Tak to omezené připojení přes TeamViewer je asi skutečně proto, že na počítači, ke kterému se připojuji, běží komerční verze.
Pokud jde o to nefunkční připojení k serveru, na které jsem se ptal předtím, tak jsem zkoušel připojení pomocí telnet a z výsledků jsem zmatený. Nejdřív jsem to zkusil z práce, kde je obdobně řešeno internetové připojení a nastavení sítě. Na serveru jsem povolil výjimku pro danou veřejnou adresu a přes telnet se spojení podařilo, při vypnutém windowsovském firewallu také. Podobně jsem tedy postupoval z té jiné budovy, kde jsou nainstalované klientské aplikace a pokus o připojení přes telnet se nezdaří ani při vypnutém firewallu ani s výjimkou pro veřejnou adresu. Problém tedy tipuju na tom serveru, ke kterému se snažíme připojit. Jak jsem psal minule, firewall si automaticky opraví zadanou výjimku pro adresu, takže tam je uložená jiná a to pochopitelně nefunguje. Když to ale nejde ani s vypnutým firewallem, tak co by mohlo omezovat to, z jakého rozsahu adres to povolí připojení? Neměl jsem heslo ke konfiguraci modemu, tak se chci v pondělí podívat tam, ale že by tam nějaké nastavení mohlo ovlivnit to, že si firewall automaticky opraví adresu na jinou bez nějakého upozornění? |