Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Volby [ŽP: 4 týdny] (kategorie Politika) moderují huh, Havelock.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Předkládejte své argumenty, přesvědčujte ostatní, diskutujte o programech a osobnostech. Pokud chcete někomu (to zahnuje nejen diskutující v tomto klubu, ale i ostatní uživatele Lopuchu, politiky této i jiných krajin a vůbec všechny žijící i zesnulé osoby) nadávat kvůli jeho (byť sebehoršímu) přesvědčení, přesuňte se rovnou do jiného klubu. Diskuze se vede slušnou formou.

ANKETY:
Objeví se Robert Šlachta na kandidátce Ano do senátu nebo europarlamentu?
Zatím nejlepší porevoluční předseda vlády ČR byl
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 15065 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
maca MACA 5.1.2024 16:33  36272
selitTak primarne se Kalousek nudi v TOPce ho nechteji a tak to do EP v cervnu vyzkousi s jinym subjektem. Tam pujde spis o xycht nez slibovani duchodcum a sockam, ze dostanou vic a koblihu k tomu. Postaci, ze bude konzervativni a nejake dalsi veci s kterymi oslovi. Pokud to vyjde a zdravi bude slouzit, tak ma na 5 let vystarano a bude si to uzivat.
Kdyz nevyjde EP, jsou tu jeste senatni volby a pripadne i krajske, kde to muze jako strana s nejakymi priznivci zkusit na nizssi urovni a rak na to ve volbach do PSP CR uz naostro.
Podle me stahne sve sympatizanty z ODS, ANO, TOP, STAN i KDU-CSL a programove i od Svobodnych, Slachty, Klausovcu, … ktere i lepe ukeca.
Vyslo to se Schwarzenbergem, tak treba zkusi jinyho slechtice nebo vseobecne vazenou a politicky mene exponovanou osobu.
Urcite se najde i nekdo, kdo to zasponzoruje.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 5.1.2024 09:47  36271
ZidaneTěžko říct, bude nebude mít úspěch. Pokud to správně chápu, má v merku pravicově konzervativní voliče? Pokud ano, jistá malá šance tu je. Například já nemám koho volit. Ale obecně si myslím, že o mnoho lépe než Klaus mladší to dělat nelze a ten neuspěl.(Nesměšovat prosím s tim,co z trikolóry zůstalo
dnes,to je tragédie) Prostě z toho, že se Klaus ml. nikdy nedostal přes 5%, jsem usoudil,že lidí s názory kako mám já je méně než buzerantů a smířil jsem se s tím. Jestli to Kalousek dokáže změnit...hodit mu to můžu, nic tím zkazit nelze.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 5.1.2024 02:36  36270
Kalouskova nová strana, o které se spekuluje, už má prý i název

No, obávám se, že to moc úspěch mít nebude.
Kalousek tu má dost negativní pověst a to, že "pokud někdo tak strašně leží Babišovi v žaludku, nemůže to být zas tak špatný člověk" to nevyváží.
A další pravicová strana, či spíše stranička, bude akorát tříštit voliče a to prospěje komu? Ano, "Tomu-jehož-krycí-jméno-nesmí-býti-vysloveno", protože ten svejch pětadvacet třicet procent dostane, kdyby padaly, s prominutím, sračky s háčkama. A pokud by Kalouskova strana ani neprošla do parlamentu (jako že tomu moc nedávám), bude "Ten-jehož..." vychechtanej o to víc, protože propadlé hlasy pravicových voličů, on svý má a mít bude :-(
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 5.1.2024 02:16  36269
MACA [36268]: Hlavně svým způsobem musí mít... na hrubý pytel hrubá záplata.
Půjdeš na hovado slušně... pomůže to?
Ne, naopak hovado vytuší, že "jseš slabej" a bude zkoušet, co si může dovolit.
Takže jak říkáš - kdo se stýká s určitým typem lidí, musí mít jejich móresy. Kdo chce s vlky býti... takže třeba bachař musí vystupovat slušně - předpisy, ale zároveň, když na to dojde a má tu šanci, ukázat, že on je tady šéf - a to v kriminále slušností prakticky nejde. Možná s nějakejma prvotrestama, kteří tam jsou za nějakou blbinu.
Ale na vrahy či nějaké "třicetileté osmkrát soudně trestané" slušnost moc platit nebude, tam se musí ukázat síla a moc, co si budem... v base jsem nebyl a Pán Bůh nedopusť, ale tohle vím taky. Tam je to o síle a moci.
maca MACA 5.1.2024 00:46  36268
DesdiKazdy je obrazem toho s kym se styka. Takze exekutor, ktery denodenne resi urcity typ lidi ma casem jejich moresy.
Hajzlbaba v nobl podniku mute mit casem chovani damy. Bachar chovani kriminalnika, …
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 5.1.2024 00:32  36267
Desdichado [36266]: Socky ani ne, ve významu toho slova.

To jsou takoví ti, co přece proč by šetřili, další měsíc zase přijde sto litrů, tak si dáme, autíčko na lízink si koupíme, na dovolenou poletíme... pak se něco posere, z práce toho dotyčného vylejou nebo firma zkrachuje a dotyčnej je v řitince, protože neumí šetřit, nikdy se to nenaučil.

Často víc ušetří ten, kdo má dvacítku čistýho než ten, kdo má čistýho sto. Právě proto, že ten s dvacítkou obrací každou korunu a umí šetřit, zatímco ti, co maj padesát a víc, často i šestimístné částky, nešetřej, proč by měli... a pak jsou v hajzlu.
Takže ano, ve chvíli, kdy jim vyschnou příjmy, za chvíli buší exekutor, protože dotyční neuměj šetřit, neuměj přiškrtit výdaje...
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 5.1.2024 00:25  36266
kdo vydělává sto tisíc měsíčně
To bývají ty největší socky. Viz takoví exekutoři, kteří sice nosí dom tak asi 150000 a víc Kč měsíčně, ale brečí, jak jsou na tom strašně špatně.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 5.1.2024 00:21  36265
a než to někdo řekne
"Volit by měli jen ti, kdo přispívají do státního rozpočtu, důchodcům nasrat, neodvádíš, nevolíš"

by se mi mělo vlastně líbit, Babiš by odebráním volebního práva nepracujícím důchodcům dle hesla "neodvádíš státu - nevolíš" přišel o, řekl bych, signifikantní část voličů... ale ač by to tak dost možná bylo, nesouhlasím s tím.

Dolní věková hranice a svéprávnost - kdo obé splňuje, ať má právo volit.
Právo, ne povinnost, to si zase vzpomínám na to, že v některých zemích pokud nepřijdu k volbám, dostanu pokutu, "k volbám se musí!"
Co je zase tohle?
Volební právo je snad právo, ne?
I když je mi jasné, že Češi (Moravané a Slezané) by s touhle povinností stejně, s prominutím, vymrdali. "Tak když nepřijdu k volbám, pět set pokuta? No tak přijdu a hodím prázdnou obálku, popřípadě vám do obálky ještě napíšu sprostej vzkaz, co si o tom myslím"... účast u voleb by Pepa Vonásek splnil, pokutu nedostal a stejně by nikoho nevolil.

A jak říkám, volební právo je právo, nikoliv povinnost. Kdo nechce, ať nevolí. Ale ať pak nepindá na vládu, protože to nezkusil změnit.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 5.1.2024 00:15  36264
666 [36260]:
Dnes máš volební právo omezeno věkem a svéprávností. Přidat nějaké další kriterium tedy není nic nového - kriteria tam jsou již teď.

To ano.

Ale kdybys věděl, co "kritérií" jsem za život zažil, že by někteří nastavili...

"Volit by měli jen ti, kdo přispívají do státního rozpočtu, důchodcům nasrat, neodvádíš, nevolíš" - a co třeba matky na mateřské?
Vychovávají děti, budoucnost národa a za to jim zakážeme volit, pokud při tom nebudou, i kdyby na částečnej úvazek, pracovat?

A taky jsem - NEKECÁM - potkal i názor, že "proč má mít hlas někoho, kdo vydělává sto tisíc měsíčně, stejnou váhu jako hlas nějaký socky s minimální mzdou? Odstupňovat podle toho, kdo kolik státu odvádí!"

Na tohle narážím. Kritérium věku a svéprávnosti je medle jediné nenapadnutelné - pokud mluvíme o dolní hranici věku. Už jsem i četl, že od určitého věku by se mělo volební právo odebírat. Samozřejmě to byl nějakej vejšplecht proti důchodcům, že volej Babiše a podobný "dneska máme, tak vám dáme a serem na to, co bude za pět deset let", vážně to neberu, je to strašnej kydanec, ale víš, jak to myslím.

Začni přidávat kritéria a kde se to zastaví... "jeden muž, jeden hlas"? Ano, Lord Vetinari souhlasí. On je ten muž a on má ten hlas.

Přeháním, já vím, ale... víme, jak to myslím. Začni přidávat kritéria a...
maca MACA 4.1.2024 22:34  36263
Furt se ale bavime o par tisicich hlasu, pricemz doma nedokazou oslovit miliony.
Pravda, ze by Babis posilal koblihy registrovanym volicum.
Cikanoj v Kanade to bude asi taky sumafuk i kdyby si namaloval hrnecek.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 4.1.2024 22:23  36262
Tak oni s tu korespondencí počítají na študáky v cizině. Což určitou logiku má. Jet přes celou Francii tam a zpátky (například) asi nebude úplně zadarmo.
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 4.1.2024 15:42 - Klub Politika a dění ve světě (17:22) 36261
Korespondenční volba (hlasy) je nástroj (jeden z hlavních nástrojů), jak si vládnoucí levicová, takzvaně "demokratická" strana vždy zajistí dostatek hlasů k vítězství. Prezidentské volby v Rakousku, USA a dalších zemích buďtež toho jasným důkazem.
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 4.1.2024 15:27 - Klub Volby (17:05) 36260
ZidaneDnes máš volební právo omezeno věkem a svéprávností. Přidat nějaké další kriterium tedy není nic nového - kriteria tam jsou již teď. A klidně by mohla být jiná kriteria pro Senát a pro PS - to je u většiny zemí i důvod dvou komor. Třeba PS census určený věkem, u Senátu census určený přímými daněmi.
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 4.1.2024 15:24 - Klub Volby (17:05) 36259
x-philelidé žijící trvale v zahraničí by neměli mít právo rozhodovat o tom, v čem tu žijeme my.

překvapivě se celkem shodneme. Současný stav mi v zásadě vyhovuje a pokud by se mělo cizincům volení nějak zkomplikovat (třeba tím, že by museli dorazit do ČR), nebyl bych proti. Že se jim to má ulehčovat mi naopak vadí.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 4.1.2024 12:22  36258
x-phile [36255]: Kdyby se začalo omezovat, kdo volit může a kdo ne... kde se to zastaví?
Už jsem třeba několikrát slyšel názory, že by měli mít volební právo jen ekonomicky aktivní lidé, důchodcům nakašlat - neodvádíš státu daně, proč bys měl rozhodovat, co má a nemá stát dělat? Pěkně jen ekonomicky aktivní, oni na to, co má stát dělat, přispívají, důchodci ne... jdeš do důchodu? Přijdeš o volební právo.
Jak by se začlo, už by byla potíž to zastavit a udělat hranici, "přes kterou fakt ne".

[ 15065 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt