Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Panzer General [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Hartmann, stanny.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46

Příteli, který vstupuješ do tohoto klubu poprvé: Pokud Ti název "Panzer General" je povědomý, jistě jsi už alespoň jednou v životě neodolal pokušení a zahrál sis tuto skvělou strategickou hru; pak se v tomto klubu budeš cítít jako ryba ve vodě (případně jako Wittmann v Tigerovi), neboť se ocitáš mezi spoustou podobně orientovaných nadšenců. A pokud jsi slasti PanzerGeneralování ještě neokusil - pak se Tě pokusíme získat mezi nás, pravověrné. Třeba Ti v tom pomůže

Česká stránka Panzer General

NÁVODY
Motto koordinátora:
Nabízím každému pomocnou ruku, ale nikoho nebudu vodit za ručičku

Záloha klubu - PG manuál - Jak rozběhat PG - Vše k turnaji - PG web - Tel. kontakty na hráče (k dispozici u velitelů)

INFORMACE PRO NOVÁČKY:
Pro zařazení do Turnaje je třeba absolvovat Přijímač!

PŘIJÍMAČ




Právě se hraje 5. turnaj v Panzer Generalovi

Oficiální turnajový email: turnaj.panzergeneral@email.cz

1. etapa - 2. etapa - 3. etapa - 4. etapa - 5. etapa - 6. etapa - 7. etapa - 8. etapa - 9. ETAPA ROZLOSOVÁNA - Graf vývoje skóre

PANZERLIGA na Homepage

   WoT klan Panzer General

== >> - formulář na Treffung ==

== Dohledávání obrázků ze série Panzer General ==

== Prager Treffung 15.3.2024 ==

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: nomgezg
[ 5778 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 21.9.2020 18:29  21945
Delandel 21942Tobruk a další v PG:
ZDE

V historické realitě:
ZDE
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 21.9.2020 18:26  21944
Delandel 21943Ano, to je moje video :)
delandel Delandel 21.9.2020 17:21  21943
HartmannVáš triumf?
https://youtu.be/ar9aeo1pNT4
delandel Delandel 21.9.2020 17:06  21942
HartmannNechápu, co je mise Tobruku?
Připadá si, že buď první bitva v africké společnosti PG, nebo druhá bitva scénáře výcviku v AG ...

Zdá se, že někde existuje hra pro Československo, o které nevím :)
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 21.9.2020 15:51  21941
DelandelZ počátku mojí tvorby jsem se na Čechoslováky ve WWII dost zaměřoval. Moje první bitva, kterou jsem dělal do PG, byla Tobruk. A moje první kampaň byla za Čechoslováky na Západě v rámci britské armády.
Z kampaně za Čechoslováky na Východě jsem udělal jenom jednu bitvu - Dukla.

Je to u mě na webu.

delandel Delandel 21.9.2020 13:14  21940
HartmannV tomto případě jsem rád, že vaše země získala nezávislost :)

Josef František je mladý pilot šampionů. Bohužel zemřel předčasně. Pravděpodobně technická nehoda jeho letadla. Pro vzdušný boj jsou důležité nejen dovednosti, ale také štěstí.
Letěl na Hurricane.
Mnoho lidí zde podceňuje bitvu o Británii, což je škoda. Byla to velmi důležitá událost. Tehdy Němci udělali mnoho chyb.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 21.9.2020 12:28  21939
DelandelJsme určitě hrdí na kvalitu a činy našich vojáků za světových válek. I na kvalitní techniku, která sloužila všude ve světě.

Už tolik ne na to, že jsme několikrát museli odevzdat bez boje svoji zemi nacistům (1938-39) a komunistům (1948 a 1968).
delandel Delandel 21.9.2020 11:43  21938
HartmannSkutek vašich pilotů vzbuzuje respekt.
Pokud by se připojili k Německu, byla by to síla, s níž je třeba počítat. To je zajímavá informace.

Naše vzpomínky na Československo souvisejí hlavně s událostmi na začátku roku 1939, kdy jste byli anektováni Německem.

Pz-35 a Pz-38 jsou velmi populární :), které měly bojové vlastnosti srovnatelné s našimi T-26. Což jim však nezabránilo v dosažení Moskvy. Pamatujeme také 47mm protitankové dělo a stíhač tanků Hetzer.
Existuje jedna fotka, která na mě udělá dojem :)
https://avatars.mds.yandex.net/get-zen_doc/111343/pub_5b8f78e0163eff00ab6b439a_5b8f7abd3c9a2400a9a150d8/scale_2400
Pokud jde o naše vztahy s Polskem, jedná se o dlouhou vzájemnou lásku :))

A v roce 1939, kdy jsme dobyli Polsko, jsme jednali více ve vlastních zájmech, než abychom pomohli Němcům, kterých jsme se obávali a se kterými jsme nejméně chtěli bojovat. Ve skutečnosti bylo zřejmé, že se nás Hitler pokusí zničit kvůli ideologii. Existovala naděje, že bude možné válku odložit a v ideálním případě se jí úplně vyhnout.
Nefungovalo ...

Myslíme si to.
Zabavení území Polska je nutné zlo.

Pokud by nebylo dobyto území Polska, nebyla by tu žádná bitva o pevnost Brest, není známo, jak by se vyvinula situace poblíž Moskvy.
A kdybychom prohráli s Moskvou, byla by to katastrofa, která by nás na dlouhou dobu vyřadila ze hry. A není známo, jak by se příběh vyvíjel dále.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 21.9.2020 10:07  21937
DelandelMimochodem, podle určitých kritérií byl nejúspěšnějším stíhacím letcem celé Bitvy o Británii Čech Josef František:

Josef František na wiki
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 21.9.2020 10:02  21936
DelandelHitler obecně odmítl Čechy brát do ozbrojených sil. Oprávněně se obával, že se bude opakovat situace z první světové války, že utečou i se zbraněmi k nepříteli a otočí se proti němu. Tak jako českolovenští legionáři v první světové válce ve Francii, Itálii a především v Rusku, kde se jim podařilo obsadit celou transsibiřkou magistrálu.

Goering chtěl české piloty pro dopravní letectvo, ale když hned na začátku s prvními letadly piloti uletěli do zahraničí, tak to vzdal. Naopak piloti byli jedni z prvních, kteří se chtěli zapojit do boje proti Němcům a ilegálně odcházeli do zahraničí do Francie a posléze Anglie, ostatně jelikož to byla elita armády, byla po nich velká poptávka. První skupina pilotů se zúčatnila bojů proti Němcům už jako piloti v polském letectvu v r. 1939. Zatímco v tomtéž tažení Rudá armáda Němcům pomáhala.
Že Čeští piloti bojovali v Bitvě o Británii na straně Němců je myšlenka hodně mimo. Naopak, bylo jich z mimo-britských pilotů nejvíce hned po Polácích. A jestli jsi viděl film Bitva o Británii, tak i tam se Češi zmiňují. Pravda, ve Wehrmachtu sloužili sudetští Němci, ale lze těžko počítat za Čechy.

Podívej se sem:
Československé perutě v RAF
delandel Delandel 21.9.2020 09:51  21935
Je úžasné, že někdo chápe, co píšu.

Protože já sám nechápu, co jsem napsal :)
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 21.9.2020 09:43  21934
Alfitak super, že máme kromě diskutérů i nadšené publikum :)
alfi Alfi 20.9.2020 21:22  21933
Palec nahoruChlapi strašně jste mě potěšli, že se tohle vlákno zase obnovilo. Držím palce a máte mou plnou podporu. Se co se týká historických podkladů, stačí se jen ozvat. Seznam je k dispozici, že Harte. :-)

Vy mě snad donutíte, abych obnovil můj kvíz! :D
delandel Delandel 20.9.2020 17:21  21932
Navrhuji podivat se na vykonove charakteristiky sovetskych letadel.
Mohou se mirne lisit v zavislosti na verzi hry.

Tak stručně je definuji:
AA- vzdušná palebná síla.
DE- ochrana jednotky ve vzduchu.
IN- iniciativa.


I-16.
Nejpřipravenější bojový letoun SSSR na začátku války.
Pozoruhodný pro obtížnost pilotování, ale měl velký počet vyškolených pilotů.
Je velmi obratný, má dobrou palebnou sílu a odolnost. 2 kulomety a 2 děla.
Za určitých okolností mohl, pokud ne vyhrát, zadržet německé stíhače. Ale v roce 1941 to bylo úplně zastaralé a hodně zpomalilo v bitvě.
AA-8
DF-6
Sem s takovými parametry zbytečný v bitvě. Kromě oběti nebo polštáře pro nepřátelskou munici.
V minulosti jsem opravoval sovětské letectvo ve hře o historickou korespondenci, to bylo ještě předtím, než jsem začal úplně určovat rovnováhu.
Dal jsem mu to.
AA-11
DF-11
S iniciativou 3 stále nemůže s BF-109E nic dělat, pokud nemá alespoň 2 další hvězdy.
Ale tak srazil J-87. A nemusí zemřít v boji s BF-110.


Letoun Jak-1 z počátečního období války.
Tato letadla právě vstoupila do služby v souladu s modernizací. Nebyli tam žádní dobře vycvičení piloti.
letadlo mělo vysokou manévrovatelnost a vydrželo BF-109E. Německá BF-109F však měla výhodu téměř ve všech ohledech. Není překvapením, že BF-109F je velmi dobrý letoun.

Yak-1 je levné letadlo na výrobu.
Dal jsem mu to.
AA-11
DF-10
IN-5
Historicky tedy dobře odráží jeho parametry.
Německá letecká převaha je evidentní.
Mají bojovníky se dvěma hvězdami, což odráží jejich vysoké bojové zkušenosti a propracovanější taktiku. Yak-1 ani s 5. iniciativou proti nim nebude moci konkurovat.
A když hraji :) moje Nremetsky Air Force do roku 1941 má 3-4 hvězdy!

Při testování bez hvězd Yak-1 s novými parametry prohraje s BF-109E, ale může způsobit poškození.


MIG-3 Nejnovější stíhač vzdušné převahy. Měla dobré bojové vlastnosti, ale byla drahá a obtížně vyrobitelná.
Měl také mnoho nedostatků. Hlavní byla velmi velká obtížnost při pilotování. Z tohoto důvodu mu důvěřovali pouze dobře vycvičení piloti, na těchto letadlech bojovali i některá esa, která přežila španělskou válku a nebyla zastřelena. Ale jak popisují, velkolepý pilot tohoto stíhače se změnil v obyčejného, a obyčejného ...

MiG-3 mohl bojovat na stejné úrovni jako německé letouny, ale k tomu musel mít vynikající piloty, kterých bylo velmi málo.
Hlavně vyzbrojen 2 kulomety a jedním kulometem velkého kalibru. Existovaly však i méně běžné úpravy se 2 kulomety a 3 kulomety velkého kalibru, které měly menší pohyblivost.
Dal jsem mu parametry:
AA-13
DF-11
IN-5
Nízká iniciativa 5 by měla odrážet obtížnost manipulace i skutečnost, že letadlo muselo bojovat v malé výšce, kde jeho letové vlastnosti dramaticky poklesly.
Jak ukazují testy ve hře, MIG-3 mohl bojovat na stejné úrovni jako Bf-109E, pokud měl stejné bojové zkušenosti.
V původní hře s parametry.
AA-10
DF-10
IN-4
(jako původní YAK- :)))
Jediné, co může udělat, je vstát a jít ven.


Hmm ...
LAGG-3
Zajímavý bojovník vyrobený z vysoce pevného dřeva.
Výroba letadel ze dřeva v roce 1941 byla samozřejmě velmi archoická metoda. Konstruktéři pochopili, že jejich letadlo bude z tohoto důvodu těžší, spoléhali se na ochranu a zbraně. Letadlo pomalu zrychlovalo a pomalu se otáčelo. Bylo málo pilotů, kteří ho měli rádi.
Ale palebná síla byla uctivá.
3 těžké kulomety a 2 běžné kulomety.
Později místo jednoho těžkého kulometu nasadili 20mm kanónů.
Ve hře má legrační:
AA-10
DF-8
IN-3
Dal jsem:
AA-15
DF-13
IN-4
Díky statistikám, jako je iniciativa 4, proti bojovníkům toho moc udělat nebude. Proti bombardérům to ale bude účinné.
Ve skutečnosti nebyl Lagg-3 příliš efektivní, ale ve výjimečných případech mohl pod vedením zkušených pilotů dosáhnout dobrých výsledků. Bohužel v roce 1942 kvůli obtížným výrobním podmínkám kvalita dřeva, ze kterého bylo vyrobeno, prudce poklesla. Letový výkon letounu se tak výrazně snížil, a to navzdory novým vylepšením motorů a konstrukce, rychlost a manévrovatelnost se snížily o 10–20%. Dokud nebyla krize překonána.


Jak-7
Velmi oblíbené letadlo v SSSR.
Proč ale ve hře bude k dispozici až v polovině roku 1943!
Zatímco ve skutečnosti to bylo hotové v létě 1942.
Letoun se dobře ukázal v bitvách u Stalingradu.
Jedná se o silně modernizovanou verzi běžného Yak-1.
Vyznačoval se snadným používáním díky dalšímu prostoru za sedadlem pilota a dobré ovladatelnosti. Bojové vlastnosti nebyly působivé, ale za určitých okolností mohl bojovat s BF-109F.
V době svého vzniku měli Němci objevil se brzy bohužel legendární BF-109G. Kdo je popisován jako velmi nebezpečný protivník. Je to o to zvláštnější, že ve hře má BF-109G 5. iniciativu!!! Věřím, že tvůrci hry BF-109G velmi podceňují, její iniciativa by neměla být menší než 6 a palebná síla 16, zároveň FW-190A výrazně nadhodnocovala výkonové charakteristiky, její palebná síla by měla být 18.
Modifikace Yak-7B měla nový motor a zvýšenou palebnou sílu. Konvenční kulomety byly proti německým dobře chráněným letounům prakticky nepoužitelné. Proto byly místo nich instalovány 2 kulomety velké ráže a také 20mm kanón.
Opilý pán mu dal statistiky ve hře:
AA-10
DF-12
IN-5
Opravím to na:
AA-13
DF-10
IN-5
A zpřístupním to od 6/42.


YAK-1M.
Haha!
Žádní takoví bojovníci nebyli :D
Pokud o tom přemýšlíte, Yak-1B je pro to vhodnější. Tento letoun byl vyroben pouze v jednom závodě a do jednotek začal vstupovat na konci roku 1942. Hlavní přednost dostal Yak-7, ale experimentální Yak-1B měl tak vysokou manévrovatelnost, že bylo rozhodnuto jej uvést do provozu.
V budoucnu bude mnoho z jeho funkcí použito k vytvoření stíhače Jak-9.
Ve hře má:
AA-10
DF-12
IN-5
Haha, jak je na tom Jak-7?
Změnil jsem se na.
AA-11
DF-10
IN-6
A datum vzhledu se posunulo z 10/41 na 10/42
A je nutné změnit název z Jak-1M na Jak-1B.
Yak-1M je experimentální prototyp, který byl vytvořen na začátku roku 1943. Chtěli ho uvést do provozu, ale nový motor vyžadoval další vylepšení.
Když byl motor připraven, Yak-1 a Yak-7 byly vyřazeny z provozu a nový letoun se jmenoval Yak-3, vstoupil do armády v létě 1944 a byl jedním z nejvíce manévrovatelných sovětských stíhaček.
Zkušení piloti mohli snadno porazit jakékoli německé letadlo na něm.

La-5
Zdá se, že vývojářům her došla fantazie.
Letadlo má vlastnosti.
AA-10
DF-10
IN-5
1943!
Hodně štěstí v konfrontaci s německým FW-190A :))
La-5 je vylepšená verze Lagg-3, která má nový vzduchem chlazený motor. Nový motor sovětské designéry neinspiroval, ale Gudkov jej s radostí nasadil do svého letadla, protože Lagg-3 rychle zastarával a bylo třeba něco udělat.
Nové letadlo si zachovalo sílu Lagg-3, ale současně výrazně zvýšilo jeho rychlost. Letoun začal vstupovat do armády v létě 1942. První žádosti nebyly příliš úspěšné a byly doprovázeny velkými ztrátami. Důvodem byla nezkušenost pilotů, kteří dostali nové auto.
Pilotům se nové letadlo líbilo.
Nejnovější německý stíhač Bf-109G byl však ve všech ohledech úplně lepší než LA-5. A sovětští piloti museli vyzkoušet potíže se svým letadlovým zařízením, jehož konstrukci a vlastnosti museli studovat.
Dal jsem rovině parametry, které lépe odrážejí její vlastnosti, s přihlédnutím ke všem problémům.
AA-14
DF-13
IN-5
V budoucnu bude opraveno více nedostatků, piloti se naučí, jak správně používat režimy motoru svého letadla, a účinnost LA-5 se zvýší.
Nový motor měl velký prostor pro zlepšení, v budoucnu dojde k úpravám u LA-5F a LA-5FN, které výrazně zvýší rychlost a manévrovatelnost letadla a učiní z něj nebezpečného nepřítele na bojišti.


Jak-9M
Proč se nový Jak-9M objevil v roce 1943?
Zjevná chyba.
Toto je obyčejný Yak-9 :))
Yak-9 je silně modernizovaný Jak-7.
Tam bylo velké množství jeho modifikací, ale téměř všechny se vyznačují vysokou manévrovatelností a nízkou cenou. Tato letadla byla vyráběna jako horké koláče a na konci války se stala nejpočetnějším sovětským stíhacím letounem.
A co vlastnosti letadla ve hře?
AA-12
DF-13
IN-6
Celkově to není špatné.
Ale je to lepší :))
AA-13
DF-11
IN-6
A více odráží historickou účinnost použití sovětských stíhaček.
A je přirozené jej přejmenovat na obvyklý Jak-9.


Ale Jak-9, který se objevil v roce 1944, lze připsat Jak-9M.
Co je Yak-9M?
Jedná se o obyčejný Yak-9 s mírně upraveným designem.
Zpočátku se příliš nelišil od obvyklého Jaku-9, s výjimkou mírně většího množství paliva a designu přizpůsobeného hromadné výrobě. Avšak na konci roku 1944 se na něm začal instalovat motor jako u letounu Jak-3 a letové vlastnosti se zvýšily. Výzbroj obecně zůstávala stejně skromná, 20 mm kanón. A dva lehké kulomety na starých letadlech byly nahrazeny jedním, mnohem užitečnějším kmenem velkého kalibru.
Dal bych mu parametry:
AA-13
DF-12
IN-7


La-7
Je považován za jednoho z nejlepších sovětských bojovníků.
Jedná se o vylepšenou verzi La-5FH.
V manévrovatelném boji nezanechal šanci pro německý FW-190A.
A FW-190D, který se objevil později, byl připraven zlomit srdce jakéhokoli německého pilota. Přestože se díky rychlosti FW-190 mohli vždy dostat z bitvy, LA-7 byl jediným letounem, který je mohl pronásledovat.
La-7 je jediným letadlem ve hře, které má bojové vlastnosti, a proto není hanbou jej pustit proti nepříteli.
V originále:
AA-16
DF-12
IN-6
Ochrana 12! To je méně než hra YAK-9! Bůh!
Myslím, že je to lepší:
AA-16
BF-14
IN-6
Předpokládá se, že Jak-9 a Jak-3 mají větší manévrovatelnost. Piloti LA-7 s nimi ale nikdy nebudou souhlasit :)

V parametrech jsem dal jen malá čísla, která mohla být opravena pro lepší historickou přesnost.
Vyžaduje také úpravu palebné síly na zemi, ochranu před protivzdušnou obranou, palivo pro letadla.
delandel Delandel 20.9.2020 16:59  21931
HartmannRekneme, ze na mape Barbarossa letel nemecky Bf-190E dopredu a dostal se do provozu sovetskeho letectva.
Vysledek...

https://sun1-24.userapi.com/ybYC7xfDjyLsdCWOVkUHrvCmzwhLAsvNvlt5Jg/Za9izT-7-6o.jpg

Nyni jeho soudruzi prileteli a osvobodili ho.

Musime se skryt pred nemeckym letectvem.
Neexistuje zadna sance na vyhru ani pri mnohonasobne dokonalosti.
Musim branit letiste protiletadlovymi dely :)
Takze nemohou byt ucinne.

Samozrejme, kdyz muj ju-87 leti na nepritele, je chranen nekolika stihaci.
Nebo to schovavam, dokud uplne nevycistim oblohu.

Obecne plati, ze hlavni veci je nenechat sovetske letadlo odejit kvuli opravam. K uplnemu zniceni zpravidla staci dva utoky.
A zbytek bude stat a divat se.

Russraci - tak bych nazval sovetske letectvo, pokud jde o hrani PG :)))
Bez ohledu na to, s kym jsme doma diskutovali o tomto problemu, dospel k zaveru, ze sovetsti bojovnici ve hre byli velmi oslabeni. Myslim, ze kvuli nedostatku informaci.
Sovetsti bojovnici behem valky nepochybne utrpeli obrovske ztraty. Zhruba receno, celkovy pomer byl 1 proti 6.
Nemecke letectvo vsak take utrpelo vazne ztraty.
Muj problem je, ze nemuzu delat vubec nic, krome strelby z protiletadlovych del na nemecka letadla.
Ve skutecnosti vsak protiletadlova dela fungovala hlavne jako prostredek k vystraseni letadel, nemohla zpusobit velke skody.

Erichu Hartmanne!
Hah :)
Mnoho lidi si mysli, ze prisel s polovinou svych vitezstvi :))
Ale osobne si myslim, ze i kdyz to prehnal o 100 letadel, je to take velmi hodny vysledek.
Libi se mi jeho taktika letet nahoru k nepriteli co nejblize a strilet je s minimalnim mnozstvim munice :)
Pokud věříte tomu, co o něm píší.
Ale stale muj oblibeny nemecky pilot je Rudel.
Ale samozrejme, jeden clovek nemuze zmenit prubeh valky.

V prvnim roce valky Nemci ztratili na vychodni fronte asi 1 000 letadel.
Zaroven sami znicili vice nez 8000 :)
Nepovazujeme to vsak za porazku.
Vzhledem k tomu, cemu jsme celili a v jakem stavu byly ozbrojene sily, jsou to dokonce dobre ukazatele.

Ceskoslovensti piloti se zucastnili bitvy o Britanii?
mmm ... nejdriv se mi zdalo, ze na strane Nemcu :)
Takze muzeme mluvit o francouzskych a britskych letadlech kterou jsi letěl?

Sovetska letadla byla prijata do sluzby v Ceskoslovensku, no, ano, bylo nutne vas necim vybavit, kdyz jsme vas obsadili :)

O dva roky pozdeji se nase letadla rozpadla :))
To je normalni situace. I kdyz vezmeme v uvahu, ze vam byla dana rozhodne ne nejlepsi technika.

Hmm ... ano, opravdu mate velmi opotrebovany LA-5. A byly vyrazeny z provozu v roce 1947.
Musim souhlasit, ze ve srovnani se Spitfirem nebo Bf-109 vypadalo letadlo LA-7 zalostne. Vase zeme byla pravdepodobne posledni, kde slouzily :)

[ 5778 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt