávala stejně skromná, 20 mm kanón. A dva lehké kulomety na starých letadlech byly nahrazeny jedním, mnohem užitečnějším kmenem velkého kalibru.
Dal bych mu parametry:
AA-13
DF-12
IN-7
La-7
Je považován za jednoho z nejlepších sovětských bojovníků.
Jedná se o vylepšenou verzi La-5FH.
V manévrovatelném boji nezanechal šanci pro německý FW-190A.
A FW-190D, který se objevil později, byl připraven zlomit srdce jakéhokoli německého pilota. Přestože se díky rychlosti FW-190 mohli vždy dostat z bitvy, LA-7 byl jediným letounem, který je mohl pronásledovat.
La-7 je jediným letadlem ve hře, které má bojové vlastnosti, a proto není hanbou jej pustit proti nepříteli.
V originále:
AA-16
DF-12
IN-6
Ochrana 12! To je méně než hra YAK-9! Bůh!
Myslím, že je to lepší:
AA-16
BF-14
IN-6
Předpokládá se, že Jak-9 a Jak-3 mají větší manévrovatelnost. Piloti LA-7 s nimi ale nikdy nebudou souhlasit :)
V parametrech jsem dal jen malá čísla, která mohla být opravena pro lepší historickou přesnost.
Vyžaduje také úpravu palebné síly na zemi, ochranu před protivzdušnou obranou, palivo pro letadla.
|