Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Volby [ŽP: 4 týdny] (kategorie Politika) moderují huh, diavia, Havelock.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Předkládejte své argumenty, přesvědčujte ostatní, diskutujte o programech a osobnostech. Pokud chcete někomu (to zahnuje nejen diskutující v tomto klubu, ale i ostatní uživatele Lopuchu, politiky této i jiných krajin a vůbec všechny žijící i zesnulé osoby) nadávat kvůli jeho (byť sebehoršímu) přesvědčení, přesuňte se rovnou do jiného klubu. Diskuze se vede slušnou formou.

ANKETY:
Objeví se Robert Šlachta na kandidátce Ano do senátu nebo europarlamentu?
Zatím nejlepší porevoluční předseda vlády ČR byl
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 15736 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 15.2.2024 21:59  36702
Dr_BiloZajímavé je, že mezi mými podřízenými jsou zpravidla ti nejšikovnější (jsou výjimky) hodně pravicově konzervativní a když už deklarovaně Svobodné nevolí, tak jim fandí. Zároveň znám několik šikovných ajťáků, co skrytě fandí SPD nebo je dokonce volí (pravda, nikoho z nich bych nezařadil mezi "nejšikovnější").

Možná jsou právníci levicovější a progresivnější než IT.

Nicméně kdybychom se znali v pracovním prostředí a povrchně, tak by sis pravděpodobně myslel, že jsem volič SPOLU (na Babiše si klidně rád přisadím v jeho kritice - a bez přetvářky). Kdybychom se znali víc, tak bys to asi dřív nebo později prokoukl (in vino veritas). Nicméně tím chci říci, že je možná ve tvém okolí voličů ANO a SPD víc, než si myslíš (víc než 0), ale protože platí moje v naší sociální vrstvě je hate na Babiše a Okamuru dafualt, je pohodlné to akceptovat a výhodné si přisadit, tak o nich nevíš. Chtějí také chodit do hospody a nepotřebují si to kazit tím, že budou řešit politiku s lidmi, které určitě nepřesvědčí a dělat si kvůli tomu zlou krev.

Hezky o tom povídal Vávra nějakou historku (možná Urban Legend, ale uvěřitelnou - je to dokonce psychologický fenomén), kdy u nějaké hraběnky všichni zámožní hosté deklarovaně nadávali na Brexit a pak si z legrace udělali tajné volby a Brexit to vyhrál...
tex Tex wubalubadubdub 15.2.2024 21:56  36701
Překvapivě kamarádi co volí piráty, podporujou piráty a angažujou se ve straně skrz osobní kontakty, tak jim vadí mnoho aktuálních kroků vlády. Jednání a průsery Pirátů co jsou na ministerstvech nebo na magistrátu v Praze, tak omlouvají ala "nedělají to tak dlouho", "i ostatní dělají stejné chyby".

Za mě voře s programem vlády primárně KDU a STAN. U Jurečky je nicméně jasné, že ti by Fialův blaf prokoukli a vládu klidně položili. Převlékání kabátů je jim dobře známé a půjdou s každým. Jestli stejný názor mají i řadoví poslanci nevím. Jelikož mají ve straně kreatury typu Zdechovský, tak bych se nedivil kdyby také rádi jakékoliv dobře placené místečko.
dr_bilo Dr_Bilo Nevím, kdo bohům prádlo pere. - Vím, že špínu z něj pijem my. 15.2.2024 21:45  36700
selit 36697: Vidíš, zrovna voličů pirátů mám kolem sebe dost a ti zase nadávají, jak piráti nic neprosadí a jak je tahle vláda strašně pravicová... Voličům se nezavděčíš :-)
dr_bilo Dr_Bilo Nevím, kdo bohům prádlo pere. - Vím, že špínu z něj pijem my. 15.2.2024 21:43  36699
"Založený na iracionální averzi vůči Babišovi jako osobě a díky peer-pressure (v naší sociální vrstvě je hate na Babiše a Okamuru dafualt, je pohodlné to akceptovat a výhodné si přisadit)."

To je dobrý postřeh, v mé sociální bublině není snad jediný volič Babiše nebo Okamury, takže máš pravdu, že si jiný názor na tyhle dva ani nemůžu dovolit, s kým bych pak chodil do hospody?! Nicméně pro mě je to teda spíš další důkaz, že oba jsou fakt debilové, když se na něčem vzácně shodnou téměř všichni lidé, kterých si vážím.

Jinak v jedné věci se překvapivě i shodneme, dlouhodobě říkám, že by mi vlastně nevadila příští vláda ANO + ODS (a jsem v tomhle názoru zpravidla dost osamocen). Jsem pragmatik, nic lepšího pravděpodobně po volbách nepůjde sestavit.
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 15.2.2024 20:36  36698
Je zajímavé, že ODS měla šanci toho prosadit opravdu hodně.

Stačilo si dupnout, klidně předložit svoji verzi konsolidačního balíčku bez daní jako poslanecký návrh a prosadit pravicové body klidně bez Pirátů nebo i s ANO. Co by koaliční partneři zmohli? Vyvolají nedůvěru vlády a spolu s Babišem a SPD vládu položí? Je jasné, že tohle by nikdy neudělali. Stačilo je občas přitlačit ke zdi.
ODS si mohla dělat co chce a klidně nechat koaliční strany vycukat - jak to dělal Babiš s ČSSD. Nakonec by se podřídili a i kdyby ne, tak by na tom ODS netratila.

Pekarová jako hloupá ženská by se maximálně rozbrečela, Jurečka by nechápal, co se kolem něj děje, Rakušan by sice asi prskal - tam by musel být premiér opravdu silný a autoritativní a Barotše by mohl poslat do prdele rovnou.

Ale to vše nedělali jen a pouze proto, že premiér je slaboch bez autority, neschopný manažer, obchodník a vyjednavač. Popravdě nechápu, co se Dr_Bilo na tom marketingovém servilním panákovi líbí. I ty jeho distingované obleky jsou strašná nuda - nemá vůbec osobitý styl.

Jedinou nevýhodou výše uvedeného postupu by bylo to, že by progresivisticky levičácká média začala psát o ODS ošklivé věci a asi by přišlo nějaké to mrzení z EU.

Přeji spolu jednociferný výsledek ve volbách (ČSSD už se to jednou povedlo, že měla v průzkumech 15+ a ve volbách pod 10). Třeba se pak ODS probere.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 15.2.2024 20:21  36697
drBilloVláda přece neprosazuje program ODS, ale koaliční program, ve kterém jsou zohledněny priority všech koaličních stran.
Mě se tak zdá, že nejvíce toho prosadili Piráti-koaliční strana, o které nikdo nechápe, proč tam jsou, protože její poslance koalice ani nepotřebuje.

Jinak by člověk očekával, že koaliční strana mající nejvíce poslanců toho prosadí ze svého programu nejvíc-pokud je potřeba zde potřeba okecávat, že a proč tomu tak není, něco je špatně. U nás jsem si udělal to mínění, že ryba smrdí od hlavy a špatně je osoba premiéra.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 15.2.2024 19:39 - Odhlášení (02:06) 36696
Babiš by hlavně vládl tak, aby na tom on sám vydělal. Na ostatní sere pes.
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 15.2.2024 18:52  36695
Dr_BiloPřekvapuje mne jak inteligentní člověk zbaští ty pohádky současné vlády i s navijákem...

1) Jak psal Tex - současná vláda zvyšuje daně při rekordních příjmech státního rozpočtu. Ty bláboly o krizi jsou jen marketing - skutečná krize by znamenala snižování příjmů SR a tím pádem by mohlo být nějaké zvyšování daní pochopitelné, ale taková realita není. V tento moment zvyšování daní "protože krize" vůbec nedává smysl. Naopak by bylo racionální daně snižovat.

2) I kdyby nedělali nic dalšího (taky je chválím za zaříznutí té valorizace, byť pošlapali právní stát a udělali to populisticky prasácky, ale výsledek je dobrý), tak ty daně zvedat ani nebylo potřeba. Schodek by byl o něco vyšší, což je v kontextu současného dluhu detail, a nestalo by se nic. Jen by měli lidé víc peněz a nebrzdilo by to ekonomiku. V krizi je racionální dělat dluh, v konjunktuře mít přebytek. Mmch. Babiš měl v konjunktuře minimální schodky, prakticky vyrovnaný rozpočet. To je také pravicové...

3) Jsem přesvědčen, že Babiš bude vládnout pravicověji než současná sociální demokracie s brandem SPOLU. Už to jednou dokázal a to navzdory svým koaličním partnerům. Pokud se pletu, tak svoji chybu uznám.

Ty si zjevně myslíš - navzdory zkušenostem - že Babiš bude vládnout levicověji. Tvůj postoj chápu, ale považuji jej za mylný a iracionální. Založený na iracionální averzi vůči Babišovi jako osobě a díky peer-pressure (v naší sociální vrstvě je hate na Babiše a Okamuru dafualt, je pohodlné to akceptovat a výhodné si přisadit).
tex Tex wubalubadubdub 15.2.2024 17:42  36694
racionální není dělat úsudky nad coby-kdyby, ale soudit činy. Fiala zvedá daně v době největších přijmů státního rozpočtu. Opravil chybu Babiše u valorizace důchodů, ale zvýšil daně i nad rámec tohoto škrtu. K tomu rozdal na přání Jurečky a Rakušana jednorázové výpalné na sociálních dávkách, poté co se celá EU střelila do nohy kvůli ruskému plynu a ropě.
dr_bilo Dr_Bilo Nevím, kdo bohům prádlo pere. - Vím, že špínu z něj pijem my. 15.2.2024 17:33  36693
Samozřejmě, že se mi nelíbí zvyšování daní, nicméně je třeba celou věc posuzovat racionálně. Babiš vládl v období konjunktury, SPOLU v období recese. Babiš by na jejich místě zvedal daně víc a ještě by víc utrácel. Je to logické - SPOLU za takové jednání budou od svých voličů dostávat větší bídu než Babiš. Nejsem ze současné vlády nadšen, alternativu moc nevidím arozhodně alternativou samozřejmě není zloděj Babiš.
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 15.2.2024 16:58  36692
Dr_BiloFandit zvedání daní (Fiala) proti snižování daní (Babiš) může jen levičák.

Ale Blažek a Černochová souhlas. Fiala je tragéd strašnej a Lipavský mile překvapil co se Ukrajiny týče, jinak je to pirátská svoloč.
dr_bilo Dr_Bilo Nevím, kdo bohům prádlo pere. - Vím, že špínu z něj pijem my. 15.2.2024 16:25  36691
puschpull: Jo, taky mi přijde hodně dobrej.
puschpull puschpull být nad věcí, pohoda a klid ... - AV-Com (Homepage) 15.2.2024 16:18  36690
Dr_Bilo [36689]: za mě tedy Lipavský. Pro mě největší překvapení v pozitivním smyslu.
dr_bilo Dr_Bilo Nevím, kdo bohům prádlo pere. - Vím, že špínu z něj pijem my. 15.2.2024 16:14  36689
Nejlepší lidé v současné vládě jsou Fiala, Blažek, Černochová, takže ODS z toho za mě nevychází špatně. Zároveň je teda velkej průser Stanjura, to se bohužel opravdu nepovedlo.

Fandit Babišovi proti Fialovi mohou jen levičáci, ale tak oběma je vám sympatická SPD, což je další oblíbená strana levičáků, takže chápu :-).
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 15.2.2024 14:33  36688
Dr_BiloSamozřejmě si to uvědomuji a bída ODS - zejména díky Fialovi - je to, že vláda prosazuje zájmy a vize (záměrně nepíšu program, který je bezcenný cár papíru a nikdo se jím nikdy neřídí) Pirátů, Stan a částečně TOP09 místo čehokoli z programu nebo "vizí" ODS. Silný premiér by prosazoval primárně zájmy a politiku ODS s nějakými ústupky (ideálně malými) vůči menším koaličním partnerům - jak to uměl třeba Babiš. I za cenu toho, že ti koaliční partneři budou prskat a vyhrožovat. Babiš ve vládě s ČSSD snížil daně...

Fiala volil mezi nepokoji v koalici a zradou pravicové politiky ODS. Zvolil zradu pravicové politiky a má nepokoje v koalici (viz Rakušan - a jak se budou blížit volby, tak bude přituhovat).

A stejně to funguje v Praze, kde je faktickým primátorem pořád Hříb.

Jinak samozřejmě viz Tex...

[ 15736 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt