Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Průzkum lopušího mínění [ŽP: neomezená] (kategorie Život (nejen) Lopušáků) moderují mistule, DORFL, panKaplan, Varazslo.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46

Zajímá vás, jak se zachovají ostatní, v obvyklých či méně obvyklých situacích? Chcete se podělit o svůj názor či postoj? Pak jste tady správně!

Vítám vás v klubu zkoumajícím lopuší mínění o choulostivých, bizarních či třeba úplně běžných situacích...

Pravidla jsou následující: Bude položena otázka - např. O1, O2, O3, vaše reakce na ni bude ve tvaru Re1, Re2, Re3 apod., aby se zachovala přehlednost reakcí.

Diskuze k tématu vítány, ovšem měly by být k věci a je nepřípustné jakkoli urážet či znevažovat něčí názor, jsme tu od toho, abychom názory sdíleli, nikoli někoho kamenovali a odsuzovali.

Pokud chcete nominovat vlastní otázku, pište moderátorovi do pošty, po zvážení se tu třeba i objeví :-)

Aktuální otázka: O201 - Jaký je váš názor na případné udělení prezidentské milosti Jiřímu Kajínkovi?
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 10720 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
anonymous 29.4.2013 00:03  10441
10429Přesně. Místo vážení si věrných zákazníků se leze do zadku novým a staří plaťte výhody pro nové...
anonymous 28.4.2013 23:55  10440
re156Jsem hlavně na příjmu a kupuju SMS jízdenky, takže "revoluční" tarify se mi nevyplatěj. Změna se tedy prozatím nechystá.
trofozoit Trofozoit DNA, DNA - come out and play 27.4.2013 08:17  10439
re156Cože mám dělat s čím, kvůli čemužeto a proč? On už někdo nabízí slušné datové tarify?
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 19.4.2013 19:48  10438
Není mi úplně jasné, proč mi to říkáš (i když na druhou stranu jsi vlastně jediný, kdo mi odpověděl na můj dotaz, byť hodně nepřímo), ale užij si to, já ti to rozhodně přeju.
asdareel Asdareel 19.4.2013 19:35  10437
Case 10425Mně je jedno, jestli je to náhoda, nebo není. Pro mě je důležité to, že budu platit o polovinu míň.
asdareel Asdareel 19.4.2013 19:34  10436
Re156Tarif, zdá se, že můj operátor nedělá žádné problémy.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 18.4.2013 18:19  10435
Jelena: Vnímám rozdíl mezi "chápat realitu" a "považovat to za samozřejmé a v pohodě". Já mluvil o tom druhém. Proč to tak je, to bohužel chápu taky, i když by mi jistě bylo líp, kdybych to nechápal.
jelena Jelena Přednášky nyní ve Viničné - Pátečníci a mnohem víc! 18.4.2013 09:52  10434
To na tom mění přesně to, že ti, kdo se nepozastavují, prostě chápou realitu. A to smutné není. Smutná je ta realita.
tilka tilka dálky, ty bývaly blíž 18.4.2013 09:16  10433
CaseJá se to bohužel teprve učím, protože jsem stará a naivní. Dle svého selského rozumu jsem si myslela, že pro obchodník je DOBRÉ udržet si zákazníky. Tady ale ne. Takže jsem odešla od Kooperativy, od Allianz
/pro mě-starého zákazníka odtah za 1500, při nové smlouvě za 2 500/a nepomohlo,ani když mi nabízeli, že mi udělají smlouvu novou. Teď je na řadě Vodafoun a spořitelna.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 17.4.2013 23:53  10432
Ano, nemá. A to na tom mění co přesně?
jelena Jelena Přednášky nyní ve Viničné - Pátečníci a mnohem víc! 17.4.2013 23:20  10431
no tak vono se nad tím můžeme pozastavovat, ale když je tu těch operátorů pět a půl a všichni mají podmínky víceméně stejné, tak, pokud člověk potřebuje aspoň občas telefonovat (z mobilu a ne přes skype), tak moc nemá na výběr, žejo...
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 17.4.2013 20:27  10430
Když vás nějaký obchodník nutí k žebrání o retenční nabídku jako k jediné možnosti, jak získat slušnou nabídku, má jeden alespoň naprosto jasno v tom, že ho dotyčný obchodník považuje za největší odpad lidstva. Protože si fakt dokážu představit jen málo věcí, které by ve vztahu mezi obchodníkem a zákazníkem byly pro toho zákazníka víc ponižující.

A je neskutečně smutné, kolik lidí to bere jako naprostou samozřejmost a nic, nad čím by bylo třeba se jakkoliv pozastavovat.
tilka tilka dálky, ty bývaly blíž 17.4.2013 18:17  10429
VignetteAle to mě na tom systému s..e nejvíc. Místo toho, aby si společnosti vážily stálých zákazníků, spoléhají na to, že lidi jsou líní něco měnit, a tím pádem s nimi mohou orat a vláčet.
kvitko kvitko Co mi vypadne - z ruky:-) 16.4.2013 07:01  10428
re156ne
vignette Vignette - Tvořit, nebo bořit! 15.4.2013 16:19  10427
jasně, vyhrožování odchodem funguje... já mám takhle UPC internet za půlku... je to teda jen na rok, ale stejně fajn :)

[ 10720 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt