Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Svět pro DrD+ [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny) - V LIKVIDACI) moderuje Šéf Lopuchu.
Archiv

Vítejte,

Jsem rád, že jste sem zavítali, a těšim se, že přispějete do diskuse svým názorem.

V této místnosti se snažíme vytvořit nový fantasy svět, určený pro hraní RPG her. Vycházíme z pravidel DrD+, ale myslím, že konverze do jiných systémů by neměla být problematická, protože se snažíme vytvářet svět nezávisle na pravidlech.

Chci, aby se už při vytváření tohoto světa na něm podíleli hráči, vyjadřovali svoje návrhy, kritiku, přinášeli nové nápady, diskutovalo se o něm, protože ten svět je určen především pro ně. Zajímá mě váš názor. Také si myslím, že pokud má někdo dobrý nápad, je škoda nechat si ho pro sebe. Pokud máte chuť se zapojit, třeba jen minimálně, jste vítáni!

Po dlouhé diskuzi (opravdu moc dlouhé :-) se nakonec nic nedohodlo. Vznikl tu však jeden nápad, který to nejspíš změnil. A to svrhnout demokracii a nastolit diktaturu proletariátu... eh, teda chtěl jsem říct nastolit možnost diktátu, v případě, že se projekt na něčem zasekne. Každý, kdo bude mít zájem připojit se, nechť napíše někomu ze členů projektu nebo navštíví náš web a fórum.


Aktivní web s výsledky naší práce:ORB

Veřejné Fórum, teďka už taky dost mrtvé: Sekce na RPGfóru
Členové týmu: Boubaque, Resurrection, Caedmon, Valsidal, JackeLee, CaDaC, Gran, Nandiel, Beethoven, B_art
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: wdtmrne
[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
b_art 6.12.2006 19:49  1134
dwemertady je to mrtvý, jestli chceš s někym diskutovat, tak na RPGforu (nahoře je odkaz)
jinak beru v potaz, ale ohledně rozpracovanosti sme už přecejenom o kousek dál (i když prakticky nic se ještě nezveřejnilo), takže takovýhle základní věci se asi měnit nebudou... (teda - některý už se trochu změnily) ... o rasách se zatim docela diskutuje, magie už je víceméně jasná (tznm. opravdu to bude dost podzemní záležitost, zejména díky několika nepříjemnejm historickejm zkušenostem... jde z ní strach, kterej ale dvacet vyhecovanejch vesničanů s vidlema asi překoná)
gran 6.12.2006 19:46  1133
DwemerJsi dvanácttisícosmsetsedmdesátčtyři let za opicema, co se týče aktuálnosti tématu, IMHO =P

Aktuálně pracujeme v soukromé, ostatním uživatelům skryté sekci na RPG Fóru a vytváříme web nový, starým se vůbec neřiď .)

Kritika zbytečná, není co kritizovat, abych to tak shrnul =P .)
dwemer 6.12.2006 19:18  1132
DwemerČau tak jsem se juknul na ty vaše stránky a jak by měl vypadat váš svět a tak Jediný co se mi tam nelíbilo bylo udělat z Elfů Indiány jako v zaklínači Elfové by měli být prastarou rasou nebo alespoň nějaká jejich odpadlá frakce která zmizela(nyní může být skryta na nějaké místě)a elfové kteří jsou ve vašem světě by měli být na vyšší tehnologické úrovni jelikož přežívají déle než lidé(nebo jsou nesmrtelní) ať se vám to líbí či ne.Ale měli by být v postraní-jako království kdesi v hlubokém hvozdu.Zato lidé by mohli být tedy dominantní rasou v obchodu diplomacii a obsazování uzemí měli by být dobři dobyvatelé ne však tak dobří kouzelníci jako elfové.Kroly bych zasadil s barbary do Severní polokoule více na sever kde je spousta hor a sněhu Něco jako Icewind Dale(planiny ledového větru)A hobity ty bych separoval někam do jejich měst o kterých by lidská rasa neměla takové povědomí.Území ve kterém žijí by se mělo podobat tomu Z Pána prstenů.No a pak záležitost s magii souhlasím s tím že by magiie něměla být na každém kroku ale také by bylo divné kdyby ji nemohl používat skoro nikdo a bralo by se to jako čarodějnictví a hned by se mělo upalovat spíš by měli mít lidé z lídí co ovládají magii strach ale taky respekt.Magii či její vyučování bych separoval do cca 10 univerzit které by se jí zabívali aby se dodalo nějaké opozice tak magie která by byla povážována za zlou a za kterou by se upalovalo či co,tou by mohla být nekromancie kterou by se kouzelník mohl naučit je ze ztracených svitků či knih v zapomenutých kobkách a nebo něco takového.No to je asi vše doufám že až si to někdo přečte tak mě hned nepošle do.....a pokud bych mohl svůj návrh s někým prodiskutovat tak bych nebyl proti dík:-D
b_art 2.11.2006 21:53  1131
v tuhle chvíli nikdo neví, jestli se bude pokračovat v aktuálním složení nebo dojde ke spojení sil s dalšíma obdobnejma projektama (romikovci a ještě někdo, nic bližšího nevim), ale jinak existuje jakejs takejs koncept, res vyrábí mapu ve flashi, web se zprovozňuje.
gran 2.11.2006 21:53  1130
Aktuálně se to trochu pozastavilo, vytváří se web, kam se nahází již hotové věci, aby bylo vše pohromadě a mohlo se začít systematicky postupovat v tvorbě.
Další věc, která trochu zabrzdila tvorbu, je to, že se možná spojíme ještě s dalšími dvěmi projekty - místo rozvoje se nyní zaměřujeme na diplomatické mise .))
wanto 2.11.2006 21:18  1129
Mohu se zeptat, jak pokračuje tvorba světa pro DrD+? Na RPG fóru se už dlouho v novinkách nic neobjevilo.
vitus 13.10.2006 16:20  1128
Rom ikHezky jsi to napsal - já k tomu nedám dodat víc, než jen že toto páchání světa mne donutilo utřídit spoustu věcí a že to snad dopadne dobře.
romik 11.10.2006 16:45  1127
noldopášeme svět, který má Vitus již dlouho doma v deskách. Pášeme svět, který se dá najít na mých stránkách. Už tam pár věcí je, klidně se na to jukni. Neosobujeme si právo býti originální a naprosto nový. Jen nám jde o vytvoření světa pro dobré a kvalitní hry. A pášeme svět, kde má družina chce hrát a i Vitus jej využívá.
Ano, pášeme svět podle našich představ a podle představ našich družin. Pokud se ten svět rozšíří i dále, tím lépe. Pokud ne tak co? Nám to nevadí, my svět budeme mít a na jeho základech budeme moci s Vitusem rozvíjet další přínosné diskuze, dokumenty a vylepšení.
noldo 11.10.2006 15:01  1126
VitusA co to s RomiKem pášete, že jsem tak smělý?
resurrection 11.10.2006 13:18  1125
B_artÁha! Tak to se omlouvam, doslo k zjevnemu nepochopeni tvych zameru z moji strany :-) Puvodne jsem predpokladal, ze te verze a) uz nezajima. V tom pripade nemam vyhrad ani pripominek a preju stesti a uspech v tom co chces delati!
b_art 11.10.2006 12:54  1124
res - ne že bych nesouhlasil, ale já víceméně chci tvořit *obě* tyhle verze - jednu pro dlouhodobý hraní s pevnou družinou, druhou pro občasný víkendovky a krátkodobý zábavy s lidma, s kterejma třeba dlouhodobě hrát nemůžu...
kromě toho jsem počítal s přesunem "verze a" na rpgforum, takže jsem chtěl vyplnit prázdnou mezeru na lopuchu verzí b
resurrection 11.10.2006 12:33  1123
VitusNjn, taky jak se zda se k tomuhle "projektu", ktery odsud vzesel pripojili az na par jedincu lide s nazory podobnymi mym. A jak se zda, tak se nase koncepce nazorove shoduje s koncepci RomiKovou :-) Takze vlastne tady vznikla vskutku paradoxni situace. Nekteri byli vystvani pristupem, ktery jim nevyhovuje a nakonec se z tech kdo tu zbyl vytvoril pracujici tym, ktery razi paradoxne styl, ktery by tem vystvanym byval byl vyhovoval :)) To je konstrukce vetne stavby :D
resurrection 11.10.2006 12:30  1122
B_artDobre, budu tuhle koncepci respektovat. Ale byl tu receno na zacatku projektu, ktery odsud vzesel, ze chceme setting, ktery VYDRZI, bude na DLOHODOBY hrani a bude mit uveritelnost a hlavne HRATELNOST. Z toho logicky plyne, ze nemuzeme prejit z niceho nic na kocept b)! Bylo by to mozna zajimavy, ale ten cas stravenej praci na tom, by se me osobne vubec nevratil... krom toho, u obou pojeti jsou vyhody pouze relativni.

Z meho pohledu, kdyz budeme delat tu prvni koncepci dobre, muzeme se relativne snadno vyhnout nebezpeci podobnosti s ostatnimi, nezajimavosti a nudnosti. Je snadne overit si, jestli je to dobre a nebo neni.

V tom druhem pojeti je dle meho nazoru riziko o mnoho vetsi. Protoze predtim nez to zkusis v praxi, absolutne netusis, jestli je to dobre a kvalitni nebo ne. Nemas moznost zadne reflexe. A jak rikas, naplnuje to ty kategorie, ktere my z principu veci nechceme naplnovat (kratokodobe hrani nebo jednorazovej sok).

TO je asi dalsi vec, na kterou jsme narazili. Vetsina naseho "tymu" chce tvorit to prvni a jednotlivci chteji ten druhy. Jestlize to dobre chapu, tak temi jednotlivci z tech 11 lid jsou nebo byli Wan-To, Noldo a ty (B_art). Osobne verim, ze se z te odlisnosti pohledu da tezit a pracovat na ni! Obe strany mohou dosahnout konsenzu a dojit k velmi zajimavemu hernimu settingu, ktery muze splnovat parametry oba, byt ne absolutne.

Otazkou ovsem je, zda-li ty a noldo jste ochotni to alespon zkusit spojit. Noldo se zda, ze ano. Tak uvidime co z toho vyleze :-)
b_art 11.10.2006 12:11  1121
resurectionber to tak, že v tuhle chvíli existujou dvě koncepce settingu:
a) svět založenej na historii, uvěřitelnosti, hratelnosti
b) systém postavenej na nečekanosti, originalitě, šoku

možnost "a" bezpochyby umožňuje mnohem lepší, snažší a hodnověrnější hraní postav, snadno se v něm daj tvořit dlouhý "historický" tažení, za cenu určitejch ústupků nabízí obrovskou volnost, každej si může (za předpokladu základních historickejch znalostí) snadno domyslet, co tam ještě může přidat, jak to bude fungovat atd. Na druhou stranu je tady velký riziko podobnosti s jinejma světama a settingama, která se může snadno stát předmětem kritiky a důvodem nezajímavosti.

systém "b" je naopak nevyhovující pro dlouhodobý hraní, limituje svojí "svobodou" hraní postav (protože těžko odahadnout, jak se zachová něco, o čem skoro nic nevim), je velmi náročnej na hráče i tvůrce, vyžaduje specifickej a citlivej přístup, ale na druhou stranu každá hra v něm (ač třeba jenom krátkodobá), zanechá ve všech nesmazatelnej a ničemu nepodobnej dojem (doufám).

Z čehož vyplívá, že oba přístupy skýtaj určitý výhody a co se týče celkovýho hráčskýho záběru se příliš nepřekrejvaj (krátkodobý × dlouhodobý hraní, ...)
vitus 11.10.2006 10:50  1120
Resurrection 1117 a Gran 1114Teď jste přesně definovali, co mne taky vlastně vedlo k tomu, tuhle "tvůrčí dílnu" opustit a byl jsem rád, že mne přichýlil RomiK, kde se můžu účastnit na tvorbě velmi neoriginálního a klišé fantasy světa ;o)

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt