Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Pravo a zakony [ŽP: 12 týdnů] (kategorie Svět kolem nás) moderuje Bouchi.
Archiv
Aktualni tema - autorske pravo
Autorsky zakon
Zákony ČR
Sbírka zákonů a mezinárodních smluv
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: zzjnfzk
[ 254 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
badel Badel The meek shall inherit the earth, but - not it's mineral rights. 12.4.2013 10:41  7833
to je kauza:) ty vlastně nejvíc toužíš po tom igelitu.
vinyl vinyl - ...jen si hraju 12.4.2013 10:36  7832
Co dělat? Příště tam nic nekupovat a říct to všem známým :-)
hlava 12.4.2013 10:22  7831
Tak po dnešním dni nabírá moje reklamační anabáze další nečekané obrátky.

Rekapitulace:
- Ve čtvrtek 21.3. večer kupuji nový iPad mini na IČ.
- Přes víkend zjišťuji, že repro chrčí tak, že přechrčí jakékoli zvuky.
- V pondělí 25.3. odevzdávám iPad na reklamaci.
- Pomiňme teď fakt, že 14 dní zkoumali, že chčící repro chrčí.
- V úterý 9.4. se jdu dotazovat na výsledek reklamace.
- Je mi sděleno, že reklamace byla uznána (distributorem?), že už na prodejně iPad mají, ukazujíc mi jakési rozbalené balení s tím, že mě vyzvou cca do konce týdne k vyzvednutí reklamace
- Odtud pramenící moje dotazy, zda musím dostat nerozbalené zboží

================================================

- Dnes 12.4. jdu kolem, tak se jdu zeptat, jak to s tou reklamací vypadá
- Je mi odpovězeno, že ještě není vyřízená
- Na to se zeptám jak to myslí, když mi v úterý říkali, že reklamace vyřízená je a že je iPad u nich na pobočce
- Načež se dozvídám, že ano, je na pobočce, ale z reklamace se vrátil bez nabíječky a bez kabelu, takže to "musej nějak poskládat"
- Ještě se mě vyptávaj, jestli nemám kabel a nabíječku doma, což je vcelku komická situace, neboť jsem jim na reklamaci dal nejen kompletní balení, ale je to navíc napsáno i v reklamačním protokolu; iPad jsem dával na reklamaci i s folií na displeji, kterou mi samozřejmě nikdo nezaplatí
- Tak se ptám, jak dlouho že jim to "poskládání" bude trvat
- Prej že neví, že to ještě není 30 dní, a že to stejně mám koupené na IČ, takže se na mě žádných 30 dní nevztahuje, takže prostě musím čekat, až to nějak (někdy) dají dohromady
- WTF????

Co toto je za zmrdí jednání, to nechápu.
Budu rád za jakoukoli radu, co s tím dělat, protože mám pocit, že jsem jaksi rukojmím za to, že někdo někde po cestě na reklamaci a zpět promrdal kabel s nabíječkou
bighead BIGHead Pořádáte akci, vyzkoušejte - naše moderátory 10.4.2013 18:11  7830
Ale v tom případě, by mohl chtít po prodejci nějak prokázat, že to zboží je nové/nepoužité?
vopruz Vopruz 10.4.2013 15:33  7829
Tohle zákon výslovně neřeší, zboží při výměně by mělo být nové (nepoužité), což podle mého názoru nelze ztotožňovat se zabalením a rozbalením. Takže ne, nemáš. Ale taky koukni do reklamačního řádu toho prodejce, třeba tam najdeš pro sebe něco výhodnějšího - haha :-)
hlava 10.4.2013 11:47  7828
Ano, tak má znít otázka.
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 10.4.2013 11:46  7827
Hlava [7826]: Pokud zní otázka doopravdy jen tak, jestli máš nárok na originálně zabalené (nerozbalené) zboží, pak IMHO ne.
hlava 10.4.2013 11:40  7826
Což já z pohledu zákazníka nemám moc šancí poznat jestli rozbalené = použité. Proto se mi to nelíbí.
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 10.4.2013 11:34  7825
huh [7823]: No já pochybuju, že by šlo dodávat na první pokus nefunkční vzorek a na druhý, po "reklamaci", něco z bazaru.
Prostě pokud je smlouva na nové zboží, tak buď opraví ten nový kus, co jsem reklamoval, nebo mi daji jiný nový kus stejného zboží. Nevidím tam prostor, jak jako náhradu dávat zboží použité. Možná je ale celý problém v tom, jaký je rozdíl mezi "použitá" a "rozbalená".
hlava 10.4.2013 11:27  7824
Z logiky věci by měla být stejná, jako ta první co jsem koupil.
Pokud jsem první koupil novou zabalenou, tak bych po reklamaci očekával opět novou zabalenou.
Ale nevím, čím argumentovat ...
huh huh 10.4.2013 11:25  7823
Pochybuju, že je někde v zákonech napsaný, že vyměněná věc musí být nutně zabalená a nepoužitá.
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 10.4.2013 11:04  7822
opas [7821]: Jak to? (A ptám se na to, co jsem napsal blbě ve smyslu obch. zákoníku)?
opas 10.4.2013 10:59  7821
themajklJe to nákup na IČ, takže to až tak platit nemusí.
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 10.4.2013 10:58  7820
Já moc nerozumím, co se řeší. Předmětem smlouvy je nový iPad, pokud je první kus nefunkční a dodavatel to chce řešit výměnou, musí dát jiný nový iPad. Nebo odstoupit od smlouvy a vrátit peníze. Cokoliv jiného jen po souhlasu kupujícího, ne?
hlava 10.4.2013 10:55  7819
Ano, díky za vysvětlení.

[ 254 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt