Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub SPANKING [ŽP: 4 týdny] (kategorie Sexualita) moderují Al, Dawe.
Archiv

Dawův nejen spankingový občasník - diskuze o tom, jak si užít spanking - výprasky na zadek, povídky, obrázky ...

Spanking v tomto klubu je míněn jako dobrovolná aktivita dospělých se skrytým souhlasem, přestože není explicitně vyjádřený, ani jinak patrný. S jakýmikoliv příspěvky schvalující skutečné násilí nesouhlasím a mohou být odstraněny. 


Spřátelené a zajímavé kluby, odkazy

best spanking pictures - poslední 4 příspěvky viditelné i bez přihlášení

bdsmlr

Výprask není jenom spanking

Spanking - výprasky na zadek - většinou mužské výprasky

spankingová seznamka


Pomůcka pro vkládání odkazů :

"<a href="webová adresa obrázku nebo přímého odkazu">stručný popis nebo název</a>"

 

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5663 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dawe Dawe spank sub/switch 22.5.2016 18:40  49361
diavia:-D
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 22.5.2016 17:03  49360
I když je stejně jasné, že první je ten co dává takže těžko bude m/F.
Dominantni masochistka ve sparech submisivniho sadisty. :)
al Al Happiness is a warm gun. 22.5.2016 16:35  49359
Ke VsemMa v tom pravdu jak dawe tak i Therasia. Je jasne,ze velke pismenko je pro Top=Vrch,toho co vyplaci a to male pismenko je pro bottom=spodek,pro toho co dostava. Tady to v tech prezdivkach pochopeno ale neni a volite si krom dawea jen sve jmeno se spravnym pravopisnym pocatecnim velkym pismenkem,tak je to asi jedno. Mi urcite. Opacne to tu ma Dominant collani a asi o tom ani nevi? Pokud je nekdo switch=oboustrannik,tak se to musi hodnotit v jake je prave pozici ci situaci a hlavne nalade? Bud je nahore,nebo dole,nebo si po svem vyprasku s partnerem/kou hned roli i vymeni. To uz ale zachazi do filosofickych/psychologickych uvah,jak tu pise Tua,kdo situaci u vyprasku a pred nim i po nem kontroluje? A to pak opet zalezi na nalade obou i treba vice partneru. Pokud se jedna o trestny vyprask, tak to kontroluje ten co vyplaci. Pokud se jedna o sexualni hratky, tak to jiste muze kontrolovat i ten co dostava. A jiste muze dochazet i k situacim ktere jsou neco mezi tim a pak zalezi na tom co se bude odehravat dale? Al
dawe Dawe spank sub/switch 22.5.2016 16:07  49358
Obojetný? :-D. V sexu se používá bisexuál,české slovo na to asi není, proto se používají slova anglická.
petula Petula 22.5.2016 13:11  49357
TuaMáš naprostou pravdu. Zavání to škatulkováním, které je značně nepřesné.

Jaké je potom označení pro toho, kdo je switch? A tak mě napadá, jak se to řekne v češtině? Univerzál? Nevyhraněný? :-)
tua Tua 22.5.2016 12:27  49356
Samé otázky... (nedělní guláš)Otázkou je, zdali to rozlišení a oddělení dominance a submisivity není vlastně chybné, nebo přinejmenším zavádějící. Vezměte si klasický konsensuální výprask dvou dospělých lidí: kdo ze zúčastněných ovládá situaci? Vyplácející, nebo vyplácený? Kdo má k dispozici stopku? Já vím, že "dominantní" je obecně přijatý termín pro "toho nahoře" (konkrétně ve spankingu pro toho, kdo výprask dává), ale jaká je jeho skutečná moc?

Mohla by to být docela zajímavá psychologická hra: Pokusím si představit samu sebe jako sm nepolíbenou. Dostanu do ruky obrázek dvou lidí kteří se oddávají spankingu a otázku, kdo ze zúčastněných ovládá situaci. Nejspíš řeknu, že ten kdo druhého tluče. Potom budu upozorněna, že se nejedná o skutečnost, ale o určitou hru s předem dohodnutými pravidly. "Kdo ovládá situaci?" - nejspíš bych (jako nezasvěcená) odpověděla úplně stejně (!).

Možná proto vzniklo v anglické spankingové terminologii rozlišení "top" a "bottom", které se omezuje na konstatování pozice v konkrétní situaci, nikoliv na obecnou příslušnost ("sub" či "dom"), resp. pravé motivace (?).

Kdesi jsem četla, že původně nebyl sadomasochismus nijak rozlišován. Kategorie zavedli až psychologové a psychiatři ve snaze fenomén roztřídit a katalogizovat pro své manuály duševních poruch (což je bohužel asi to jediné, co ve svém "výzkumu" podnikli).
therasia Therasia 22.5.2016 07:30  49355
HamHanded 49351No vidíš, ty plusy a mínusy, jak jsem ti psala (i když s číslovkou, tak tedy bez ní), ty by se tam mně osobně líbily.
therasia Therasia 22.5.2016 07:28  49354
Al 49350Jo, já i spousta ostatních na zahaniční weby nechodíme, tak je to stejně fuk! A jinak stačí jedna věta na vyjasnění, ne? To bylo dycky na xchatu:

"Ahoj."
"Seš sub nebo dom?"
"Jak vypadáš?"

A to bylo pokaždý, to samé, zahajovací konverzace.
dawe Dawe spank sub/switch 22.5.2016 07:16  49353
AlOstatní vás pak berou jako dominantní osoby...

U nás ne, když to nikdo neví :-). Leda na zahraničních fórech.
al Al Happiness is a warm gun. 22.5.2016 03:49  49350
TuaDiky ti tady za ten tvuj odkaz. Ale opet se v nem mluvi jen o beznem popisu k ruznym obrazkum i situacim v textu,kdo vyplaci koho a vsechny mozne kombinace dokonce i vyplaceni mimozemstanu ci mimozemstany;-)Coz muze byt velmi napomocne treba pro HamHandeda pro ruzne klasifikace u jeho snahy popisovat co a o cem ten text ci obrazek ci film asi je nebo neni.


Nikde se tam na te Wiki ale nepise a nemluvi o tom co ja pisi tady,ze jmeno zvoleneho nicku(zdejsi prezdivky),ktere osoba uziva ve spankingovych chatech/klubech zacinajicim velkym pismenkem,tak zaroven znazornuje osobu dominantni,ktera rada vylpaci druhe. A osoba ktera si zde zvoli svuj nazev pocinajici s malym pismenkem, tak je osobou,ktera je submisivni a rada dostava od jinych vyprask. A tohle je uz dnes vic jak 20let stary popis i zvyk na internetu jinde v cizich zemich. To ze to u vas v Cesku neznate a pisete sem sva jmena i prezdivky s pocatecnimi velkymi pismenky,neni muj problem,ale ostatni vas pak berou jako dominantni osoby,ktere radi vyplaceji, nez vyprasky prijimaji.Al

tua Tua 21.5.2016 23:01  49349
?/? velká a MALÁ písmenaPísmeno před lomítkem označuje pohlaví vyplácejícího, zatímco písmeno za lomítkem pohlaví vypláceného - role jsou tedy vyjádřené pořadím. Velikost písmene se vztahuje k věku, viz. tento odkaz
luss Luss 21.5.2016 22:47  49348
Velká a malá písmenaTak to koukám, že jsem to s těmi velkými a malými písmeny vůbec nepochopila. Zřejmě je to úplně jinak, než jsem si myslela :-D
petula Petula 21.5.2016 20:49  49347
AlVšak my si těch informací zde od Tebe ceníme a jsme za ně rádi. :-)
al Al Happiness is a warm gun. 21.5.2016 18:50  49346
PetulaAle jiste ja vam ty velka pismenka pochopitelne neberu,jen vas tu informuji o tom, ze v zahranicnich klubech (kam vetsina za vas jiste asi moc nechodi)Tak tam se to tak bere i posuzuje, tak to berte na vedomi jen jako informaci. Al
petula Petula 21.5.2016 15:58  49345
AlNo, svoji logiku ta velka a malá písmenka mají, ale taky si myslím, ze je to zbytečné, když se vyplacejici proste píse na první místo.

A do přezdívek bych to označeni dominance moc netahala. V češtině se proste jména pisi s velkým písmenem. A je to. :-)

[ 5663 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt