Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Volby [ŽP: 4 týdny] (kategorie Politika) moderují huh, Havelock.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Předkládejte své argumenty, přesvědčujte ostatní, diskutujte o programech a osobnostech. Pokud chcete někomu (to zahnuje nejen diskutující v tomto klubu, ale i ostatní uživatele Lopuchu, politiky této i jiných krajin a vůbec všechny žijící i zesnulé osoby) nadávat kvůli jeho (byť sebehoršímu) přesvědčení, přesuňte se rovnou do jiného klubu. Diskuze se vede slušnou formou.

ANKETY:
Objeví se Robert Šlachta na kandidátce Ano do senátu nebo europarlamentu?
Zatím nejlepší porevoluční předseda vlády ČR byl
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 15065 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
x_phile x-phile Dělám si, co chci. 31.7.2024 15:48  38900
Co se týče aut, nechci tam žádnou elektroniku, natož elektriku. Se svou dacií jsem maximálně spokojená :)
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 15:45 - Oblíbené kluby (16:10) 38899
Největší expert na argumentační fauly tady je 666 a prakticky ani nic jiného nepoužívá.

Od nepaměti.

Ale už se párkrát sám přesvědčil, že jeho jedině správná tvrzení jsou zcela mimo realitu (a že jsem měl pravdu) a není schopen se s tím smířit.
x_phile x-phile Dělám si, co chci. 31.7.2024 15:45  38898
ZidaneMně to je jedno, co oči nevidí, srdce nebolí. A malinovka je hnus i bez dehtu :)
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 15:43  38897
V automotive jsme před tímto krokem-současná elektroauta koncepčně vypadají furt stejně jako stará auta.

Toto také nechápu. Vždyť e-auto umožňuje nad podvozkovou platformou s integrovaným pohonem a baterií naprostou tvůrčí svobodu a ono furt nic. Lze udělat obyvák na kolech, ložnici na kolech, konferenční místnost na kolech, cokoli.. Kde je ten design, který nám má vyrazit dech a který budeme všichni chtít (jako Motorolu StarTac nebo Véčko..)?
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 15:32  38896
666Vidíš, pro mě vzhled auta je lhostejný. Ne úplně, protože mercedes bych si asi nekoupil-jsou vsechny fakt tak hnusný.

Ale obecně, na sousedovo auto se koukám já, tak ať je pěkný. Na moje auto se kouka soused, tak mije auto může být ošklivé.

Pro mě je podstatný interiér auta. Ten musí být pěkný a musí fungovat, všechno tam musí být na dosah. Dobré auto je takové, když nekam přijedeš, nechce se ti z něj ven a chvíli ještě posedíš..

A pak jizdni výkon. Musí to jet pěkně a musí to sedět.

Jak je auto pěkné mě nezajímá-za predpokladu že neprestoupíš nějaký treshold level hnusnosti jako Mercedes.
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 15:21  38895
Tak to já zase mám položené takto: fuj fau vé :) to jsou auta bez duše. Mohl bych to mít jako služebák, ale děkuji nechci, raději car allowance. Auto musí mít velkej machr index, musí se za ním lidi otáčet... Jak se říká: když se po cestě z parkoviště za svým autem neohlédneš (aby ses pokochal), tak máš špatné auto :)

Já jsem věrný MOPAR, ale jak teď začal Dodge blbnout s těma elektrikama, rušením V8 atd., tak... pořád doufám že se vzpamatuje, jinak bude příští auto asi Mustang nebo Camaro.
Z evropskejch bych vzal na milost některá BMW, Maserati, Porsche nebo (a to si nemůžu dovolit) Bentley, Aston Martin. Ale US muscle cars jsou US muscle cars :)

Sen je mít jako třetí auto nějakej pěknej restomod starýho sedmdesátkovýho Chargera nebo Challengera.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 15:17  38894
Analogie s mobily jse sice zajímavá, znám ale z vlstního života jednu o dost lepší.
Kdysi jsme fotili na kinofilm. Všechny foťáky byly podobné v tom, že byl objektiv a na těle foťáku místo na obou stranách na cívku filmu.První digitální fotoaparáty vypadaly stejně-lidi na to byli zvyklí (kjak zákazníci,tak výrobci).
Např můj první digifoťák:

Když jsem ale poprvé viděl foťák, který měl objektiv na straně:

Došlo mi, že pravidla hry jsou přepsána.Mnohem líp se to drželo za objektiv, focení bylo něco úplně jiného. Nová technologie ukázala naplno své výhody. V automotive jsme před tímto krokem-současná elektroauta koncepčně vypadají furt stejně jako stará auta.Pořád mají agregát tam,co měly benínové auta. Furt jakoby držíme místo na cívky filmu na obou stranách...
Dřív nebo později imho někdo přijde s nápadem, který to celé předefinuje a teprve pak se uvidí,jak honotný nápad to byl/je.
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 15:06  38893
selitFaktem je, že já jsem třeba zakaznicky loyalní koncernu. Jenže to platí, pokud mi prodávají Das Auto. Pokud mi budou nutit pojízdný elektrický vysavač, celou moji zakaznickou loyalitu bude třeba vybudovat znova a koncern zde bude mit nulový náskok. Vzhledem k tomu, že vysavač si od Činana dávno kupuju, elektroauto nejspíš budu taky.

+1
Mně na koncernu (konkrétně VW - Golf, Škoda - Octavia) vyhovuje genialita průměrnosti. Ta auta drží pohromadě jako celek a pro mě mají vysokou užitnou hodnotu. TDI? No problem. DSG? No problem. Infotaiment? Auuu, ale na tom se zapracovalo a dále pracuje.

Nedávno jsem kupoval nějakou hudební elektroniku. Z výběru mi vyšla jako značka Yamaha. Doma jsem pak kouknul na výrobní štítky. No jasně, Made in PRC. Nasralo mě to, ale když jsem si znova projel kritéria výběru, tak mi z toho zas ta Yamaha vyšla nejlíp.
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 14:54  38892
selitPokud na tebe vyskočilo to elektroauto jako první obrázek, tak ano - to je odporný hnus asi jako Tesla Model 3. Já mám na mysli modely Ousado a H9, případně H5. Z elektrik tam nevypadá zle E-QM5, ale to je, jak říkáš, vysavač...


Platí tedy přesně to, co píše diavia v 38890. Ještě tam nejsou, ale korejským autům se taky všichni před dvaceti lety smáli a kde jsou dnes? Bude to sice potupné, ale není úplně nereálné, aby moje přespříští auto bylo Hongqi.
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 14:50  38891
selitFujtalbl, to je ale hnusný auto.:-)
Tak Jozef Kabaň už byl odloven čínským SAICu.
Tuhle jsem z hlediska designu očumoval nějaké auto, prostě mě to pozitivně zaujalo. Hle, MG4. Ano, oranžové, s černými doplňky, naleštěné a v top výbavě, ale očumuji číňana!

A jinak poslední sedma od BMW - tam jsem fakt nevěděl, proč to auto přitahuje moji pozornost. Prostě ten pocit, že buď je to mimořádně hnusný design nebo něco mimořádně povedeného, co není rozpoznatelné na první dobrou. A zůstalo to v hlavě a kdykoli sedmu vidím, koukám na ní. ( a už si myslím, že koukám na revoluční design. A vynikne to, když se vedle toho postaví S-ko od Mercedesu - to najednou vypadá fakt chudě a unyle..)
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 14:36  38890
ad HONGQICo jsem četl v recenzích, tak zatím čínská auta mají oproti tradičním výrobcům rezervy v mechanickém zpracování a rychle se rozvržou. A chybějící lokální podpora a servisní sít. Tohle, jako vše před tím, se ale časem doladí.

Koukal jsem na sortiment HONGQI, který odkázal 666.
Z hlediska designu a výbavy: co bude muset udělat BMW se sedmičkovou řadou či Rolls-Royce s Cullinanem, aby byl nějaký důvod koupit si tyto a nepřesednout třeba do HONGQI?
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 14:34  38889
666Fujtalbl, to je ale hnusný auto.:-)
Faktem je, že já jsem třeba zakaznicky loyalní koncernu. Jenže to platí, pokud mi prodávají Das Auto. Pokud mi budou nutit pojízdný elektrický vysavač, celou moji zakaznickou loyalitu bude třeba vybudovat znova a koncern zde bude mit nulový náskok. Vzhledem k tomu, že vysavač si od Činana dávno kupuju, elektroauto nejspíš budu taky.
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 14:30  38888
diaviaAno, je to velmi varující a poměrně fatalistické. Pokud je Tesla opravdu iPhone v autech, tak je s Evropou ámen. Nezabráníme tomu ničím. Regulační socialismus to jen urychlí, ale zemře to i za kapitalismu.

Co se týče těch neúspěšných post-iPhone značek (HTC třeba), tak to je příznak turbulentní doby, kdy nemůžeš predikovat kdo zanikne a kdo přežije. V zásadě vydržel jen ten originální iPhone, zbytek se různě měnil (stále mění) v čase. Ale to ani tak není podstatné; podstatné je to, že zavedené a bohaté firmy ze Západu to všechny do jedné položilo. A to se tu ty telefony i vyráběly. Dnes nepředstavitelné.

A co se týče té infrastruktury, sítí, standardů atd atp - vím o tom, v té době jsem dělal pro Deutsche Telekom. Tu dobu si živě pamatuju. Ani tohle pádu západních technologických firem nepomohlo.
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 14:20  38887
selitMáš pravdu, že Evropa už v automobilovém průmyslu není vůbec kapitalistická, ale už je to ryzí socialismus. Auta vyrábíme taková, jaká nám nakázal centrální plánovač v Bruseli. Nechal tam malinko prostoru pro nějakou variabilitu a iluzi svobody, ale to podstatné, co dělá auto autem, to už je socialisticky naplánované a často to jde přímo proti vůli a přání zákazníků.

V tomto kontextu je výroba aut mimo Evropu zákonitě efektivnější a u nás to tu funguje jen ze setrvačnosti. Ta dříve nebo později dojede. V tom máš pravdu. Elektromobily jsou akcelerátor v tom smyslu, že tam žádný sentiment, žádná setrvačnost není.

I z toho důvodu kupuju auta z USA - tam zatím stále vyrábí auta taková, jaká si přejí zákazníci. S Bidenem a vládou Dems se to tam europizuje taky, ale jsou za EU naštěstí pozadu. Navíc ty moderní šmírovací a buzerační systémy jsou nastavené na USA a v EU nefungují. Takovej můj life hack... a navíc se mi US cars líbí.

Pokud si příští auto budu nucen koupit z Číny, tak se mi budou kroutit prsty, ale co naplat... Tohle třeba nevypadá vůbec zle...
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 14:08  38886
666 ad 38863Ten vývoj s výrobci mobilů je varující, pokud si nastíníme jeho rozměr a další aspekty. Tenkrát na špici byly tyto značky: Alcatel, Sagem, Ericsson, Nokia, Siemens, Motorola, Philips, Dancall. Vesměs renomovaná jména, často elektrotechničtí giganti. A nebylo to jen o mobilech těchto značek, ale o celé technologii mobilních sítí, tj. ústředny, základnové stanice, anténářství, návrhové softwary,..
Firmy z různých zemí. Firmy, které si mohly dovolit specialisty a měly vypracovaný management - neseděli tam nekňubové.
Kdyby krachla jedna, dvě, OK. Ale toto šlo do kopru komplet, bez ohledu na historii firmy, pověst firmy, zemi původu, managerský tým,..
A věřím, že se ty společnosti tomu nějak snažily čelit, zvrátit to, ale no chance.

PS: a i později, mimoevropští výrobci: Sony Mobile se stále snaží, ale místo break-through to je léta o udržení se nad hladinou. HTC? Jó, to bejvávaly časy. Takže zbyl jen korejský Samsung.

[ 15065 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt