Tak po dnešním dni nabírá moje reklamační anabáze další nečekané obrátky.
Rekapitulace:
- Ve čtvrtek 21.3. večer kupuji nový iPad mini na IČ.
- Přes víkend zjišťuji, že repro chrčí tak, že přechrčí jakékoli zvuky.
- V pondělí 25.3. odevzdávám iPad na reklamaci.
- Pomiňme teď fakt, že 14 dní zkoumali, že chčící repro chrčí.
- V úterý 9.4. se jdu dotazovat na výsledek reklamace.
- Je mi sděleno, že reklamace byla uznána (distributorem?), že už na prodejně iPad mají, ukazujíc mi jakési rozbalené balení s tím, že mě vyzvou cca do konce týdne k vyzvednutí reklamace
- Odtud pramenící moje dotazy, zda musím dostat nerozbalené zboží
================================================
- Dnes 12.4. jdu kolem, tak se jdu zeptat, jak to s tou reklamací vypadá
- Je mi odpovězeno, že ještě není vyřízená
- Na to se zeptám jak to myslí, když mi v úterý říkali, že reklamace vyřízená je a že je iPad u nich na pobočce
- Načež se dozvídám, že ano, je na pobočce, ale z reklamace se vrátil bez nabíječky a bez kabelu, takže to "musej nějak poskládat"
- Ještě se mě vyptávaj, jestli nemám kabel a nabíječku doma, což je vcelku komická situace, neboť jsem jim na reklamaci dal nejen kompletní balení, ale je to navíc napsáno i v reklamačním protokolu; iPad jsem dával na reklamaci i s folií na displeji, kterou mi samozřejmě nikdo nezaplatí
- Tak se ptám, jak dlouho že jim to "poskládání" bude trvat
- Prej že neví, že to ještě není 30 dní, a že to stejně mám koupené na IČ, takže se na mě žádných 30 dní nevztahuje, takže prostě musím čekat, až to nějak (někdy) dají dohromady
- WTF????
Co toto je za zmrdí jednání, to nechápu.
Budu rád za jakoukoli radu, co s tím dělat, protože mám pocit, že jsem jaksi rukojmím za to, že někdo někde po cestě na reklamaci a zpět promrdal kabel s nabíječkou |