Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Průzkum lopušího mínění [ŽP: neomezená] (kategorie Život (nejen) Lopušáků) moderují mistule, DORFL, panKaplan, Varazslo.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46

Zajímá vás, jak se zachovají ostatní, v obvyklých či méně obvyklých situacích? Chcete se podělit o svůj názor či postoj? Pak jste tady správně!

Vítám vás v klubu zkoumajícím lopuší mínění o choulostivých, bizarních či třeba úplně běžných situacích...

Pravidla jsou následující: Bude položena otázka - např. O1, O2, O3, vaše reakce na ni bude ve tvaru Re1, Re2, Re3 apod., aby se zachovala přehlednost reakcí.

Diskuze k tématu vítány, ovšem měly by být k věci a je nepřípustné jakkoli urážet či znevažovat něčí názor, jsme tu od toho, abychom názory sdíleli, nikoli někoho kamenovali a odsuzovali.

Pokud chcete nominovat vlastní otázku, pište moderátorovi do pošty, po zvážení se tu třeba i objeví :-)

Aktuální otázka: O201 - Jaký je váš názor na případné udělení prezidentské milosti Jiřímu Kajínkovi?
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 10720 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
blackhornet BlackHornet 11.4.2017 20:29  11696
Tak u nás hlavně nerozhodují soudci, ale spíš soudní znalci... ukaž mi soud, kterej se obejde bez znaleckého posudku. A je prdel, jak různí znalci jsou schopni vytvářet diametrálně odlišné posudky.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo... kdo chce konat - dobro, ať tak činí za své vlastní peníze 11.4.2017 20:23  11695
taipan [11694]: Přesně. A ani nebude muset z dotyčného vymučit přiznání, zařídit se dá všechno. Například kdyby takovému člověku zabavili notebook "ke znaleckému zkoumání", je velmi, velmi jednoduché nahrát tam pár GB dětského porna a pak to s velkým tartasem objevit... anebo další bambilion možností, jak člověka dostat do tepláků a v base mu zajistit peklíčko.
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 11.4.2017 19:46  11694
Pokud se státní moci zlíbí, dostane do tepláků naprosto KOHOKOLIV, i kdyby měl nad hlavou svatozář.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo... kdo chce konat - dobro, ať tak činí za své vlastní peníze 11.4.2017 14:40  11693
Ubi [11690]: Ty snad máš na 100 % života neprůstřelné alibi, kdes kdy byl, cos dělal, svědky na to všechno atp., aby někdo nemohl říct, žes třeba včera večer vykradl u vás na sídlišti pár aut a nakonec jsi přepadl důchodkyni o dvou holích?
Tys zrovna v tu chvíli byl sám doma, takže svědky na "seděl jsem doma u televize" nemáš... a problém. Myslíš, že se to nemůže stát? ;-)
A teď se neptám na "proč by to kdo dělal?", ptám se jen, zda si jsi jist, že se něco takového nemůže stát ;-)
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo... kdo chce konat - dobro, ať tak činí za své vlastní peníze 11.4.2017 14:36  11692
Ubi [11690]: Nevinnými vrahy zrovna asi ne, ale pár nevinných sedět bude.
Ono dostat nevinného do lochu je VELMI jednoduché, když se chce a umí se to.
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 11.4.2017 11:50  11691
policie překračuje zákony
Ano.

justice je zkorumpovaná
Ano.

věznice jsou přeplněné nevinnými vrahy
To asi zrovna ne, nicméně pár nevinných lidí v lochu rozhodně sedí.

Kájínkovi se děje ukrutná křivda
Kájínek si asi zasloužil 2-3 roky za nějaký ty krádeže, ale rozhodně ne doživotí, kterým posloužil úplatným plzeňským fízlům jako vhodný obětní beránek.

Neměli bychom se mu náhodou ještě omluvit a odškodnit ho
Aby ses ještě jednou nedivil, ono se může v budoucnu ještě odhalit a stát leccos. I když, v zemi s takovouto justicí asi těžko, to je fakt.
(A nejvtipnější na tom je, že i kdyby nakrásně Kájínek toho Jandu a ty dva cigoše opravdu sejmul, zasloužil by si za to spíš pochvalu a metál. Protože to byli pěkní šmejdi a raketýři, pamatuju si na to moc dobře.)

ubi Ubi 3_33_33 - 2640 11.4.2017 11:27  11690
Jasně, policie překračuje zákony, justice je zkorumpovaná a věznice jsou přeplněné nevinnými vrahy. A Kájínkovi se děje ukrutná křivda. Neměli bychom se mu náhodou ještě omluvit a odškodnit ho. Šmejd, by měl bejt rád, že je vůbec na živu.
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 11.4.2017 09:31  11689
"Usvědčený"... HO HO HO! Jako vtip dobrý, kdyby to nebylo spíš k pláči. Kájínka "usvědčili" ti samí, kteří toho Jandu a ty cigoše ve skutečnosti sejmuli, a odsoudili ho ti, kteří těm prvním jdou na ruku. Neříká se tomu u nás náhodou "udělat kozla zahradníkem"...?
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo... kdo chce konat - dobro, ať tak činí za své vlastní peníze 10.4.2017 16:08  11688
Ubi [11687]: Usvědčený... stačí pár podvrženejch důkazů, pár správně instruovanejch svědků a "usvědčím" tě třeba ze znásilnění celé mateřské školky bez ohledu na pohlaví.
Tím chci říct, že "jak to skutečně bylo" ví jen Kajínek a osoby v případu zainteresované. My ostatní víme jen to, co je nám předloženo k vědění.
ubi Ubi 3_33_33 - 2640 10.4.2017 15:02  11687
Re201Předně si je třeba uvědomit, že o Kájínka nebo sravedlnost tu už dávno nejde. Je to jen kauza, která prodává bulvár a díky které se zviditelňují novináři, právníci i politici. Kdokoli se o Kájínkovi zmíní ztrhává na sebe pozornost. Teď se zdá, že je i součástí prezidentské kampaně a je mi docela záhadou, že by to mohlo mít na ní byť i nepatrný vliv. Je to usvědčený nájemný vrah a je dobře, že sedí. A měl by zůstat sedět. Řeči o tom, že je už seděl dostatečně dlouho, takže je dobré ho pustit, ať už je vinen nebo ne, jsou úplný nesmysly. Platit trest smrti nejspíš by ho vyfasoval a další debaty byly zbytečné. Je mi líto, že ho musíme dál živit, škoda, že už ho někdo neodkrágloval nebo to neskončil sám. Rozhodně však nepouštět.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 9.4.2017 02:44  11686
Re201Je mi to celkem jedno, upřímně...
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo... kdo chce konat - dobro, ať tak činí za své vlastní peníze 9.4.2017 01:10  11685
re 201Ano.

BlackHornet [11684]: Taky si myslím, že někdo potřeboval obětního beránka.

Proč by jinak odmítali veškeré žádosti o obnovení procesu a proč o tom stále rozhoduje Plzeň, tedy tam, kde byl odsouzen a veškeré návrhy na přidělení jinému soudu v jiném kraji jsou smetány ze stolu? Že by někdo měl zájem na tom, aby Kajínek už nevylezl, což by jiný - neinstruovaný - soud mohl pokazit?

blackhornet BlackHornet 8.4.2017 19:44  11684
Re201No Kájínek imho sice žádnej svatoušek není, parchant to je, ale nejsem si jistej, jestli se jen nenamočil do něčeho většího, než si myslel, a pak na něj nehodili víc, než opravdu udělal...
Milost bych mu sice automaticky nedával, ale byl bych pro, aby se jeho proces znovu otevřel a přezkoumal.

Spíš mě prcá Zeman, že má za potřebí se zviditelňovat Kájínkem. Jednak kdysi slíbil že milost nedá nikomu (což už porušil), a teď ještě přemýšlí, že jí dá Kájínkovi? No tak ať buďto jen blbě nekacá a něco dělá, nebo ať neříká nic. Přemýšlení je fakt hezký, ale sere mě, když politici o všem jen kacejí a nedelají nic.
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 8.4.2017 19:32  11683
Re201Rozhodně ano.
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 8.4.2017 18:38  11682
re 201Nejvíc mě na tom zaráží, že chce prezident použít ten prvek, který sám označil za monarchistický a že ho nebude používat, max. výjimečně v humanitárních případech u lehčích zločinů. To mi na Kajínkovy dvě (údajné?) vraždy moc nesedí... I když vlastně, ono už ani moc nezaráží.

[ 10720 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt