Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Volby [ŽP: 4 týdny] (kategorie Politika) moderují huh, Havelock.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Předkládejte své argumenty, přesvědčujte ostatní, diskutujte o programech a osobnostech. Pokud chcete někomu (to zahnuje nejen diskutující v tomto klubu, ale i ostatní uživatele Lopuchu, politiky této i jiných krajin a vůbec všechny žijící i zesnulé osoby) nadávat kvůli jeho (byť sebehoršímu) přesvědčení, přesuňte se rovnou do jiného klubu. Diskuze se vede slušnou formou.

ANKETY:
Objeví se Robert Šlachta na kandidátce Ano do senátu nebo europarlamentu?
Zatím nejlepší porevoluční předseda vlády ČR byl
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 15105 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 20.12.2023 23:46  36118
puschpull [36114]: Jo, tričko s chlapíkem se samopalem "střílejícím" noty a pod tím ZDE VYBÍRÁ POPLATKY ZA HUDBU OSA NOSTRA mám taky.

Ti to taky vychytali, OSA Nostra sedí... výpalné za každé DVD, CD, flashku a podobné, protože si tam MŮŽU uložit upirátěný autorský obsah... a poplatek za tužku a papír by vybírat nechtěli? Taky si můžu něco bez dovolení a zaplacení za to opsat... kurvy, kurvy, kurvy. Nic víc.
Není to náhodou presumpce viny, toto? Můžeš se něčeho dopustit, tak za to, že MŮŽEŠ, koukej zaplatit, i když se dopouštět nechceš?
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 20.12.2023 21:13 - Oblíbené kluby (18:46) 36117
Jo, odpověď "nevím/je mi to jedno" mi tam dost často chyběla.
Možná by to chtělo i tuhle odpověď.
maca MACA 20.12.2023 19:15  36116
Treba by tu komotu ovladl nejaky mafiansky spolek a jelo by to legalne.
Beztak to sou vydridusi co jen fungujou z poplatku a prinos zadnej, pokud nemaji jine paky (loby, kompro, financni, nasilnicke, …)
Komory, odbory, cechy, …
tex Tex wubalubadubdub 20.12.2023 10:36  36115
Bojím se, že jim to projde.
Stejně jako u lékařské komory nebo u organizace co sdružuje právníky, tak bude i hospodářské komoře udělena nějaká pravomoc vydávat povolení nebo jinak zasahovat do podnikatelské činnosti všem na trhu.

Mafie je pekné přirovnání.

Na jednu stranu asi dobré, že by stát mohl přestat řešit třeba i živnostenské listy, podnikatelský sektor by mohl přijít na samoregulaci kompletně mimo státní dohled, na druhou stranu, víme jak to funguje v praxi. Nefunguje.
puschpull puschpull být nad věcí, pohoda a klid ... - AV-Com (Homepage) 20.12.2023 10:25  36114
Připomíná to OSA (Ochranný svaz autorský).
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 20.12.2023 10:23 - Klub Volby (18:41) 36113
Mám z tebe a tvých názorů radost, Zidane :)
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 20.12.2023 10:08  36112
Hospodářská komora chce, aby jí všichni podnikatelé platili poplatek

Nepřipomíná vám to mafii? "Budeme tě chránit, ať o to stojíš nebo ne a to si piš, že se postaráme, abys nám za ochranu platil"?
Medle sprostá zlodějna, Kdo chce, ať je jejich členem a platí za to, kdo nechce, nechat ho bejt.
maca MACA 20.12.2023 06:19  36111
Silně souhlasím není ta možnost extrému jako např.
Bohatým brát a chudým dávat - Bohatým sebrat a pověsit na prvním kandelábru.
Tolerovat adopci … - Netolerovat a ještě vykastrovat …

Pak cosi o barevných, netuším jak to berou třeba někde v JAR, na Kubě, … a u nás ta barevnost se týká určité skupiny a to nejsou černý jak bota.
tex Tex wubalubadubdub 20.12.2023 01:50  36110
36109: na druhou stranu u mnoha otázek bylo i definitivum, ve smyslu že vždy platí nebo že jde pouze o jednu pravdu, ať už doprava nebo doleva.
Nebo aspoň tak jsem to chápal já. Možná to mě u několika otázek nahnalo spíš do středu.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 19.12.2023 23:46  36109
Proto je tam asi taky možnost "Silně souhlasím" - "Silně nesouhlasím".
Překlad z angličtiny, víme, ale chápu, co tím je myšleno.

Česky bych to asi spíš, než "Silně souhlasím" řekl "souhlasím bez námitek" - prostě SOUHLAS!!!.
Zatímco "Souhlasím" vidím tak, že "víceméně souhlas, ale tady se mi něco nelíbí a tohle bych upravil... ale víceméně máte pravdu"
A u nesouhlasu a vice versa - "hele, nesouhlasím, ale kdybyste tohle neříkali a tohle trošku upravili... aj bych souhlasil".

Prostě "Silně souhlasím" - stojím si za svým a nehne se mnou ani pár bejků.
"Souhlasím" - když mi dáte argumenty, proč bych souhlasit neměl, můžeme diskutovat.
"Nesouhlasím" - a vice versa se Souhlasím.
"Silně nesouhlasím" - taky si stojí za svým a basta.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 19.12.2023 23:37  36108
x-phile [36104]:
To mně taky, ale jak jsem řek... to bude účel, aby ses musela vymáčknout, jestli spíš nesouhlasíš, nebo spíš souhlasíš.
Kdyby bylo možno v půlce či i větší části testu naklikat "nevím/je mi to jedno", jakou by ten test měl asi vypovídací hodnotu?

Takže je to právě proto prakticky jasný... rozhodni se, i když jsi na vážkách... ale rozhodni se.
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 19.12.2023 17:39 - Klub Volby (18:41) 36106
Tak jsem si to taky střihnul znova a nepřekvapivě mi vyšlo, že jsem větší konzerva než před lety (až mne v této kategorie přeskočil Zidane...):
Economic Left/Right: 7.25
Social Libertarian/Authoritarian: -3.13
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 19.12.2023 13:34  36105
Economic Left/Right: 4.25
Social Libertarian/Authoritarian: -1.38
x_phile x-phile Dělám si, co chci. 19.12.2023 11:20 - Klub Volby (18:50) 36104
Jo, odpověď "nevím/je mi to jedno" mi tam dost často chyběla.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 19.12.2023 10:20  36103
U toho testu je občas potíž, zda dát "Souhlasím" nebo "Nesouhlasím", když bych nejradši řekl "ano, ale..." stejně jako "ne, ale...", prostě že za určitých podmínek ano a za určitých ne. Ale to bude, počítám, účel, jestli člověk spíš s výhradama souhlasí nebo s výhradama nesouhlasí.

[ 15105 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt