Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Software [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderují Case, Jardax.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46

Mezinárodní databáze pro univerzální řešení problémů - zde naleznete odpovědi na většinu dotazů. Doporučuje i Charles F. Grunes.
Filext.com - Máte soubor s neobvyklou koncovkou a nevíte, co je to zač? Podívejte se sem!
Oldversion.com - Pokud sháníte starou, ale osvědčenou verzi nějakého programu, kterou už jeho výrobce nenabízí ke stažení, protože uvedl na trh 'novější a lepší', zkuste to tady.
Seznam základních opensource aplikací pro Windows

Download Vivaldi Today!
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: negmkkk
[ 7318 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
blacky Blacky - Tady je blackyho 6.9.2006 07:15  7231
nebiíjte me vsichni, ale mam nero premium 7, jehoz soucasti je i prehravac, kterej umi (jak se zatim zda) skoro vsechno. DivX, mov(na rozdil od vetsiny jinych), DVD, titulky. to je vse co jako bezny uzivatel potrebuju, tak me nakamanujte ze nepouzivam nejaky slozitejsi featury.,
park 6.9.2006 05:27  7230
bez ohledu na to, který je nejlepší, prosím někoho o radu.....díkNásledkem diskuze o přehrávačích...
přešel jsem na MPlayer, je opravdu rychlý a sympaticky málo žere procesorovou kapacitu, problém je v tom, že nemůžu přehrát žádné titulky ani když mají stejný název jako film...system je Win XP a v nabídce MPlayeru se ty titulky vůbec nezvýrazní....za každý nápad dík...
krtecek 6.9.2006 04:51  7229
Case: promin, ale ja jsem zvykly a preferuji diskutovat k veci a vecnym zpusobem (proto jsem mluvil zejmena o konkretnim chovani prehravacu). Na vzajemne osobni postuchovani nemam cas. Pokud napr. mluvim o fuzzy logice, vim, o co jde. Nicmene uznavam relativitu a omezenost vlastni zkusenosti a jakychkoliv svych vedomosti, i kdyz v oblasti software svym zpusobem uz pomerne dlouho pracuju. Byl bych rad, kdyby si i nekteri ostatni uvedomili neco podobneho. :-). Cimz bych to rad uzavrel.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 6.9.2006 02:05  7228
Ne, Ty ho nikomu nevnucuješ, pouze ho prezentuješ jako obecně platný. Ale to se opakuju...

BTW skutečně nechápu, co Tě vede ke 'konstruktivním' poznámkám typu 'doufam, ze bude nasledovat odpoved s informacni hodnotou vetsi nez 0' nebo 'Take je mi zahadou, proc si casto o druhych myslis, ze nevedi, o cem mluvi, ale to sem nepatri' - teda kromě možnosti, že záměrně provokuješ.
krtecek 6.9.2006 01:57  7227
Case: kdyby sis neupravoval vyroky druhych ke svemu obrazu, debata by byla mnohem konstruktivnejsi. Formulace "pro každý formát jiný přehrávač" tady nikdy nezaznela. Pokud si umis vytweakovat (pripadne vybugfixovat a doprogramovat a pod.) ci vytunit MPC do takove dokonale podoby, ze prehraje uplne vsechno na svete, smekam. Jsou ovsem lide, kteri cas na toto vynalozeny radsi vynalozi jinym zpusobem a smiri se s tim, ze nic neni dokonale. MPC mne ovsem uz vickrat zklamal, takze se ho asi prilis tunit snazit nebudu. (Take je mi zahadou, proc si casto o druhych myslis, ze nevedi, o cem mluvi, ale to sem nepatri.) Nikomu svuj nazor nevnucuju, pouze ho prezentuju a dokladam.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 6.9.2006 01:31  7226
"nemam problem s tim, ze ty mas v tomhle jiny nazor"

Ano, to věřím, nicméně já mám docela problém s tím, že Ty svůj názor vydáváš za nějaký obecně platný standard. Klidně si tvrď, že Tobě se osvědčilo mít pro každý formát jiný přehrávač, ale netvrď, že je takové chování v běžné praxi nějak výhodné. Ve Tvojí dost možná. V obecné sotva.

BTW co jsou 'kvalitativní parametry' a 'metody fuzzy logiky' netuším, sorry. Patrně takové termíny a výroky ale slouží jako výplň s nulovou informační hodnotou a aby 'udělaly dojem' (což nezabralo, BTW).
krtecek 6.9.2006 01:13  7225
nehlede na to, ze tuhle zalezitost plnou kvalitativnich parametru nelze resit dusledne jinak nez metodami fuzzy logiky... :-).
krtecek 6.9.2006 01:12  7224
Case:
1. nemam problem s tim, ze ty mas v tomhle jiny nazor
2. " DVD nepřehrávám v MPC jen proto, protože mám na DVD raději komfortnější přehrávač" presne i o tomhle jsem mluvil

jediny nazor = jediny optimalnich prehravac. vice nazoru = respektovani slozitosti problematiky = vice lokalne optimalnich prehravacu.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 6.9.2006 00:54  7223
BTW DVD nepřehrávám v MPC jen proto, protože mám na DVD raději komfortnější přehrávač, než v tomhle ohledu vcelku spartánský MPC (a třeba pro zvuk 24/96 bych stejně musel instalovat nějaký komerční kodek).
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 6.9.2006 00:52  7222
"netvrdim, ze existuje jedine mozne reseni a jediny opravneny mozny nazor v teto veci"

Naopak, přesně to svým nesmyslným výrokem "nechapu zabomysi bitvu o to, ktery prehravac je nejlepsi, kdyz v praxi je dobre jich mit na vyber tak ze 3-4, protoze absolutne ve vsem z nich nejlepsi neni zadny" tvrdíš.
krtecek 6.9.2006 00:49  7221
Case: pohybujeme se samozrejme i v oblasti takovych detailu, jakym je napr.

1. ono prehravani DVD
2. primocarost prehravani nekterych pomerne nestandardnich souboru, ktere se chovaji trochu zvlastne.

konkretni zkusenost s MPC a nekolika audio streamy u jistych VOBu jsem jiz popsal rano.

netvrdim, ze existuje jedine mozne reseni a jediny opravneny mozny nazor v teto veci. Kazde "reseni" lze optimalizovat dokonale vzdy jen vzhledem k urcite omezene bazi pripadu. Vzdy se vsak najde neco mimo tuto oblast, co onu celkovou optimalizaci narusi a zavede ji jinam.

Proto je lepsi techto nekolik vyjimek resit (prehravat) jinym prostredkem, ktery dava lepsi (partikularni) vysledek. V tomto pripade mi dava primocarejsi a uspokojivejsi vysledek BSPlayer. Toto je praxe. Nekdo jiny ma jinou praxi treba jen proto, ze se s temi soubory nepotka.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 6.9.2006 00:37  7220
Ano, samozřejmě, většina mých příspěvků má samozřejmě nulovou informační hodnotu, jak jinak.

Já znám takovou praxi, že od té doby, co znám Media Player Classic (několik let), jsem nikdy nepotřeboval jiný přehrávač (kromě přehrávání DVD). Nevím, k čemu bych měl další tři nebo čtyři, když je k ničemu nepotřebuju, MPC je malý, spolehlivý a má všechno.
krtecek 6.9.2006 00:32  7219
Case: ano? a sice jakou? a doufam, ze bude nasledovat odpoved s informacni hodnotou vetsi nez 0.
case Case Greatest comedy of the generation of - blah blah ever to do a thing on a thing. 6.9.2006 00:28  7218
No, ještě, že znám jinou praxi.
krtecek 6.9.2006 00:24  7217
Mindutondiky.
nechapu zabomysi bitvu o to, ktery prehravac je nejlepsi, kdyz v praxi je dobre jich mit na vyber tak ze 3-4, protoze absolutne ve vsem z nich nejlepsi neni zadny.

[ 7318 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt