Jo, někomu vyhobuje, někomu ne. Mě osobně přijde jako hrozně zpomalující hru a tím rozfázováním strašně neakční. Souboj mi přišel vždy docela dynamická záležitost a právě rozšířený systém mi přišel, že to zpomalí, protože se tam začne řešit i věci, které se v rámci standartního systému dají vyřešit rychleji a mnohdy akčněji.
Střelecký souboj mi přišel podobně realistický, jako souboj tváří v tvář. Hlavně jsou oba dobře hratelné a jednoduché (a dobře se dají upravovat). Střelecký jsem si upravil jen tak, že jsem trochu upravil střelné a vrhací zbraně (lehká kuše 4/+2, kuše 6/+2 1x2 kola, těžká kuš 8/+2, 1x2 kola a ztrácí iniciativu, luk 4/+1, kopí 6/0, oštěp 5/+3 a sekyra 3/+2). |