Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Ptejte se adminů [ŽP: neomezená] (kategorie Lopuch) moderují Martin, Bouchi, Evelyn, Jana, Jardax, Kdokoliv, klupi, Petr, Scalex, Shelle.
Archiv
Zeptejte se na co chcete. (Než však položíte otázku, podívejte se aspoň do klubů Novinky a Novinky - diskuse (a samozřejmě i do historie tohoto klubu), zda se již informace, které chcete vědět, nenacházejí tam.) Když to budou admini vědět, tak vám odpoví. Osobní dotazy jsou též možné, ale je pravděpodobné, že vám odpoví pokýváním hlavou od monitoru. :-)
Chcete-li se na něco zeptat pouze jednoho konkrétního admina, probírejte to s ním napřed v poště a nezaplevelujte tento klub.

Preferujte pro příslušná témata však raději tyto kluby:
Připomínky, návrhy a diskuse o grafické stránce Lopuchu patří do klubu Dizajn a grafika Lopuchu.
Chybí vám něco na Lopuchu, chtěli byste něco vylepšit? Ozvěte se v klubu Návrhy.
Programátorské chyby hlaste v klubu Chyby.
Pokud zapomenete heslo, navštivte klub Potíže s hesly.
Spammery oznamujte v klubu Spammeři.

A pokud chcete vědět víc o rozdělení v roce 2004, je pro vás připraven FAQ

A pokud budete pokládat debilní rádobyvtipné "dotazy", je pro vás připraven BAN

Tento klub se jmenuje Ptejte se adminů - na dotazy tedy odpovídají admini. Žádáme neadminy, aby tu na položené dotazy nereagovali - a to ani když odpověď vědí. Dotyčnému mohou případně odpovědět v poště...
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5456 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
petr Petr 28.1.2005 00:39  1011
snehurkabudete mazat vsetky kluby, ktore nejakym sposobom porusuju zakon (napr. o autorskych pravach), alebo budete mazat iba kluby na ktore vas niekto upozorni, ze porusuju zakon?

Pochopitelně, že v případě jasného opakovaného porušení zákona (což např. v klubu o Romech není tak jasné a časté, proto čas do neděle), dojde ke smazání klubu administrátorem ihned, co se o něm dozví. Dozvědět se to může upozorněním nebo náhodnou návštěvou. Není v našich silách denně projít všechny kluby a ani nějaké hony na kriminální živly nepovažuji za naše poslání, takže chvilkově může něco unikat, ale časem se asi na všechno přijde.
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 28.1.2005 00:35  1010
Bouchi: Nejak mi neni jasna Tvoje definice cinu v rozporu se zakonem. V zakone nikde, pokud vim, neni uvedeno, ze je zakazano to a to, vzdycky je tam neco jako dopusti-li se clovek toho a toho, bude potrestat tak a tak. Coz je i pripad ten, kdy se clovek dopusti hanobeni, a tak dale.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.1.2005 00:32  1009
Kdokoliv: Proto taky v tomto konkretnim pripade se domnivam, ze taipanovy prispevky v rozporu se zakonem nejsou (protoze nevim o zakone, ktery by rikal "je zakazano pronaset takove a takove vyroky"); nicmene souhlasim, ze za tyto prispevky muze byt taipan trestne stihan, pokud bude jejich spolecenska nebezpecnost shledana vetsi nez nepatrnou.
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 28.1.2005 00:29  1008
Bouchi: Aha, ja do tech pravidel primo nenahlizel, takze jsem si neuvedomil tu presnou formulaci, to byla chyba.
al3x 28.1.2005 00:29  1007
BouchiI autosky zakon rika, ze mas delat A, B, C. Kdyz to nedodrzis, tak nasleduje C nebo E. Rozdil je jen ve formulaci.

Nikdo netvrdi, ze by admini porusli zakon, kdyz to nesmazou. Veskera odpovednost pada samozrejme na Taipanovu hlavu.

A jak rika Palecek. Spolecenska nebezpecnost taipanovych cinu tkvi v tom, ze podnecuje ostatni k nenavistnemu chovani vuci jednomu etniku.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.1.2005 00:28  1006
Kdokoliv: Pozor, tam neni "vkládání příspěvků porušujících zákon", ale "vkládání příspěvků, o kterých se mohou admini domnívat, že jsou v rozporu se zákonem" - prave proto, ze nas hned ze zacatku nekdo upozornil, ze o tom, zda skutecne doslo k poruseni zakona, muze rozhodnout jedine soud; admin se to muze pouze domnivat.
snehurka 28.1.2005 00:28  1005
diky, ja som iba chcela vediet, ci nahodou nekontrolujete vsetky kluby a nevyhladavate porusovanie zakona :o) ale ak nie, tak len dobre :o)
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 28.1.2005 00:26  1004
Snehurka: Jenom takove, na ktere nas nekdo upozorni a/nebo si jich vsimneme sami. Pripada Ti proveditelne smazat klub, o kterem vubec nevis? Mne osobne nikoliv.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.1.2005 00:25  1003
SnehurkaPovinnosti provozovatele DS neni aktivne vyhledavat obsah porusujici zakon. Jeho povinnosti je ten obsah odstranit, pokud ho k tomu opravnena osoba vyzve (napriklad pokud tu nekdo zverejni neci povidku a obrati se na nas jeji autor, ze k tomu nedal svoleni).
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 28.1.2005 00:23  1002
Bouchi: Jedinej komentar - otazka potom zni, jestli (z Tveho pohledu) ma v Lopusich pravidlech vubec smysl ta pasaz o porusovani zakonu CR. Protoze o jakemkoliv poruseni zakona rozhodne az soud a pokud jako svoji taktiku uznavas povolime vsechno a pockame, jestli az nas nekdo zazaluje, soud rozhodne, ze se tu nekdo dopustil trestneho cinu a my jenom prihlizeli (coz mi tak nejak z Tvych poslednich prispevku pripadalo), pak je imho ta cast v pravidlech zbytecna.
Ano, v CR (asi bohuzel) nemame absolutni svobodu slova, maj ji tusim v Americe, ale tam zas maj radu jinejch vymyslu, on si clovek nevybere…
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.1.2005 00:23  1001
AL3X 997: Ano, jednani toho profesora mi prijde naprosto v poradku.
snehurka 28.1.2005 00:22  1000
budete mazat vsetky kluby, ktore nejakym sposobom porusuju zakon (napr. o autorskych pravach), alebo budete mazat iba kluby na ktore vas niekto upozorni, ze porusuju zakon?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.1.2005 00:20  999
Neboli - neexistuje zakon rikajici "je zakazano pronaset rasisticke vyroky" (ktery by tim padem taipan porusoval). Trestni zakonik rika "budes-li pronaset rasisticke vyroky, budes potrestan tak a tak". Taipan se tedy vystavuje riziku, ze bude potrestan tak a tak. Pricemz provozovatele Lopuchu nenesou za jeho vyroky odpovednost a pokud budou pozadany (osobami, ktere jsou k tomu opravneny) o odstraneni prislusnych vyroku a odstrani je, nejsou IMHO nijak postizitelni. Teprve kdyby je neodstranili, jednalo by se o napomahani k trestnemu cinu.
palecek 28.1.2005 00:18  998
Dr.F.: Ano, přesně tento latentní rasismus, který většina v reálné společnosti tlumí, ale z plna hrdla vyřvává v anonymním prostoru internetu, je to, co dalo vzniknout myšlence na koncentrační tábory. Takové myšlení je totiž úplně uzavřené, neuvažuje o člověku jako o konkrétní bytosti, ale o člověku jako součásti nějakého stáda.

Jinak souhlasím se Scalexem v tom, že na tohle téma lze vést rozumnou diskusi, konečně některé příspěvky byly v tom klubu úplně normální. Ale příspěvky, které tam vršil taipan a další jemu podobní, byly hlavně o tom, jak přesvědčit sama sebe, ale i jiné, že myšlenka genocidy ještě nevymřela. A to je právě důležité. Tady ty diskuse čte spousta mladých lidí /mám pocit, že identitě koudi, která tak ráda taipanovým žvástům přitakává, je něco kolem osmnácti/. Ti jsou ve svém mládí náchylní lehce podlehnout takovým jasným a naoko tvrďáckým slintům. Proto je úplně irelevantní otázka kolik lidí Lopuch čte. Protože stačí jenom jeden mladej člověk, kterej se tím nechá ovlivnit. Pak vymlátí nějakou cikánskou rodinu, a když se ho potom budou vyšetřovatelé ptát, kdepak že našel inspiraci, tak řekne: "No tam a tam a na Lopuchu." Když už to není trestně postihnutelné, na to nejsem dost odborník, tak je to alespoň nebezpečné a lidsky zrůdné.
al3x 28.1.2005 00:18  997
Bouchi 994Jenze pokud se mi nelibi, co Taipan dela, a vim, ze mam naprosto zakonne i moralni pravo tomu se snazit tomu zabranit, tak to udelam. A je pak jen na mne, jestli to znamena pozadovat zruseni klubu, nebo podani trestniho oznameni.

Pripomnelo mi to jednoho profesora na gymlpu. Kdyz vykladal prave o zakazu propagace hnuti smerujicich k potlacovani (..), tak se ho jeden zak zeptal, jaktoze se pri sjezdech KSCM na Letny se bezne propaguje ideologie, ktera vede k potlacovani lidskych prav, tak se sebral, vzal fotak a kameru, prijel na ten sjezd, nabral dukazy a odnesl je spolecne s trestnim oznamenim na policejni stanici.

[ 5456 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt